Διανύουμε μόλις τον Μάρτιο του 2024 και η χρονιά φαίνεται ήδη δυνατή για τη Ducati. Με αφορμή όλες τις πρωτιές, τα ρεκόρ και τα νέα μοντέλα, η Ducati Athens διοργάνωσε το Season Opening 2024 στις 20 Μαρτίου στην Καλλιρρόης.
Του Μάρκου Πυλαρινού
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να αποκαλυφθούν τα νέα μοντέλα της Ducati για το 2024, καθώς και να μαζευτούμε όλοι να τα «χαζέψουμε». Υπήρχαν προσωπικότητες από τον χώρο της μοτοσυκλέτας, της τέχνης και της δημοσιογραφίας για να πάρουν μια πρώτη ματιά των νέων μοτοσυκλετών. Μερικοί από τους παρευρίσκοντες ήταν ο δημοσιογράφος και ιδρυτής της σχολής Riding School Θανάσης Χούντρας, ο δημοσιογράφος και σχολιαστής Δημήτρης Διατσίδης, ο τραγουδιστής Στέλιος Ρόκκος καθώς και προσωπικότητες από τον χώρο των κοινωνικών μέσων. Μέσα σε όλο το πάρτυ όμως, μας τραβούσε την προσοχή αυτό που ήρθαμε πολλοί από μας να δούμε…
Hypermotard 698 Mono
Πήραμε επιτέλους μια πρώτη γεύση του τι εστί Hypermotard 698 Mono. Όσο και να αποθαρρύνουμε πάσα ιδέα επικίνδυνης οδήγησης στο δρόμο, το πρώτο σχόλιο μεταξύ συναδέλφων ήταν «αυτόφορο». Δεν υπήρχε καλύτερη λέξη να περιγράψει τον στυλιστικό σχεδιασμό, το στήσιμο και τη διάθεση που έβγαζε το 698.
Φαίνεται ελαφρύ, λεπτοκαμωμένο αλλά παράλληλα έχει την όψη όπλου έτοιμο να εκπυρσοκροτήσει. Εξάλλου το λένε και οι αριθμοί, 77.5 ίπποι στις 9750 σαλ και 63 Nm ροπής στις 8000, με κόφτη στις 10250 στροφές. Όλος ο εξοπλισμός είναι άκρως ποιοτικός. Από τις αναρτήσεις και τις ακτινικές τρόμπες μέχρι το φινίρισμα. Ανεβαίνοντας πάνω, το πρώτο μου σχόλιο ήταν «σαν στο σπίτι μου». Εργονομικά άνετο και επιθετικό σε ίσα μέρη. Η σέλα και το ντεπόζιτο λεπτά μεν, αλλά με αρκετό πάχος να υποστηρίξει διάφορα οδηγικά στυλ. Περιττό να πούμε ότι ψάχναμε όλοι τα κλειδιά του να το βάλουμε μπρος…
Multistrada V4 RS
Multistrada έχουμε ξαναδεί ουκ ολίγα, αλλά εδώ όντως κάτι ήταν διαφορετικό. Ήταν το Mutistrada V4 που αντί για ταξίδια πήγε γυμναστήριο, πολύ γυμναστήριο… Ήταν εμφανές από την εξάτμιση, τον ξηρό συμπλέκτη, το styling, αλλά και την επιθετική κορώνα των Pirelli Corsa ελαστικών που φορούσε. Δεν άλλαξε μονάχα το αυτοκόλλητο εδώ, είναι ένας σοβαρός επανασχεδιασμός μιας ήδη άκρως επιτυχημένης μοτοσυκλέτας, που φέρει πλέον τον Desmosedici Stradale κινητήρα από το Panigale V4. Μπορεί να υπάρχουν διαθέσιμες βαλίτσες για τη μοτοσυκλέτα, αλλά δεν κρύβουν ένα χαρακτήρα που ψάχνεται περισσότερο για καβγά παρά για καφέ.
DesertX Rally
Το DesertX ήταν ήδη μια έκπληξη στο χώρο της μοτοσυκλέτας και αγαπήθηκε πολύ. Μπορεί ίσως να μην είναι πάντα η καλύτερη λύση για όλα, αλλά κάνει τα πάντα καλά με αισθητικές νότες που κλείνουν το μάτι στο Cagiva Elefant. Το DesertX Rally όμως παίρνει μια πιο επιθετική πορεία. Η καθαρή αισθητική δεν είναι τόσο σημαντικό πλέον όσο το περιβάλλον για το οποίο σχεδιάστηκε. Είναι εμφανές πως υπάρχουν σοβαρές λειτουργικές παρεμβάσεις.
Το νέο μπροστινό φτερό είναι φτιαγμένο για περισσότερη λάσπη και σκληρότερες διαδρομές, οι αναρτήσεις είναι νέες και ενισχυμένες μπρος και πίσω για μεγαλύτερη καταπόνηση. Έχει νέα ενισχυμένη ποδιά από ανθρακόνημα, η σέλα είναι πλέον μονοκόμματη και καθαρά φτιαγμένη για off-road χρήση. Ακόμη και τα πλαστικά περιέχουν ήδη το χρώμα, χωρίς επιπλέον βαφή, προκειμένου να είναι πιο ανθεκτικά σε εκδορές. Παρόμοια με το Mulistrada RS, το DesertX Rally είναι εδώ με σκοπό, και αυτός σίγουρα δεν είναι η πασαρέλα στην άσφαλτο.
Multistrada V4S Grand Tour
Το V4S Grand Tour ίσως ήταν το πιο διακριτικό από τα νέα μοντέλα, αλλά και πάλι ακολουθούσε ένα ήδη εδραιωμένο μοτίβο. Η νέα έκδοση ήταν σχεδιασμένη με κάποιο σκοπό κατά νου. Αυτός σκοπός είναι να διανύει τεράστιο όγκο χιλιομέτρων, με ισχύ, οδηγική απόλαυση και κυρίως άνεση. Όλες οι ταξιδιωτικές ανέσεις είναι τώρα μέρος του βασικού εξοπλισμού και συμπεριλαμβάνει επιπλέον φωτισμό, πλαστικές πλαϊνές βαλίτσες, διπλό σταντ, θερμαινόμενα grips και σέλα, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, και hands-free τάπα ντεπόζιτου. Όλα αυτά βέβαια πάνω σε μια ήδη αποδεδειγμένη πλατφόρμα με νέο πολυτελή αλλά διακριτικό χρωματισμό, τον κινητήρα V4 Granturismo, και διαστήματα ελέγχου βαλβίδων κάθε 60000 χιλιόμετρα.
Η Εκδήλωση
Μαζί με τα νέα μοντέλα, η ανοιχτή φύση της εκδήλωσης μας έδωσε και την ευκαιρία να αμολυθούμε στο χώρο να δούμε τον υπόλοιπο κατάλογο όπως το Diavel V4 και το Scrambler Nightshift αλλά και μερικές εκπλήξεις στον εκθεσιακό χώρο όπως μια Panigale 1299 Superleggera, ίσως την πιο extreme δικύλινδρη μοτοσυκλέτα που έχει παράγει ποτέ η Ducati. Η εκδήλωση φάνηκε να έχει πολύ θετική ανταπόκριση, με φαγητό, ποτό και εξαιρετική μουσική επιμέλεια χάρη στον DJ Κώστα Φραγκολιά. Βέβαια υπήρχε ένα πρόβλημα. Δεν βρήκαμε ποτέ τα κλειδιά του 698…
Όλες οι ειδήσεις
Η BYD έκανε το επίσημο ντεμπούτο της στην Ελλάδα
Η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στην οδική ασφάλεια
Τέλη κυκλοφορίας: Ανατροπή-φωτιά – Ποιοι θα πληρώσουν παραπάνω