MOTOTYPOS

Η συνεργασία Kymco και Livewire παράγει δύο νέα σκούτερ

i-synergasia-kymco-kai-livewire-paragei-dyo-nea-skouter-740728

Το 2021 η Harley-Davidson μέσω του ηλεκτρικού brand της, τη LiveWire, ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Kymco για την παραγωγή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

Του Μάρκου Πυλαρινού

Τώρα, η συνεργασία αποδίδει τους πρώτους καρπούς με δύο νέα ηλεκτρικά σκούτερ.

Τα δύο νέα maxi-scooter της συνεργασίας

Παρά του ότι μοιράζονται την ίδια μετάδοση βασισμένη στο LiveWire S2 Del Mar, τα δύο σκούτερ απέχουν αρκετά μεταξύ τους. Το ένα πρόκειται για ένα πιο αεροδυναμικό σκούτερ με σπορ χαρακτήρα, και το άλλο φαίνεται να είναι ένα πιο on/off σκούτερ για πιο αφιλόξενους δρόμους με πιο λειτουργική χροιά. Τα δύο σκούτερ μοιράζονται ακριβώς την ίδια S2 πλατφόρμα της LiveWire που συμπεριλαμβάνει τη μπαταρία, τον ηλεκτροκινητήρα και τη μονάδα ελέγχου.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία απόδοσης, μπορούμε ίσως να βασιστούμε στους αριθμούς του LiveWire Del Mar που μοιράζεται την ίδια μετάδοση. Εκεί πρόκειται για μια πλατφόρμα που παράγει 80 ίππους και 261Nm ροπής που ξεριζώνει δέντρα. Αρχικά ακούγεται εξωπραγματική η απόδοση για ένα σκούτερ πόλεως και ενδέχεται να είναι πρόκληση η προσαρμογή αυτής της ισχύος σε τέτοιο όχημα. Από την άλλη όμως η ψηφιακή φύση της μετάδοσης επιτρέπει την παραμετροποίηση και ρύθμιση της μετάδοσης προς το πιο φιλικό.

Η είσοδος της LiveWire στα maxi-scooter

Είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο πως brand της Harley-Davidson μπαίνει σε αυτό το χώρο μιας και η ίδια η Harley-Davidson δεν θα το τολμούσε ποτέ. Η Harley-Davidson παραδοσιακά διατηρεί πιο συντηρητική γκάμα μοντέλων μιας και πολλές της καινοτομίες συνήθως εξοστρακίζονται από το ίδιο της το κοινό. Από την άλλη η κίνηση υποδηλώνει πως η LiveWire φαίνεται να έχει το ελεύθερο να ακολουθήσει νέα μονοπάτια.

Η είσοδος της LiveWire στα maxi-scooter την βάζει αντιμέτωπη με εδραιωμένες πλατφόρμες όπως το Yamaha XMAX 300, το Suzuki Burgman 400 και το δημοφιλές Yamaha TMAX το οποίο ίσως είναι ο πιο άμεσος ανταγωνισμός. Μένει μόνο να δούμε αν η συνεργασία Kymco και LiveWire θα μπορέσει να λύσει το κύριο πρόβλημα άλλων ελκυστικών αλλά αποτυχημένων ηλεκτρικών μοντέλων – το κόστος…

Όλες οι ειδήσεις

H Alfa Romeo Stradale 33 στο τελικό στάδιο δοκιμών, έπιασε 333 χλμ./ώρα στο Nardò

H Audi ανανεώνει τα δυναμικά SUV-coupé, Q5 Sportback και SQ5

Η νέα BMW M5 έχει 727 ίππους: Αλήθεια ή… πράσσειν άλογα;

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο