Το KTM 790 Duke έχει ανανεωθεί για το 2025, με τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα 799cc LC8c να έχει τροποποιηθεί για να πληροί τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro5+
του Μάρκου Πυλαρινού
Το 790 Duke θα είναι διαθέσιμο σε αντιπροσωπείες από τα τέλη Ιανουαρίου. Η μοτοσυκλέτα συνοδεύεται από τετραετή εγγύηση κατασκευαστή (από δύο χρόνια που ήταν μέχρι πρότινος) και διατίθεται σε δύο νέα σχέδια χρώματος, πορτοκαλί ή μαύρο.
Κινητήρας
Η ισχύς του LC8c είναι στους 93,7 ίππους στις 8000 σ.α.λ., κάτι το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να «περιοριστεί» για να πληροί τις προδιαγραφές διπλώματος A2, ενώ παράλληλα η μοτοσυκλέτα αποκτά τώρα μια νέα TFT οθόνη πέντε ιντσών που θυμίζει μερικά μεγαλύτερα, προηγούμενης γενιάς μοντέλα, όπως το 1290.
TFT Οθόνη
Η νέα οθόνη σε συνδυασμό με το KTM connect κατόπιν σύνδεσης με το smartphone του αναβάτη, δίνει τη δυνατότητα πλοήγησης, αναπαραγωγής ήχου και διαχείρισης κλήσεων.
Ταυτόχρονα όμως δίνει στους αναβάτες πρόσβαση και στην αμφιλεγόμενη «Λειτουργία επίδειξης» (Demo mode) της μάρκας, και ξεκλειδώνει όλα τα προαιρετικά ηλεκτρονικά έξτρα για τα πρώτα 1500 χιλιόμετρα, πριν τα απενεργοποιήσει ώστε οι πελάτες να αποφασίσουν εν συνεχεία τι θα ήθελαν να πληρώσουν και να κρατήσουν.
Ηλεκτρονικά συστήματα
Το Duke έρχεται με ένα σύστημα anti-wheelie έξι σταδίων, με διακόπτη ρύθμισης backlight που βοηθά επίσης στην πλοήγηση στα μενού.
Όπως θα περίμενε κανείς σε ένα σύγχρονο KTM, το 790 Duke έρχεται με τρία riding modes με επιπλέον προσαρμόσιμες ρυθμίσεις απόδοσης. H μοτοσυκλέτα σχεδιάζεται στην Αυστρία και κατασκευάζεται στην Κίνα από τους συνεργάτες της KTM CFMoto – κάτι που γίνεται από το 2023.
Όπως και η τελευταία γενιά του Duke, το νέο 790 είναι εξοπλισμένο με ανάρτηση WP Apex εμπρός και πίσω, με αρκετά λογικό ύψος σέλας στα 825 mm, το οποίο φαίνεται να είναι κατάλληλο τόσο για νέους όσο και για έμπειρους αναβάτες.
Είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει αντιπάλους, όπως το πρόσφατα ανανεωμένο Yamaha MT-07, το Suzuki GSX-8S και τη νέα εμφάνιση του Honda CB750 Hornet.
Όλες οι ειδήσεις
Τα «πεντάστερα» του Euro NCAP: Αυτά είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα της αγοράς
O πρώτος δρόμος στην Ελλάδα είχε κατασκευαστεί για να τον διασχίζουν… καράβια