MOTOTYPOS

Νέα Ducati Multistrada V2: η ελαφρύτερη στην κατηγορία της

nea-ducati-multistrada-v2-i-elafryteri-stin-katigoria-tis-742756

Η Ducati παρουσίασε την ανασχεδιασμένη Multistrada V2 που διακρίνεται για το χαμηλό βάρος και την ευκολία οδήγησης

Στην έκθεση Intermot, την κορυφαία έκθεση μοτοσυκλετών της Κολωνίας, η Ducati αποκάλυψε τη νέα Multistrada V2, το μεσαίο crossover σχεδιασμένο για τους λάτρεις του δικύλινδρου κινητήρα. Η νέα Multistrada V2 διατηρεί τον μπροστινό τροχό 19 ιντσών για να παραμείνει ασφαλής και διασκεδαστική ακόμα και στην πιο τραχιά άσφαλτο, ωστόσο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως γύρω από τον νέο δικύλινδρο κινητήρα V2, καθιστώντας την ακόμα πιο προσιτή και ταυτόχρονα διασκεδαστική στην οδήγηση.

Χάρη σε ένα project εμπνευσμένο από την αναζήτηση της μέγιστης δυνατής ελάφρυνσης και επικεντρωμένο στο μονοκόκ πλαίσιο και τον νέο κινητήρα V2 της Ducati, η νέα Multistrada V2 ζυγίζει 18 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο. Τα 199 κιλά πλήρης υγρών χωρίς καύσιμο αντιπροσωπεύουν τη χαμηλότερη τιμή στην κατηγορία, ευνοώντας το χειρισμό και τους ελιγμούς από στάση και σε χαμηλή ταχύτητα, ακόμη και όταν είναι πλήρως φορτωμένη.

Όπως όλες οι Ducati, η νέα Multistrada V2 συνδυάζει το design με τη λειτουργικότητα. Το Centro Stile Ducati καθόρισε τις γραμμές του σε στενή συνεργασία με τεχνικούς από το R&D, για να ενσωματώσει αεροδυναμικές λύσεις στον σχεδιασμό που μελετήθηκε για τη βελτίωση της θερμικής άνεσης και της προστασίας από τα στοιχεία της φύσης.

 

Η εργονομία της Multistrada V2 έχει αναθεωρηθεί πλήρως με μεγάλη προσοχή στην άνεση. Οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη έχουν επανασχεδιαστεί και η ευρυχωρία των αναβατών έχει βελτιωθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο όσον αφορά το χώρο για τα πόδια και το σώμα, κάνοντας πιο άνετη την οδήγηση με πλαϊνές βαλίτσες και top case.

Για να μπορεί ο αναβάτης να φθάνει τα πόδια του στο έδαφος με ασφάλεια, η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με σέλα που μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, με ύψος 850 και 830 mm. Επιπλέον, ο κατάλογος Ducati Performance προσφέρει ως αξεσουάρ μία ψηλή σέλα στα 870 mm και μία χαμηλή στα 810. Στην έκδοση S, χάρη στο ημιενεργό DSS (Ducati Skyhook Suspension) και το σύστημα ελάχιστης προφόρτισης, είναι δυνατή η μείωση του ύψους της σέλας στα 790 mm.

Η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με τον νέο κινητήρα V2 της Ducati, έναν V-twin 90°, 890 cc, με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής IVT. Αυτός ο νέος κινητήρας, εξαιρετικά συμπαγής και ελαφρύς – βάρους μόλις 54,9 κιλών – συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του βάρους της μοτοσυκλέτας. Σε αυτή τη διαμόρφωση αποδίδει 115 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ.

Διαθέτει ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών, διαχειρίσιμο μέσω επανασχεδιασμένων χειριστηρίων τιμονιού και της νέας TFT 5″ έγχρωμης οθόνης, με ένα πλήρως ανανεωμένo πολύγλωσσο interface βασισμένη σε τρία διαφορετικές Infomodes.

Τα πέντε διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Enduro και Wet) προσφέρουν τη δυνατότητα προσαρμογής της Multistrada V2 σε οποιεσδήποτε συνθήκες, ρυθμίζοντας την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα σε προκαθορισμένες και τροποποιήσιμες τιμές, χάρη στα τέσσερα Power Modes με τα οποία είναι εξοπλισμένος ο κινητήρας. Τα Riding Modes, φυσικά, ρυθμίζουν το cornering ABS, το Ducati Traction Control (DTC), το Ducati Wheelie Control (DWC) και το Engine Brake Control (EBC) σε προκαθορισμένα επίπεδα, τα οποία μπορούν να τροποποιηθούν από τον αναβάτη.

Τα τρία Infomodes (Road, Road Pro και Rally) επιτρέπουν να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι δυνατότητες της οθόνης, αλλάζοντας τις πληροφορίες που εμφανίζονται για να προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη εμπειρία οδήγησης σε κάθε περίσταση: Το Road Pro, για παράδειγμα, παρέχει το ποσοστό ισχύος και ροπής που χρησιμοποιείται σε πραγματικό χρόνο.

Τέλος, η νέα Ducati Multistrada V2 διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό, όπως Cruise Control, υποδοχή USB , Ducati Brake Light EVO και, στην περίπτωση του V2 S, το σύστημα πολυμέσων Ducati, με δυνατότητα ενεργοποίησης του αξεσουάρ πλοήγησης Turn-by-turn. Επιπλέον, η νέα λειτουργία Coming Home διατηρεί ενεργή τη μεσαία σκάλα όταν η ανάφλεξη είναι απενεργοποιημένη, για να φωτίζει την περιοχή μπροστά από τη μοτοσυκλέτα και να διευκολύνει την είσοδο στο σπίτι.

Όλες οι ειδήσεις

Νέα Ducati Streetfighter V4: Η πιο ακραία «γυμνή» της Ducati, 214 ίπποι, 189 κιλά!

Ducati Panigale V2: Η αναγέννηση της κατηγορίας Supersport

Νέα μοντέλα Ducati Multistrada V4, V4 S και Pikes Peak 2025

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο