MOTOTYPOS

Honda CBR600RR: Μια Ιαπωνική κραυγή από το παρελθόν

honda-cbr600rr-mia-iaponiki-kravgi-apo-to-parelthon-691863

Μετά από το “σούσουρο” που προκάλεσε το τετρακύλινδρο ZX4RR της Kawasaki, τώρα επιστρέφει επιτέλους και η Honda με νέο CBR600RR.

του Μάρκου Πυλαρινού

Για κάτι παραπάνω από μισή δεκαετία, η σταδιακή εξαφάνιση πολλών τετρακύλινδρων sport μοντέλων από τους Ευρωπαϊκούς δρόμους (εν μέρει λόγω αυστηρότερων κανονισμών ρύπων Euro 4 και 5) μας έχει εξοικειώσει με την ιδέα ενός κατά πλειοψηφία δικύλινδρου μέλλοντος. Αλλά σε ένα περιβάλλον όπου ακόμη και το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι αμφίβολο, ηχεί ακόμη αυτό το υψίστροφο “ουρλιαχτό” του παρελθόντος.

Μία από τις μεγάλες αναχωρήσεις των τελευταίων ετών ήταν και το Honda CBR600RR το οποίο η Honda απέσυρε από την Ευρωπαϊκή αγορά λόγω των νέων κανονισμών. Η απόσυρση ενός από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Supersport κατηγορίας ήταν μεγάλο πλήγμα, και εν μέρει αποτέλεσε και προπομπό της νέας τάξης πραγμάτων στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζαμε…

Επιστροφή στην Ευρώπη

Μετά από το “σούσουρο” που προκάλεσε το τετρακύλινδρο ZX4RR της Kawasaki, τώρα επιστρέφει επιτέλους και η Honda με νέο CBR600RR για το 2024 που θα πληροί πλέον Ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Η συγκεκριμένη ανακοίνωση αποδεικνύει πως με την ανάλογη ανάπτυξη, υπάρχει ακόμη χώρος για τέτοια μοντέλα στη σημερινή εποχή.

Ευχάριστο νέο αποτελεί και το γεγονός πως το νέο CBR600RR δεν φαίνεται να είναι ένα “κουτσό” μοντέλο που παρουσιάστηκε για να εμπλουτίσει τη γκάμα της Honda και να συμβαδίζει με τους κανονισμούς Euro 5. Η μοτοσυκλέτα είναι φορτωμένη τεχνολογία και εκ πρώτης όψεως απόδοση ανάλογη της κατηγορίας της, χωρίς να φαίνεται να υποφέρει τόσο από το “λουρί” των Ευρωπαϊκών κανονισμών.

Απόδοση, τεχνολογία, εξοπλισμός

Πιο αναλυτικά, η κινητήρας εκτιμάται πως αποδίδει περίπου 120 ίππους στις 14.250 στροφές και ροπή 6,5 kg/m στις 11.500 στροφές. Μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει στον ηλεκτρονικό ψεκασμό, τις εισαγωγές, και στο χρονισμό των βαλβίδων που σε συνδυασμό με το (πλέον) πλήρως ηλεκτρονικό γκάζι επιτρέπουν στο CBR600RR να συμμορφώνεται με τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Επιπλέον η μοτοσυκλέτα θα έρχεται με πλήρως ρυθμιζόμενες Showa αναρτήσεις μπρος και πίσω, μαζί με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού και quickshifter ως βασικό εξοπλισμό. Σαφώς θα υπάρχει πληθώρα Riding Modes, cornering ABS, Torque Control, Wheelie Control, Lift Control που θα επιτρέπουν τη ρύθμιση της μοτοσυκλέτας στα μέτρα του καθενός. Και με όλα αυτά, το CBR600RR εκτιμάται πως θα ζυγίζει περί τα 193kg γεμάτο. Και σαφώς, να αναφέρουμε πως ακολουθώντας την τάση της εποχής, και το CBR600RR έχει βγάλει πλέον φτερά.

Ευχάριστο μπόνους είναι και το γεγονός πως η HRC (Το αγωνιστικό τμήμα της Honda) έχει αναπτύξει και αγωνιστικό κιτ που αυξάνει κι άλλο την απόδοση του CBR600RR. To kit φροντίζει για την αφαίρεση οτιδήποτε είναι απαραίτητο μονάχα για δημόσιους δρόμους (καθρέφτες, πινακίδα κ.α.) και συμπεριλαμβάνει εγκέφαλο, καλωδίωση, φλάντζα κυλινδροκεφαλής, μεγαλύτερο ψυγείο, αγωνιστική εξάτμιση, αναρτήσεις και δισκόπλακες!

Τώρα το μόνο που μένει είναι να δούμε πως μεταφέρονται όλα αυτά τα δεδομένα από το χαρτί στο δρόμο…

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο