Μετά την Iαπωνία,η Honda εναρμόνισε το μοντέλο με τις Euro 5 προδιαγραφές και το GB350S «έρχεται από τα μέρη μας»
Στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο, η Honda παρουσίασε την «ευρωπαϊκή» έκδοση ενός μοντέλου που αρχικά, είχε σχεδιαστεί για την αγορά της Ινδίας. Η σειρά των «GB» για την Honda, δεν είναι νέα, στο παρελθόν έχουν υπάρξει δεκάδες μοντέλα που έφεραν αυτό τα το συνδυασμό γραμμάτων, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με απλές, αερόψυκτες μοτοσυκλέτες.
Το απλό, ειδικά όταν συνοδεύεται από «κλασικίζουσες» γραμμές στη σχεδίαση, είναι πολύ της μόδας στην αγορά μοτοσυκλέτας των ημερών μας. Αρχικά, η Honda κυκλοφόρησε το μοντέλο με την ονομασία CB350 H’Ness, αποκλειστικά για την αγορά της Ινδίας.
Όταν το είδαν οι Ιάπωνες, που είναι από τους πλέον «ρετρολάγνους» αναβάτες τρελάθηκαν, και … κατόπιν λαϊκής απαιτήσεως, το μοντέλο κυκλοφόρησε και στην Ιαπωνία. Εντάξει, είχε κάποιες μικρές αλλαγές και επίσης το όνομα άλλαξε σε GB.
Αφού το GB350S είχε εναρμονιστεί λοιπόν με τι ιαπωνικές προδιαγραφές, που είναι παρόμοιες με αυτές της Ευρώπης, ήταν θέμα χρόνου να το δούμε «από τα μέρη μας», όπως και πρόκειται να γίνει.
Τι είναι λοιπόν το GB350S; Είναι όμορφο αλλά αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Σε όσους αρέσκονται πάντως στις κλασικές και ρετρό γραμμές, είναι σίγουρο ότι το μοντέλο θα τους «μιλήσει». Δωρικό εκ πρώτης, αλλά με πολλές όμορφες λεπτομέρειες, αν το παρατηρήσει κανείς πιο προσεκτικά.
Σε ότι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του, είναι από τις λίγες φορές που δεν χρειάζεται για νέα μοτοσυκλέτα να γραφτούν «σεντόνια» για να περιγραφεί κινητήρας, ηλεκτρονικά, ημιενεργητικές αναρτήσεις κ.ο.κ. Ένας μονοκύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας 348 κ.εκ., με μονό εκκεντροφόρο στην κεφαλή και δύο βαλβίδες.
Οι 20,8 ίπποι που παράγει, μπορεί να μην ακούγονται πολλοί αλλά είναι «μερακλίδικοι», με την έννοια ότι το μοτέρ είναι σχεδιασμένο να παράγει ροπάτη αίσθηση (2,9 kg-m ανακοινώσιμη τιμή), με υποτετράγωνη γεωμετρία και βαρύ βολάν.
Έχει πλαίσιο κατασκευασμένο από χάλυβα, τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. και δύο αμορτισέρ πίσω. Έχει δισκόφρενα, από ένα σε κάθε πλευρά, 310 χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω, τα οποία ελέγχονται για τα μπλοκαρίσματα τους από δικάναλο ABS, που είναι υποχρεωτικό για δίτροχα <125 κ.εκ. στην Ευρώπη.
Οι χυτές ζάντες έχουν διάμετρο 19 ίντσες στο μπροστινό μέρος και 17 πίσω, ενώ «φοράνε» ελαστικά 100/90 και 150/70 αντιστοίχως. Αν υπάρχει ένα «σύγχρονο» στοιχείο πάνω στο GB350S, αυτό είναι τα LED φώτα του, ενώ –ευτυχώς- ο πίνακας οργάνων καταλαμβάνεται στο μεγαλύτερο μέρος του από αναλογικό ταχύμετρο, με μια βοηθητική LCD και τις κλασσικές λυχνίες ενδείξεων.
To GB350S θα προσφέρεται σε τρία χρωματάκια, μαύρο, ασημί και θαλασσί και εκτός τους ότι υπάρχουν αρκετά αξεσουάρ της Honda για να το «καστομάρει» κανείς, σίγουρα θα αποτελέσει μια εξαίρετη βάση πολύ πιο «προχώ» προσωπικές ασκήσεις βελτίωσης.
Όλες οι ειδήσεις
Honda: Ανανέωση για την οικογένεια των Forza 125, 350 και 750
Honda NT1100 2025: Ανανέωση, παντού
Honda X-ADV 2025: Νέα σχεδίαση και ανανέωση στα σημεία