MOTOTYPOS

Η D3O Lab παρουσιάζει νέα λύση για μείωση κραδασμών στη μοτοσυκλέτα

i-d3o-lab-parousiazei-nea-lysi-gia-meiosi-kradasmon-sti-motosykleta-741034

Η D3O Lab, μια από τις μεγαλύτερες κατασκευάστριες προστασίας αναβάτη παρουσιάζει νέο προϊόν για τη μείωση κραδασμών κατά την οδήγηση

Του Μάρκου Πυλαρινού

Ο θόρυβος, οι δονήσεις και οι κραδασμοί είναι αναπόσπαστο κομμάτι της οδήγησης μοτοσυκλέτας. Για κάποιους είναι ευχάριστο μέρος της εμπειρίας, για άλλους είναι αιτία κόπωσης και σωματικής καταπόνησης. Η D3O Lab, μια από τις μεγαλύτερες κατασκευάστριες προστασίας αναβάτη παρουσιάζει νέο προϊόν για τη μείωση κραδασμών κατά την οδήγηση.

Το κιτ της D3O Lab

H D3O Lab είναι γνωστή για το ομώνυμο υλικό D3O που χρησιμοποιείται σε προστατευτικό εξοπλισμό αναβάτη. Το υλικό έχει την ιδιότητα να είναι μη νευτώνειο, δηλαδή παραμένει μαλακό και εύπλαστο σε κανονικές συνθήκες και σκληραίνει όταν δέχεται κάποια πρόσκρουση. Οι ιδιότητες του υλικού το καθιστούν ιδανικό για προστατευτικά που παραμένουν μαλακά και άνετα, επιτρέποντας την ελεύθερη κίνηση του αναβάτη και σκληραίνουν σε περίπτωση ατυχήματος για να προστατεύσουν τον αναβάτη.

Η D3O Lab όμως υποστηρίζει πως το υλικό έχει κι άλλες χρήσεις εκτός του προστατευτικού εξοπλισμού. Το υλικό φαίνεται πως είναι και ιδανικό για την απόσβεση κραδασμών και δονήσεων κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Λαμβάνοντας υπόψην τις ιδιότητες του υλικού, η D3O Lab χρησιμοποίησε το υλικό για να σχεδιάσει εσωτερικούς αντικραδασμικούς πάτους υποδημάτων για μοτοσυκλετιστές. Ο σκοπός των πάτων είναι η μείωση της κόπωση αναβατών και η βελτίωση της άνεσής τους κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Οι πάτοι έκαναν την εμφάνιση τους αρχικά στο χώρο του mountain bike και η D3O Lab τους προσάρμοσε στη μοτοσυκλέτα όπου ο κινητήρας είναι από τις κύριες πηγές κραδασμών και δονήσεων. Οι πάτοι έρχονται σε τρεις εκδόσεις, «Minimalist», «Standard» και «Loaded».

Οι τρεις εκδόσεις παρέχουν τη μέγιστη προστασία από κραδασμούς γύρω από την περιοχή της καμάρας που αναπαύεται πάνω στα μαρσπιέ της μοτοσυκλέτας. Οι εκδόσεις διαφοροποιούνται κυρίως στην επιφάνεια κάλυψης του πάτου.

Έρχονται κι άλλα αντικραδασμικά προϊόντα D3O

Η D3O labs θέλει να επεκτείνει την γκάμα αντικραδασμικών προϊόντων προσφέροντας και grips μοτοσυκλέτας. Η εταιρεία ήδη παράγει grips για ποδήλατα με μεγάλη επιτυχία και θέλει να φέρει αντίστοιχα για τη μοτοσυκλέτα στην αγορά εντός του 2025. Η D3O labs υποστηρίζει πως τα grips της παρέχουν τη διπλάσια απόσβεση κραδασμών σε σχέση με τους ανταγωνιστές.

Τα υπέρ και τα κατά των νέων πάτων D3O

Το προϊόν της D3O Labs είναι μια πραγματικά ενδιαφέρουσα λύση ειδικά για αναβάτες που διανύουν πολλά χιλιόμετρα πάνω σε μοτοσυκλέτες με χαρακτηριστικά ή διατάξεις κινητήρα με έντονους κραδασμούς. Θεωρώ όμως πως υπάρχει χώρος βελτίωσης.

Η D3O Lab έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην περιοχή της καμάρας. Κατανοητό δεδομένου του ότι πολλοί αναβάτες συνηθίζουν να στέκονται πάνω στις καμάρες, αλλά η συγκεκριμένη στάση δεν είναι ιδανική για πολλούς λόγους. Ένας από τους κύριους λόγους είναι πως η συγκεκριμένη στάση βάζει τα πέλματα σε θέση που βρίσκουν την άσφαλτο όταν πάρουμε μεγάλη κλίση. Επίσης η στάση αχρηστεύει τα πέλματα και τον γαστροκνήμιο μυ της γάμπας για απορρόφηση κραδασμών ή τον έλεγχο του βάρους μας (π.χ. όταν σηκωνόμαστε από τη σέλα πάνω από κάποια λακούβα).

Το ιδανικό είναι να στεκόμαστε στα μαρσπιέ πάνω στα «μήλα» του πέλματος. Έτσι το πρώτο πράγμα που βρίσκει στην άσφαλτο είναι τα μαρσπιέ ή οι ξύστρες τους (που είναι φτιαγμένες για αυτή τη δουλειά), και μπορούμε ανά πάσα στιγμή να μετακινηθούμε πάνω στη σέλα πιο άνετα. Αν παρατηρήσετε πολλούς έμπειρους αναβάτες ή αγωνιζόμενους ανεξαρτήτως οδηγικής επιφάνειας (άσφαλτο/χώμα), δεν στέκονται ποτέ στην καμάρα σε ουδέτερη στάση. Επομένως, θα ήθελα και μια έκδοση του προϊόντος της D3O Labs με περισσότερη έμφαση σε εκείνη την περιοχή. Εκτός αυτού, είναι ένα ενδιαφέρον προϊόν που ανυπομονώ να δοκιμάσω σύντομα.

Όλες οι ειδήσεις

Αποστολή στην Ιταλία: Δοκιμάζουμε την Ferrari Purosangue – Είναι τελικά SUV;

10 φθηνά μεταχειρισμένα για να φαίνεσαι πλούσιος

To Volkswagen Polo «αντέχει» τις Euro 7 προδιαγραφές και συνεχίζει

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο