Χαλαρά ταξίδια θαυμάζοντας τη θέα; Όχι, εδώ πρόκειται για ένα άλλο είδους «τουρισμού» με αρκετό γκάζι και αδρεναλίνη!
Mε την πιο τολμηρή ανανέωση του μέχρι σήμερα, το KTM 1390 Super Duke GT συνεχίζει στο δρόμο που έχει χαράξει, όντας ένας touring μοντέλο, αλλά με την «πορτοκαλί» άποψη της ΚΤΜ, για το τι σημαίνει τουρισμός.
Η μοτοσυκλέτα, που συγκαταλεγόταν ήδη στις πιο ακραίες της κατηγορίας, σπρώχνει ακόμη περισσότερο τα όρια, φέροντας για το 2025 τον νέο LC8 V-twin κινητήρα 1350 κ.εκ του Streetfighter 1390 Super Duke R Evo, με απόδοση 190 ίππους και 145 Nm ροπής.
Μια κεντρικά τοποθετημένη εισαγωγή ram, που οδηγεί την ροή του αέρα στο φιλτροκούτι ένα επανασχεδιασμένο κιβώτιο και ένα μεγαλύτερης επιφάνειας ψυγείο είναι μερικές μόνο από τις βελτιώσεις που ενισχύουν τόσο την ισχύ όσο και την απόδοση.
Σε ότι αφορά στο κιβώτιο, η KTM αναθεώρησε τις σχέσεις, με την 5η και την 6η ταχύτητα να αλλάζουν λόγο προς το πιο «κοντό», για αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση της ισχύος του νέου κινητήρα.
Ο στόχος για το νέο 1390 Super Duke GT ήταν ξεκάθαρος, να δημιουργηθεί μια εξαιρετικά γρήγορη μοτοσυκλέτα δρόμου με σοβαρές φιλοδοξίες πίστας, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις και στα δύο πεδία.
Πέραν του κινητήρα, άλλο ένα κοινό σημείο με το 1390 Super Duke R Evo, είναι το πλαίσιο, που προσφέρει αυξημένη στρεπτική ακαμψία και εδράζει τον κινητήρα χαμηλά, ώστε να χαμηλώσει αντίστοιχα το κέντρο βάρους. Σημείο-κλειδί για την προσαρμοστικότητα του KTM 1390 Super Duke GT είναι οι ημιενεργητικές αναρτήσεις τελευταίας γενιάς της WP, APEX SAT, τόσο μπροστά όσο και πίσω, που προσφέρουν άμεσες ρυθμίσεις για ένα μεγάλο εύρος χρήσης, με απλές εντολές από πλευράς αναβάτη.
Ο τομέας της πέδησης δεν θα μπορούσε να μην συμπλέει με το επίπεδο των αναρτήσεων. Έτσι λοιπόν, στο μπροστινό μέρος τοποθετείται ένα σετ από τετραπίστονες, μονομπλόκ δαγκάνες, Brembo Stylema, που συνεργάζονται με πλευστούς δίσκους διαμέτρου 320 χλστ., ενώ στο πίσω μέρος, εφαρμόζεται αιωρούμενη διπίστονη δαγκάνα Brembo και δίσκος 240 χλστ.
Σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά και τα βοηθήματα, η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με αναθεωρημένα Riding Modes (Rain, Sport, Street, Custom), καθώς και με δύο custom θέσεις, όπου ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τις δικές τους ρυθμίσεις. Η ΚΤΜ, υπήρξε από τις πρώτες που ενσωμάτωσαν ραντάρ εγγύτητας σε μοντέλα παραγωγής και έτσι το 1390 Super Duke GT προσφέρει λειτουργίες Adaptive Cruise Control, Brake Assist, Distance Assist και σύστημα υποβοήθησης οδήγησης σε σχηματισμό ομάδας (Group Riding).
Τέλος, το studio KISKA, o «μόνιμος» συνεργάτης της ΚΤΜ σε θέματα σχεδίασης, έχει αναθεωρήσει τις γραμμές του μοντέλου, διατηρώντας όμως την «αιχμηρή» και άμεσα αναγνωρίσιμη ταυτότητα.
Όλες οι ειδήσεις
Νέα Triumph Tiger Sport 800: Συναρπαστική απόδοση με δυνατότητες touring
BMW M 1000 XR: Εμμονική… XR-τηση!
Συντήρηση μοτοσυκλέτας: Tips για απαραίτητα εργαλεία και αξεσουάρ