MOTOTYPOS

Kawasaki Versys 1100: Το νέο ισχυρότερο Versys έφτασε στην Ευρώπη

kawasaki-versys-1100-to-neo-ischyrotero-versys-eftase-stin-evropi-733017

Είχαμε ήδη κάποια πρώτα στοιχεία για το νέο Versys που διέρρευσαν νωρίτερα μέσα στο Σεπτέμβρη που μας έδωσαν μια ιδέα του τι αλλάζει. Τώρα η Kawasaki επίσημα ανακοινώνει το Versys 1100 στην Ευρώπη και μαζί επιβεβαιώνει πως το Versys θα είναι αρκετά πιο ισχυρό.

Τα διαθέσιμα μοντέλα, ο κινητήρας και οι αναβαθμίσεις

Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, η Kawasaki θα διαθέτει το Versys σε τρεις εκδόσεις, τη βασική, την S και την SE. Εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται να αλλάζουν πολλά μέχρι να φτάσουμε στο κινητήρα.

Φαίνεται πως η Kawasaki έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο νέο εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα του οποίου ο κυβισμός αυξάνεται από τα 1043 κυβικά στα 1099. Η αύξηση κυβισμού οφείλεται στην ελαφρώς μεγαλύτερη διαδρομή των πιστονιών. Από 56 χιλιοστά η διαδρομή πάει στα 59 και η διάμετρος των κυλίνδρων παραμένει στα 77 χιλιοστά.

Kawasaki Versys 1100

Όμως εδώ τελειώνουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και ξεκινάνε τα «μαγικά» που έκανε η Kawasaki. Η ιπποδύναμη του νέου Versys πάει από τους 118 ίππους στους 133, κάτι που δεν εξηγείται μονάχα από τα έξτρα 56 κυβικά εκατοστά του κινητήρα. Ο λόγος συμπίεσης αυξάνεται από το 10.3:1 στο 11.8:1 για το νέο Versys, κάτι που φαίνεται να έρχεται από το Ninja 1000SX που μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα. Το Versys του 2025 θα έχει επίσης βαρύτερο βολάν, μακρύτερες και στενότερες εισαγωγές που θα βοηθήσει τη ροπή στο μέσο του εύρους στροφών. Το νέο Versys θα έχει και νέους εκκεντροφόρους που φέρνουν τη μέγιστη ροπή στα 112Nm στις 7600 στροφές.

Ιπποδύναμη ίσον θερμότητα, και έτσι το νέο Versys έρχεται με νέο ψυγείο λαδιού. Επίσης το Versys έρχεται με καινούργιες εξατμίσεις, χαρτογράφηση κινητήρα και quickshifter που κατεβάζει τις ελάχιστες στροφές αλλαγής στις 1500 στροφές. Οι σχέσεις της μετάδοσης θα είναι λίγο μακρύτερες λόγω του μικρότερου πίσω γραναζιού χρησιμοποιώντας την αυξημένη ροπή για να μειωθούν οι στροφές λειτουργίας, κάνοντας το Versys λίγο πιο άνετο σε μεγάλα ταξίδια.

Kawasaki Versys 1100

Αναρτήσεις και αξεσουάρ

Ο εξοπλισμός του νέου Versys ολοκληρώνεται με τις ημιενεργές αναρτήσεις Showa που είχε και η προηγούμενη έκδοση SE με μηχανικές αναρτήσεις στις άλλες δύο εκδόσεις. Τα φρένα παραμένουν ίδια εκτός από την πίσω δισκόπλακα που μεγαλώνει από τα 250 στα 260 χιλιοστά. Η μόνη αξιοσημείωτη ηλεκτρονική αναβάθμιση είναι η νέα θύρα USB-C στο τιμόνι.

Το Versys ήταν ήδη αρκετά δημοφιλές με θετικές κριτικές από τους κατόχους του. Με το νέο Versys 1100 να έχει και αρκετά πιο σοβαρή ισχύ, το νέο μοντέλο φαίνεται να είναι ακόμη καλύτερα προσαρμοσμένο στον ρόλο του.

Όλες οι ειδήσεις

Video: Αθλητής της Red Bull προσγείωσε μοτοσυκλέτα με αλεξίπτωτο

Ανακοινώθηκαν οι τιμές και οι εκδόσεις του νέου BYD SEAL U DM-i

Renault Rafale: Μια «πτήση» 90 και πλέον ετών

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο