Η Ducati διευρύνει τις δυνατότητες των Multistrada, προσθέτοντας ένα επιπλέονστοιχείο: τον χωμάτινο προσανατολισμό
Του Ηλία Λαΐτσα
Φωτογραφίες Ναυσικά Βασιλειάδου
Εμφάνιση με πινελιές Rally
Όπως και οι υπόλοιπες Multistrada V4, έτσι και αυτή από την πρώτη ματιά είναι εμφανές ότι δύσκολα θα περιοριστεί και είναι έτοιμη να διανύσει πολλά χιλιόμετρα προσφέροντας ασφάλεια και άνεση. Οι μεγάλες διαφορές που «βγάζουν μάτι» σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις Multistrada V4 είναι οι ακτινωτοί τροχοί, αλλά και το μεγάλο ρεζερβουάρ 30 λίτρων.
Κατά τα άλλα, το εμπρός μέρος της μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει πλέoν και με κλειστά μάτια ότι ανήκει στη Multistrada. Το αγριεμένο της «βλέμμα» καταλήγει στο εμπρός φτερό το οποίο εκτείνεται πάνω από τον εμπρός τροχό και κάπου εκεί ανάμεσα στο φτερό είναι τοποθετημένο το εμπρός ραντάρ της μοτοσικλέτας. Επίσης, η μεγάλη χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα εξοπλίζει και αυτή την έκδοση, ενώ το μεγάλο τιμόνι δεν θα μπορούσε να λείπει.
Το μεγάλο ρεζερβουάρ είναι στολισμένο με έναν πολύ όμορφο συνδυασμό ασημί, κόκκινου και μαύρου χρώματος, με το ασημί –κατά τη γνώμη μου– να είναι και αυτό που κλέβει την παράσταση. Ταυτόχρονα όμως σε κάνει να αναρωτηθείς το πόσο βάρος μπορεί να προσθέτει στη μοτοσικλέτα. Η διαφορά που παρατήρησα στο ρεζερβουάρ είναι η αλλαγή θέσης του αποθηκευτικού χώρου που προσφέρει η Ducati για το κινητό. Δεν θα μπορούσα να πω ότι με εντυπωσίασε ιδιαίτερα, μιας και σε αυτή την έκδοση δεν χωρούσε το κινητό μου τηλέφωνο στη θήκη της Multistrada, ακόμη και χωρίς να βρίσκεται συνδεδεμένο με το USB καλώδιο.
Από την άλλη, η σέλα τόσο του αναβάτη όσο και του συνεπιβάτη φαίνεται –και είναι– κατασκευασμένες από ποιοτικά υλικά. Αυτό τις κάνει πολύ αναπαυτικές, έτσι ώστε να υπάρχει η λιγότερη δυνατή κούραση στους αναβάτες όταν βρίσκονται σε μεγάλα και πολύωρα ταξίδια. Το πίσω μέρος, όπως και το μπροστά, είναι πολύ χαρακτηριστικό της Ducati. Δύο μεγάλες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη εκτείνονται δεξιά και αριστερά, ενώ από κάτω βρίσκεται το πίσω χαρακτηριστικό φωτιστικό σώμα. Από κάτω του βρίσκεται το πίσω ραντάρ της μοτοσικλέτας και στη συνέχεια εκτείνεται το πίσω μεγάλο φτερό, το οποίο είναι ικανό να κρατήσει καθαρό τον συνεπιβάτη ακόμη και σε πολύ δύσκολες συνθήκες.
Εργονομία και άνεση «σαν στο σπίτι μου»
Στο κομμάτι της εργονομίας δεν περιμέναμε και κάτι λιγότερο από την Ducati. Η σέλα είναι αναπαυτική σαν πολυθρόνα. Η «ουρά» της μοτοσικλέτας έχει επιμηκυνθεί, η βάση στήριξης της βαλίτσας έχει τοποθετηθεί πιο πίσω και όλο αυτό προσφέρει περισσότερη άνεση.
Το τιμόνι είναι σε ολόσωστο ύψος και πλάτος, με αποτέλεσμα τα χέρια να έχουν μια σωστή γωνία όταν μένουν χαλαρά χωρίς να κουράζονται. Τα μαρσπιέ του αναβάτη είναι όσο φαρδιά χρειάζεται και σε συνδυασμό με τη σωστή τους τοποθέτηση επιτρέπουν στα πόδια να έχουν μια άνετη και φυσική θέση.
Πρωταγωνιστής όμως είναι το μεγάλο ρεζερβουάρ, το οποίο καλύπτει πλήρως τα πόδια του αναβάτη. Είναι σχεδιασμένο με τέτοιον τρόπο που, εκτός από τη σωστή κάλυψη, έχει και σωστό σχεδιασμό, επιτρέποντας στα πόδια να εφαρμόσουν πλήρως επάνω του. Ο συνδυασμός όλων αυτών σε κάνει να «κουμπώνεις» άριστα πάνω στη Multistrada V4 Rally και το συναίσθημα που εισπράττεις είναι σαν να κάθεσαι άνετα στο σπίτι σου.
Η μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5” δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτήν τη μοτοσικλέτα. Αξίζει να σημειωθεί πως και σε αυτή την έκδοση η Ducati έχει κρατήσει τα αεροδυναμικά φτερά στο χαμηλότερο μέρος του ρεζερβουάρ και έτσι δείχνει για ακόμη μια φορά τον Sport χαρακτήρα που διαθέτει και αυτή η Multistrada.
Αστική Χρήση
Στα πρώτα κιόλας μέτρα, η μοτοσικλέτα φαινόταν σαν να άφησε τα μισά της κιλά πίσω της. Παρόλο το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, η μοτοσικλέτα αποδεικνύει το πόσο καλή κατασκευή είναι. Το φαρδύ της τιμόνι είναι πολύ μαλακό όσο στρίβει και κάνει τη ζωή του αναβάτη πιο εύκολη, με τη διαδρομή του από τέρμα σε τέρμα να είναι μεγάλη. Το αποτέλεσμα ήταν να ελίσσεται πιο άνετα στο αστικό περιβάλλον και να διευκολύνει τον αναβάτη να διαχειριστεί τον όγκο αλλά και το βάρος της μοτοσικλέτας όσο εκείνη κινείται με μικρή ταχύτητα.
Η Urban χαρτογράφηση ήταν και αυτή που χρησιμοποίησα πρώτη. Το γκάζι ήταν εξαιρετικά φιλικό, χωρίς απότομες εκρήξεις, παρά τους 170 ίππους. Σε όλο αυτό βέβαια βοηθά και η πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων, με τη δυνατότητα παραμετροποίησης σε όλες τις χαρτογραφήσεις.
Σημαντικό χαρακτηριστικό που έχει «κλέψει» η Multistrada V4 Rally από άλλα μοντέλα της ιταλικής φίρμας είναι η απενεργοποίηση των δύο πίσω κυλίνδρων όταν η μοτοσικλέτα ακινητοποιείται. Με αυτό, η Ducati καταφέρνει να κρατάει χαμηλά τόσο τη θερμοκρασία του κινητήρα, η οποία μεταφέρεται και στον αναβάτη (κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστο ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες), όσο και την κατανάλωση.
Ένα ακόμη βοήθημα που έκανε την μετακίνηση πιο εύκολη εντός πόλης ήταν το σύστημα Vehicle Hold Control, το οποίο ήταν εξαιρετικά χρήσιμο σε δρόμους με έντονη κλίση. Κρατούσε τη μοτοσικλέτα ακίνητη για λίγα δευτερόλεπτα ακόμη και όταν άφηνα τα φρένα, με αποτέλεσμα να έχω πιο εύκολες εκκινήσεις. Εκμεταλλευόμενος επίσης τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις της μοτοσικλέτας, είχα ρυθμίσει το ύψος της στο πιο χαμηλό επίπεδο, οπότε είχα τη δυνατότητα να πατάω καλύτερα. Ο συνδυασμός αυτών των δύο με έκανε να νιώσω ότι οδηγούσα μια μικρότερη και πιο ευκίνητη μοτοσικλέτα μέσα στην πόλη. Με ένα τέτοιο διαμάντι στα χέρια μου, όμως, δεν θα μπορούσα να μείνω και πολλή ώρα εντός αστικού περιβάλλοντος.
Ώρα για… ταξίδι
Με τη χαρτογράφηση πλέον να έχει αλλάξει στην «Touring», τα λάστιχα της Multistrada V4 Rally πατούσαν επιτέλους στην άσφαλτο της εθνικής οδού. Για μια ακόμη φορά η μοτοσικλέτα δεν με άφησε ανικανοποίητο. Οι επιταχύνσεις και οι προσπεράσεις γίνονταν με έναν εύκολο, ήρεμο και φυσικό τρόπο. Χωρίς άγχος και ζόρι. Το μόνο που είχα να κάνω ήταν να ανάψω το φλας και να ανοίξω το γκάζι. Ακόμη και με την 6η ταχύτητα στο κιβώτιο, η Ducati ήταν έτοιμη να πραγματοποιήσει οτιδήποτε της ζητούσα.
Φυσικά, το Adaptive Cruise Control δεν θα περνούσε αδιάφορο. Ήταν πολύ εύκολο στην ενεργοποίησή του και πολύ ήρεμο κατά την απενεργοποίησή του, χωρίς απότομα φρεναρίσματα του κινητήρα. Στις περιπτώσεις που προπορευόταν άλλο όχημα με πιο αργή ταχύτητα από τη δική μου, η Ducati επιβράδυνε και προσαρμοζόταν στην ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος με σεμιναριακό τρόπο. Εξίσου καλή ήταν η συμπεριφορά και κατά την επιτάχυνση, όταν το προπορευόμενο όχημα έκανε δεξιά και μου άφησε χώρο να περάσω. Θα μπορούσα να πω πως ήταν σαν να οδηγούσε κάποιος άλλος τη μοτοσικλέτα. Πολύ καλή επιλογή από την Ducati να προσφέρει τη δυνατότητα προσαρμογής του Adaptive Cruise Control, όπως για παράδειγμα τη ρύθμιση στην απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
Το σύστημα νεκρής γωνίας επίσης ήταν κάτι που αποδείχθηκε αρκετά χρήσιμο στο ταξίδι. Με ενδείξεις τόσο στους καθρέφτες όσο και στην οθόνη, η Ducati Multistrada V3 Rally μού παρείχε άμεσα πληροφορίες σχετικά με τα οχήματα που βρίσκονταν σε γωνία που δεν μπορούσα να τα δω από τους καθρέφτες.
Η κάλυψη του αέρα ήταν κάτι που με έκανε να νιώσω ανακούφιση. Με το ρεζερβουάρ να με καλύπτει πλήρως, αλλά και τη ζελατίνα να βρίσκεται στη πιο ψηλή θέση, η κάλυψη ήταν εξαιρετική. Έτσι μπόρεσα να έχω λιγότερη φασαρία από τον αέρα στα αυτιά μου, καθώς επίσης και λιγότερο κρύο στο υπόλοιπο σώμα.
Στη ζωηράδα λέει ΝΑΙ!
Όπως είχα αναφέρει και στο τεύχος 74 που είχα στα χέρια μου τη Multistrada V4S Grand Tour, η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στον αυτοκινητόδρομο ήταν εξαιρετική. Είναι όμως το ίδιο καλή και στον επαρχιακό δρόμο γεμάτο στροφές; Και, αν ναι, τι διαφορές υπάρχουν μεταξύ των δύο μοντέλων στη συμπεριφορά;
Με αυτές τις ερωτήσεις στο μυαλό μου, άναψα φλας και βγήκα από τον αυτοκινητόδρομο. Επέλεξα τη χαρτογράφηση «Sport» και είχε έρθει επιτέλους η ώρα του παιδιού. Εκτός από την αλλαγή στη χαρτογράφηση, άλλαξα τη ρύθμιση στις αναρτήσεις σε ελάχιστα πιο σκληρές, μείωσα την παρεμβατικότητα του Traction Control αλλά και του ABS.
Από τις πρώτες στροφές η Ducati φαινόταν ότι δεν αστειεύεται. Ήταν φανερή η διαφορά στην απόκριση του κινητήρα μεταξύ των δύο μοντέλων. Ενώ και οι δύο μοτοσικλέτες είναι εξοπλισμένες με τον κινητήρα V4 Grantourismo των 1.158 κ.εκ με 170 ίππους και 12.7 κιλά ροπής, η συμπεριφορά αλλά και ο ήχος της Multistrada V4 Rally έμοιαζε περισσότερο σαν να είχαν τοποθετήσει τον κινητήρα μιας Panigale V4, παρά μιας Multistrada. Είχε μια πιο Rally συμπεριφορά. Με κάθε άνοιγμα του γκαζιού η μοτοσικλέτα ακουγόταν σαν να «ούρλιαζε» από χαρά! Τα πόδια μου έπρεπε να σφίξουν με αρκετή δύναμη πάνω στο ρεζερβουάρ και παρά τα 260 κιλά (γεμάτη) η μοτοσικλέτα επιτάχυνε με τρομακτικούς ρυθμούς. Οι εναλλαγές των κατευθύνσεων έμοιαζαν με απλή καθημερινότητα, ενώ η αίσθηση που σου έδινε μέσα στη στροφή ήταν σταθερότητα και «εγώ είμαι εδώ για σένα».
Το πρώτο δυνατό φρενάρισμα δεν άργησε να έρθει. Έχω πει επανειλημμένα πως φρενάρισμα και Ducati πάνε χέρι χέρι. Η Ducati Multistrada V4 Rally έρχεται να με δικαιώσει για μια ακόμη φορά. Ένα πάτημα των φρένων, χωρίς πολύ κόπο, ήταν αρκετό για να επιβραδύνει άμεσα τη μοτοσικλέτα. Οι λέξεις «αστάθεια», «εκτός ελέγχου» και «δυσάρεστες εκπλήξεις» είναι μερικές από τις λέξεις που λείπουν από το λεξιλόγιο της μοτοσικλέτας. Με σύμμαχο το καλό φρενάρισμα, η είσοδος στη στροφή ήταν ιδανική, με αποτέλεσμα μέσα στη στροφή να έχω ακριβώς τη γραμμή αλλά και την ταχύτητα που επιθυμούσα. Το βλέμμα ήταν μακριά, τα χέρια χαλαρά, το σώμα τοποθετημένο στο εσωτερικό της στροφής και όσο μια μικρή εκπνοή έφευγε από τα χείλη μου, τα πόδια έσφιξαν ακόμα περισσότερο και ο δεξιός καρπός περιστράφηκε αρκετά για μια ακόμη φορά. Ο ήχος του κινητήρα ήχησε σαν μουσική και πάλι στα αυτιά μου, όσο η Ducati δεν κουνήθηκε από τη γραμμή της. Το εξαιρετικό Quickshifter έβαλε το δικό του λιθαράκι σε αυτή τη μουσική. Τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα. Το έχω ξαναπεί, θα το ξαναπώ και θα το λέω συνεχώς όταν οδηγάω Ducati. Η δουλειά που έχουν κάνει οι Ιταλοί με το Quickshifter είναι απερίγραπτη. Ο τρόπος λειτουργίας του είναι υποδειγματικός. Είτε οι στροφές του κινητήρα είναι χαμηλά είτε είναι ψηλά.
Κάπου εκεί αποφάσισα να απενεργοποιήσω πλήρως το ABS (απενεργοποιείται μόνο στον πίσω τροχό), το Traction Control αλλά και το AntiWheelie Control. Ακόμα και έτσι, η μοτοσικλέτα παρέμενε πολύ σταθερή κατά την είσοδό της στη στροφή. Παρότι η πλαγιολίσθηση έκανε την εμφάνισή της, η μοτοσικλέτα την αντιμετώπιζε σαν κάτι φυσικό. Με όλα όσα συνέβαιναν να είναι ήρεμα, τακτοποιημένα και νοικοκυρεμένα, η στροφή περνούσε πριν καλά καλά το καταλάβω και είχε έρθει η ώρα να ανοίξω το γκάζι για να επιταχύνω κατά την έξοδο της στροφής. Εκεί τα πράγματα άρχισαν να δυσκολεύουν. Οι 170 ίπποι της μοτοσικλέτας άρχισαν να είναι αχαλίνωτοι. Το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας άρχισε να χορεύει και όταν τελικά κατάφερε να βρει πρόσφυση, ήταν σειρά του εμπρός τροχού να αντιδράσει και να βρεθεί μέσα σε ελάχιστο χρόνο να μην ακουμπάει στην άσφαλτο. Κάτι τέτοιο δεν συνάδει με την οδήγηση σε δημόσιο δρόμο. Δείχνει όμως περίτρανα πως αν ο αναβάτης θελήσει να κάνει μια επίσκεψη στην πίστα, η Ducati Mulltistrada V4 Rally δεν θα του το αρνηθεί. Έτσι σταμάτησα και πάλι και επανέφερα τις ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών βοηθημάτων εκεί που τις είχα αρχικά.
Βέβαια, η αλήθεια είναι πως δεν έχω καταλάβει ακόμη για ποιον λόγο οι εταιρίες κατασκευής μοτοσικλετών επιλέγουν να επιτρέπουν την πλήρη απενεργοποίηση αυτών των ηλεκτρονικών βοηθημάτων σε τόσο γρήγορες μοτοσικλέτες. Όταν μάλιστα αυτές προορίζονται για χρήση σε δημόσιους δρόμους. Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, μιας και μια τέτοια μοτοσικλέτα μπορεί να την οδηγήσει ο οποιοσδήποτε μπορεί να την αγοράσει, χωρίς να έχει κάποια περαιτέρω εκπαίδευση πέραν αυτής για την απόκτηση του διπλώματος.
Η δοκιμή της Ducati Multistrada V4 Rally όμως δεν σταματά εδώ. Η Ducati την αναφέρει σαν μια μοτοσικλέτα που μπορείς να την οδηγήσεις σε όλες τις συνθήκες με μότο το «Unlock Earth». Ισχύει όμως κάτι τέτοιο;
Ας λερωθούμε
Χωρίς να γνωρίζω πού ακριβώς βρίσκομαι, ένα πράγμα μου κινούσε ακόμη τη περιέργεια. Ποια θα ήταν η συμπεριφορά της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας στο χώμα; Επέλεξα να μη χρησιμοποιήσω την πλοήγηση της Ducati, μιας και δεν είχα μείνει και με τις καλύτερες εντυπώσεις από τη δοκιμή της V4S Grand Tour. Έτσι, με την πρώτη ευκαιρία σταμάτησα να χαμηλώσω τις πιέσεις των ελαστικών και να αλλάξω τη χαρτογράφηση σε «Enduro». Με αυτή την αλλαγή, η ιπποδύναμη της μοτοσικλέτας μειώθηκε από τους 170 ίππους στους 115. Μέσα σε λίγα λεπτά βρέθηκα να πατάω σε άγνωστα για μένα χωμάτινα μονοπάτια.
Προς μεγάλη μου έκπληξη η Ducati δεν με έκανε να νιώσω πολύ περίεργα. Ακόμη και εδώ ήταν σταθερή και αρκετά εύκολη στη χρήση. Αναλογιζόμενος βέβαια την κατηγορία της, τα κιλά της, το ύψος της, αλλά και το δικό μου ύψος (1,68 cm). Με εμένα να στέκομαι πλέον όρθιος στη μοτοσικλέτα, τα πόδια μου εφάπτονταν πολύ καλά πάνω της και το τιμόνι βρισκόταν σε τέτοιο σημείο που δεν χρειαζόταν να σκύψω υπερβολικά για να το βρω. Με ένα ελαφρύ πάτημα του μαρσπιέ, η μοτοσικλέτα άλλαζε με ευκολία την πορεία της. Σε διάφορες ανωμαλίες του εδάφους, όπως διάφορα νεροφαγώματα, η Ducati δεν ζορίστηκε ιδιαίτερα.
Με το γκάζι βέβαια να βρίσκεται ανοιχτό και το σώμα να προσαρμόζεται στις καταστάσεις. Στις περιπτώσεις που χρειάστηκε να επιβραδύνω, η Ducati δεν με πρόδωσε. Μέσα στη στροφή, παρέμενε εκεί που την ήθελα. Κατά την έξοδο, το γκάζι άνοιγε περισσότερο, με τον πίσω τροχό να γλιστράει απαλά προς το εξωτερικό της στροφής. Αν και η συμπεριφορά της ήταν αρκετά καλή, σε στιγμές έντονου φρεναρίσματος αλλά και πλαγιολίσθησης, περνούσε έντονα από το μυαλό μου η τιμή της μοτοσικλέτας. Έτσι, κατάφερα να συγκρατηθώ και το γκάζι της Ducati να μην ανοίξει πάρα πολύ. Εδώ που τα λέμε βέβαια, ποιος θα αγόραζε μια τέτοια μοτοσικλέτα με σκοπό να την έχει για χρήση εκτός δρόμου; Παρ’ όλα αυτά, η Ducati Multistrada V4 Rally μπορεί να κινηθεί και στο χώμα!
Κατανάλωση
Με συνολικά περισσότερα από 300 χλμ. χρήσης της Ducati Multistrada V4 Rally, η κατανάλωση που σημείωσε ήταν στα 6,8 λτ./100 χλμ. Με απλά μαθηματικά καταλαβαίνουμε πως με ένα γέμισμα μπορούμε να έχουμε αυτονομία περίπου 440 χλμ.! Η Ducati ανακοινώνει πως η V4 Rally καταναλώνει 6,6 λτ./100 χλμ., αριθμός που βρίσκεται πολύ κοντά στην πραγματικότητα.
Συμπέρασμα
Η νέα Ducati Multistrada V4 Rally είναι ένας ελβετικός σουγιάς. Είναι φτιαγμένη για εκείνους που θέλουν μια πιο επιθετική μοτοσικλέτα, η οποία μπορεί να τα κάνει όλα. Ακόμα και τη χρήση εκτός δρόμου. Είναι ικανή να αφήσει με το χαμόγελο στο στόμα ακόμα και τον πιο απαιτητικό αναβάτη. Κοιτά στα μάτια τον ανταγωνισμό, προσφέροντας ένα πλήρες πακέτο δυνατοτήτων, χωρίς όμως να χάνει από την ομορφιά μιας Ducati!
Τι μου άρεσε
– Ευέλικτος κινητήρας
– Συμπεριφορά μέσα στη στροφή
– Απενεργοποίηση πίσω κυλίνδρων
– Άνετη σέλα
– Εργονομία
– Μεγάλο ρεζερβουάρ
– Εύκολη εναλλαγή μεταξύ χαρτογραφήσεων (κουμπί «mode»)
– Πολύ καλά φρένα
– Εύχρηστη χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα
– Ένδειξη νεκρής γωνίας
– Λειτουργία Adaptive Cruise Control
– Ρύθμιση Adaptive Cruise Control
– Χαμήλωμα πίσω ανάρτησης μέσω κουμπιού στο τιμόνι
– Ευανάγνωστη οθόνη
– Κατανάλωση
Τι δεν μου άρεσε
– Δύσχρηστη συνδεσιμότητα κινητού τηλεφώνου
– Θήκη κινητού τηλεφώνου
Gallery
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4χρονος, τετρακύλινδρος, υδρόψυκτος V4 90° Grantourismo
Κυβισμός: 1.158 κ.εκ.
Τροφοδοσία καυσίμου: Ψεκασμός
Μίζα: Ηλεκτρική
Μέγιστη ισχύς: 170 ίπποι στις 10.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 125 Nm στις 8.750 σ.α.λ.
Κιβώτιο: 6 ταχύτητες (περιλαμβάνεται το QuickShifter)
Ανάρτηση εμπρός: 50 χιλ. Aνεστραμμένο ηλεκτρονικά πλήρως ρυθμιζόμενο
Διαδρομή εμπρός ανάρτησης: 200 χιλιοστά
Ανάρτηση πίσω: Monoshock ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 200 χιλιοστά
Φρένα εμπρός: 2 x 330 χιλ. δίσκοι, τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema
Φρένα πίσω: 1 x 265 χιλ. δίσκος, διπίστονη δαγκάνα Brembo
Τροχός εμπρός: 19”
Ελαστικό εμπρός: 120/70/19 Pirelli Scorpion Trail 2
Τροχός πίσω: 17”
Ελαστικό πίσω: 170/60/17 Pirelli Scorpion Trail 2
Ύψος σέλας: 870 έως 890 χιλιοστά
Βάρος (γεμάτη): 260 κιλά
Ρεζερβουάρ: 30 λίτρα
Οθόνη: Έγχρωμη TFT 6,5”
Εγγύηση: 2 χρόνια
Service: Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ. ή κάθε 2 χρόνια
Ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χλμ.
Τιμή: από 30.700€
Όλες οι ειδήσεις
Νέα Ducati Multistrada V2: η ελαφρύτερη στην κατηγορία της
Ducati: Νέο Panigale V4 Tricolore
Νέα Ducati Streetfighter V4: Η πιο ακραία «γυμνή» της Ducati, 214 ίπποι, 189 κιλά!