Το τρίτροχο Piaggio MP3 310 είναι ένα μικρών διαστάσεων, σπορ, δυναμικό όχημα με υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας
*Το Piaggio MP3 310 μπορεί να οδηγηθεί με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, εφόσον αυτή έχει εκδοθεί πριν τις 19/01/2013
Το Piaggio MP3 310 αποτελεί την τρίτη γενιά της ελαφρύτερης και μικρότερης σε μέγεθος έκδοσης της οικογένειας των τρίτροχων MP3, έχοντας κληρονομήσει πληθώρα τεχνολογιών από τα “μεγάλα αδέρφια” του και προσφέροντας premium αίσθηση με σπορ στυλ.
Μπορεί να οδηγηθεί και με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου*, χάρη στην αποκλειστική τρίτροχη τεχνολογία της Piaggio. Το αρθρωτό, παραλληλόγραμμο σύστημα της μπροστινής ανάρτησης και οι δύο μπροστινοί τροχοί είναι αποκλειστικά στοιχεία που κάνουν την οδήγηση του Piaggio MP3 μια απολύτως μοναδική εμπειρία.Εξασφαλίζουν μεγάλη σταθερότητα στις στροφές καθώς και εξαιρετικό κράτημα στον δρόμο, το οποίο προκαλεί ιδιαίτερη αίσθηση σε βρεγμένο ή χαμηλής πρόσφυσης οδόστρωμα.
Οι συμπαγείς διαστάσεις και ο χειρισμός του Piaggio MP3 310 θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα στους ελιγμούς από στάση, όπου προσφέρουν μεγάλη ευκολία στη διαδικασία στάθμευσης, αλλά και κατά την οδήγηση όπου η ευελιξία έχει βελτιωθεί σημαντικά.
Το Piaggio MP3 310 είναι εξοπλισμένο με έναν ολοκαίνουριο κινητήρα της σειράς HPE (High Performance Engine). Με έγκριση τύπου σύμφωνα με το πρότυπο Euro 5+, ο κινητήρας 310 hpe έχει αυξημένο κυβισμό (310 κ.εκ. αντί των 278 κ.εκ. του προηγούμενου κινητήρα) και είναι εφοδιασμένος με διάφορα χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για βελτίωση της εμπειρίας οδήγησης, όχι μόνο ως προς τις επιδόσεις, αλλά και ως προς την άνεση και τη συμπεριφορά. Η απόδοση του ορίζεται στους 26,4 hp στις 7.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 27,3 Nm στις 6.000 σ.α.λ.
Το Piaggio MP3 310 είναι εξοπλισμένο με εντελώς νέα όργανα. Στο κέντρο, ένας μεγάλος πίνακας οργάνων με οθόνη LCD 5 ιντσών εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το ψηφιακό ταχύμετρο και το στροφόμετρο βρίσκονται στο κέντρο, μαζί με τον ολικό χιλιομετρητή, τον μετρητή ταξιδιού, τη θερμοκρασία αέρα, το ψηφιακό ρολόι, τη στάθμη καυσίμου και τις ενδείξεις θερμοκρασίας του ψυκτικού υγρού, το εικονίδιο προειδοποίησης για πάγο στο οδόστρωμα και το εικονίδιο συντήρησης.
Ο πίνακας εμφανίζει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών σχετικά με το ταξίδι, οι οποίες μπορούν να επιλεγούν με χρήση του κουμπιού MODE στο δεξιό χειριστήριο. Περιλαμβάνονται η μέγιστη ταχύτητα, η μέση ταχύτητα, η στιγμιαία κατανάλωση, η μέση κατανάλωση, η τάση της μπαταρίας και το επίπεδο φόρτισης. Οι προειδοποιητικές λυχνίες παρακολουθούν όλες τις λειτουργίες όπως είναι ο έλεγχος του ψεκασμού, η ρεζέρβα καυσίμου, η πίεση λαδιού, η ενεργοποίηση του ABS και το σύστημα ακινητοποίησης (immobilizer). Τα χειριστήρια του τιμονιού και του ταμπλό έχουν επανατοποθετηθεί και είναι πλέον πιο πρακτικά και λειτουργικά.
Πάνω από τον πίνακα οργάνων υπάρχει ένα πρακτικό ντουλαπάκι με συρτάρι και θύρα USB στο εσωτερικό του, η οποία είναι ιδανική για τη φόρτιση smartphone ή οποιασδήποτε άλλης ηλεκτρονικής συσκευής. Παραμένοντας στο θέμα της διεπαφής χρήστη, το Piaggio MP3 310 διαθέτει επίσης, σύστημα keyless.
Piaggio MP3 310/310 Sport Tεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας | Piaggio HPE 4-χρονος, μονοκύλινδρος |
Κυβισμός | 310 κ.εκ. |
Διάμετρος x Διαδρομή | 75 χιλ. x 70,1 χιλ. |
Ισχύς | 19,4 kW (26,4 HP) / 7500 σ.α.λ. |
Ροπή | 27,3 Nm / 6.000 σ.α.λ. |
Χρονισμός | 1 εκκεντροφόρος επικεφαλής (1ΕΕΚ) με 4 βαλβίδες και ζύγωθρα με ράουλα |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός |
Ανάφλεξη | Ηλεκτρονική επαγωγικού τύπου, με μεταβλητό αβάνς ενσωματωμένο στον εγκέφαλο ψεκασμού. Σύστημα κλειστού βρόχου με αισθητήρα λάμδα για την εξάτμιση. Ηλεκτρονικό immobilizer, διακοπή λειτουργίας αντλίας καυσίμου σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος. Έλεγχος πρόσφυσης (ASR) |
Σύστημα ψύξης | Υγρόψυξη |
Λίπανση | Υγρό κάρτερ |
Ανάφλεξη | Ηλεκτρική |
Μετάδοση | Συνεχώς μεταβαλλόμενη (CVT) |
Συμπλέκτης | Αυτόματος, ξηρός φυγοκεντρικός |
Πλαίσιο | Διπλό σωληνωτό από ατσάλι υψηλής αντοχής |
Ανάρτηση (εμπρός) | Αρθρωτό παραλληλόγραμμο – Ονομαστική διαδρομή: 95 χιλ. Σύστημα ηλεκτρο-υδραυλικού κλειδώματος των αναρτήσεων |
Ανάρτηση (πίσω) | Δύο υδραυλικά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 1 από 4 θέσεις – Ονομαστική διαδρομή: 122 χιλ. |
Φρένο (εμπρός) | Δύο δίσκοι 258 χιλ. |
Φρένο (πίσω) | Δίσκος 240 χιλ. |
Τροχοί (εμπρός) | Από κράμα αλουμινίου 13″ x 3,00 |
Τροχός (πίσω) | Από κράμα αλουμινίου 14″ x 3,75 |
Σύστημα πέδησης | ABS με συνδυασμένη πέδηση στο πεντάλ φρένου |
Ελαστικά (εμπρός) | Tubeless 110/70-13” |
Ελαστικό (πίσω) | Tubeless 140/60-14” |
Μήκος/Πλάτος | 2.035 χιλ. / 800 χιλ. |
Μεταξόνιο | 1.455 χιλ. |
Ύψος σέλας | 790 χιλ. |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 11 λίτρα |
Προδιαγραφές ρύπων | Euro 5+ |
Ρύποι CO2 (κύκλος WMTC) | 73 γρ./χλμ. |
Κατανάλωση (κύκλος WMTC) | 32,2 χλμ./λτ. |
Όλες οι ειδήσεις
Όλη η σειρά Piaggio Medley τώρα με όφελος έως και 300€!
Η Triumph αναβαθμίζει την Trident 660 με περισσότερη τεχνολογία
Yamaha R9: Η supersport μοτοσυκλέτα που όλοι περιμέναμε