MOTOTYPOS

Honda: Η ονομασία «CBR400R Four» έκανε την εμφάνιση της

honda-i-onomasia-cbr400r-four-ekane-tin-emfanisi-tis-730576

Μετά από τη «βαβούρα» γύρω από το Kawasaki Ninja ZX-4rr και την αναβίωση της κατηγορίας, η Honda μπορεί να έχει στα σκαριά τον ανταγωνιστή του, το CBR400R.

Στις 27 Αυγούστου 2024 η Honda υπέβαλε προς κατοχύρωση την ονομασία «CBR400R Four» μέσω του γραφείου πνευματικής ιδιοκτησίας της Ιαπωνίας. Η αίτηση υποβλήθηκε υπό την κατηγορία δίτροχων, τρίτροχων οχημάτων και αυτοκινήτων αλλά η ονομασία δύσκολα παραπέμπει σε οτιδήποτε άλλο εκτός από τετρακύλινδρη σπορ μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού.

Honda CBR400R

Η ιστορία της ονομασίας CBR400

Η Honda έχει πλούσια ιστορία με τη συγκεκριμένη ονομασία. Όπως και την Kawasaki, έτσι και η Honda ήταν μεγάλο μέρος της δημοφιλούς κατηγορίας των τετρακοσίων κυβικών στην Ιαπωνία άλλα και τον υπόλοιπο κόσμο κατά τη δεκαετία του 1980 και 1990.

Honda CBR400R

Η Honda παρήγαγε τα πρώτα CBR400 το 1983. Πρόκειται για σπορ μοτοσυκλέτες τετρακοσίων κυβικών με υδρόψυκτους εν σειρά τετρακύλινδρους κινητήρες. Μια από τις πρώτες μοτοσυκλέτες που φέρανε τον κωδικό CBR400 ήταν το CBR400F. Μεταγενέστερα η σειρά γέννησε και εκδόσεις όπως το CBR400RR του 1990.

Σήμερα η Honda έχει ένα CBR400R για την Ιαπωνική αγορά, αλλά πρόκειται για το δικύλινδρο CBR500R με μειωμένη διαδρομή πιστονιών από 66.8 χιλιοστά στα 56.6 χιλιοστά για να το «χωρέσει» στην ανάλογη κατηγορία διπλώματος. Προσθέτοντας το «Four» στην ονομασία, η Honda διαχωρίζει ξεκάθαρα το πιθανό νέο μοντέλο από τη δικύλινδρη έκδοση.

Τι σημαίνει η κατοχύρωση της νέας ονομασίας;

Δυστυχώς η κατοχύρωση κάποιας ονομασίας μοντέλου δεν σημαίνει πάντα πως θα το δούμε σε παραγωγή. Από την άλλη όμως σημαίνει πως η Honda έχει σοβαρέψει αρκετά για να αρχίσει να κινεί τα νήματα της προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας. Η Kawasaki απέδειξε πως υπάρχει αγορά για τη συγκεκριμένη κατηγορία, με το κύριο πρόβλημα να είναι η σχετικά δυσπρόσιτη τιμή του ZX-4rr σε σχέση με την απόδοσή του. Ο ανταγωνισμός όμως τείνει να ρίχνει και τις τιμές, άρα η επανένταξη της Honda στο χώρο ίσως αρχίσει να κινεί μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς προς τις μικρότερες τετρακύλινδρες σπορ μοτοσυκλέτες ξανά.

Όλες οι ειδήσεις

YangWang U9: Έχει τα πιο προσιτά 1.287 άλογα της «πιάτσας», κάνει τον βάτραχο, το τανκ και τον Trump

Περίπου οι μισές πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα τον Αύγουστο αφορούσαν υβριδικά οχήματα

SpaceX Polaris Dawn: Οι στολές του πρώτου διαστημικού περίπατου από ιδιώτες, είναι ένα τεχνολογικό θαύμα!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο