MOTOTYPOS

Ducati: Νέο Panigale V4 Tricolore

ducati-neo-panigale-v4-tricolore-744134

Η εμφάνιση Tricolore – εμπνευσμένη από την ιταλική σημαία – προέρχεται από το Ducati Pantah 750 F1 του 1984

του Μάρκου Πυλαρινού

Αν και οι πωλήσεις superbikes μπορεί να μην είναι αυτό που ήταν κάποτε, η Ducati είναι μια από τις λίγες εταιρείες που μπόρεσε να εκμεταλλευτεί την εξαιρετικά ισχυρή εικόνα της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και να τη μετατρέψει σε πωλήσεις. Επιπλέον, μεγάλη επιτυχία έχουν και τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής της Ducati μοντέλων περιορισμένης έκδοσης με αριθμούς υψηλής ποιότητας. Ακολουθώντας την ίδια πορεία, η Ducati ανακοίνωσε το Panigale V4 Tricolore για το 2025.

Tricolore

Η εμφάνιση Tricolore – εμπνευσμένη από την ιταλική σημαία – προέρχεται από το Pantah 750 F1 του 1984. Έπειτα ακολούθησε το 851 Desmoquattro το 1988 και στη συνέχεια η εμφάνιση Tricolore δεσμεύτηκε για μοντέλα περιορισμένης παραγωγής. Όπως και τους προγόνους του, το Panigale V4 Tricolore 2025 θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη παραγωγή 1.000 μονάδων. Επιπλέον, για πρώτη φορά, ένα Tricolore διαθέτει επίσης ενημερώσεις που βελτιώνουν την απόδοσή του σε σύγκριση με το στάνταρ μοντέλο—σε αυτή την περίπτωση το Panigale V4 S—με τη μορφή τροχών από ανθρακονήματα που βελτιώνουν δραματικά τον χειρισμό.

Ο κινητήρας του Tricolore θα είναι πανομοιότυπος με τα νέα Panigale V4 και V4 S του 2025 που παρουσιάστηκαν World Ducati Week τον Ιούλιο. Ο κινητήρας του Tricolore είναι η τελευταία έκδοση του Desmosedici Stradale V-4 των 1.103 κ.εκ. με διάμετρο πιστονιού και διαδρομή 81 επί 53,5 χιλιοστά. Παρά τις αλλαγές που έγιναν για να συμμορφώνεται με τα πρότυπα εκπομπών Euro 5+, παρέχει περισσότερη ισχύ από τη μονάδα που προηγήθηκε. Τα ευρωπαϊκά μοντέλα αποδίδουν 216 ίππους στις 13.500 σ.α.λ. και 120.9Nm ροπής στις 11.250 σ.α.λ., χάρη στους νέους εκκεντροφόρους, την ανύψωση βαλβίδων και τις αλλαγές στο μήκος των μεταβλητών εισαγωγών. Με την προσθήκη της ολόσωμης εξάτμισης Akrapovič, η ισχύς εκτινάσσεται στους 228 ίππους. Σε αντίθεση με τις εκδόσεις V4 και V4 S, το Tricolore είναι εξοπλισμένο με ξηρό αντί για υγρό συμπλέκτη και διαθέτει κάλυμμα από ανθρακόνημα.

Σε σύγκριση με το V4 S, η μεγαλύτερη διαφορά είναι οι νέες πεντάκτινες ζάντες ανθρακονήματος. Και οι δύο ζάντες μαζί εξοικονομούν περίπου ένα κιλό συνολικά. Το πιο σημαντικό είναι πως μειώνουν την περιστροφική αδράνεια περί τα 12 τοις εκατό μπροστά και 19 τοις εκατό πίσω. Αυτό συνήθως μεταφράζεται σε πιο δυναμική απόκριση της μοτοσυκλέτας, ειδικά στην αλλαγή κατεύθυνσης. Το Tricolore θα φοράει ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SP-V4 σε διαστάσεις 120/70-17 εμπρός και 200/60-17 πίσω. Το Tricolore θα ζυγίζει περίπου 187.7 κιλά χωρίς καύσιμο.

Επίσης αποκλειστική για το Tricolore είναι η υιοθέτηση του συστήματος πέδησης Brembo Front Brake Pro που χρησιμοποιεί της καινούργιες δισκόπλακες T-Drive, που την κάνει και την πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής με το σύστημα. Οι δισκόπλακες που προέρχονται από τον αγωνιστικό χώρο έχουν διάμετρο 338,5 mm και πάχος 6,2 mm και διαθέτουν πτερύγια ψύξης στην εσωτερική τους ακτίνα. Οι ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες είναι οι καινούργιες Hypure και έχουν επεξεργασία ανοδίωσης ανθρακίτη. Συνδυάζονται με αντλία φρένου Brembo MCS 19.21 εξοπλισμένο με τηλεχειριστήριο ρύθμισης μανέτας. Τα μπροστινά φρένα έρχονται επίσης με αεραγωγούς από ανθρακόνημα.

Όπως το V4 S, το Tricolore είναι εξοπλισμένο με την τελευταία ηλεκτρονική ανάρτηση S-EC 3.0 της Ducati. Η μπροστινή ανάρτηση είναι ένα ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins NPX 23/30 43 mm με απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς που ελέγχεται από το λογισμικό Smart EC 3.0. Ομοίως από το ίδιο σύστημα ελέγχεται και το πίσω αμορτισέρ Öhlins TTX 36 SEC 3.0. Οι διαστάσεις του πλαισίου είναι πανομοιότυπες με το V4 S με μεταξόνιο 148,6 εκατοστών και την ίδια γεωμετρία. Τα πρόσθετα χαρακτηριστικά του πλαισίου περιλαμβάνουν την τιμονόπλακα αλουμινίου που φέρει το σήμα του μοντέλου και τον αριθμό παραγωγής, καθώς και ρυθμιζόμενα μαρσπιέ από αλουμίνιο που είναι μοναδικά για το μοντέλο.

Η εντυπωσιακή εμφάνιση έχει τυλιχτεί γύρω από fairing ανθρακονήματος και η μοτοσυκλέτα έχει σέλα με Alcantara, αποκλειστική για το Tricolore. Η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, συμπεριλαμβανομένων του πακέτου ηλεκτρονικών, είναι πανομοιότυπο με το V4 S, αλλά το Tricolore διαθέτει την προαιρετική μονάδα GPS ως βασικό εξοπλισμό. Η αποκλειστικότητα έρχεται προφανώς με μια premium τιμή και το Tricolore δεν αποτελεί εξαίρεση με προτεινόμενη τιμή λιανικής στα $58.000 για τις ΗΠΑ και κάτι ανάλογα τσουχτερό για μας… Οι μοτοσυκλέτες θα αρχίσουν να φτάνουν στις αντιπροσωπείες τον Απρίλιο του 2025.

Όλες οι ειδήσεις

Η Lancia ανακατεύει το αλφάβητο: Ypsilon, Gamma και σειρά έχει το… Delta!

Ferrari World Abu Dhabi: Πήγαμε στο μοναδικό πάρκο της Ferrari!

Δοκιμάζουμε το MG ZS MAX Hybrid+: Άκρως οικογενειακό και… υβριδικό!

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο