MOTOTYPOS

Ducati: Έρχεται νέα «Budget» δικύλινδρη σπορ μοτοσυκλέτα

ducati-erchetai-nea-budget-dikylindri-spor-motosykleta-727286

Το τέλος των δικύλινδρων superbike από τη γκάμα της ιταλικής εταιρείας, δεν σημαίνει και το τέλος των δικύλινδρων sport 

Του Μάρκου Πυλαρινού

Με την ανακοίνωση του Panigale V2 Superquadro Final Edition η Ducati επίσημα βγάζει τίτλους τέλους για τα δικύλινδρα Superbikes. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως οι δικύλινδρες σπορ μοτοσυκλέτες της Ducati θα εκλείψουν…| H γενεαλογία των δικύλινδρων κινητήρων Superquadro έχει υπάρξει πυλώνας των Panigale από το πρώτο 1199 ως και σήμερα. Αυτό αλλάζει όμως από το 2025, με τη Ducati να αποσύρει πλέον τον εμβληματικό κινητήρα από τις σπορ ναυαρχίδες της.

Νέα στοιχεία όμως δείχνουν πως η Ducati μπορεί να επιφυλάσσει έναν πιο οικονομικό αντικαταστάτη των δικύλινδρων σπορ μοτοσυκλετών της. Στοιχεία για νέο μοντέλο Μπορεί να μην υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση, αλλά σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Cycle World, η Ducati φαίνεται να έχει υποβάλλει κάποιους νέους κωδικούς πλαισίου στην αμερικανική υπηρεσία NHTSA για το 2025. Παρά το ότι υπάρχουν οι συνήθεις κωδικοί, η Ducati κάνει χρήση και νέων κωδικών υπό την ονομασία «2102 Project» που συμπλέει με το πως συνήθως ονομάζει η Ducati τα μοντέλα που δεν έχει ανακοινώσει ακόμη.

Οι εν λόγω κωδικοί είναι «ZDMHAU8T?SB??????» και «ZDMHAU8T?ST??????». Τα ερωτηματικά είναι απλά ψηφία που συνήθως αφορούν κάποια συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, ενώ τα υπόλοιπα στοιχεία αφορούν το μοντέλο. (Εικόνα 3) Ανάλυση των αριθμών πλαισίου Ξεκινώντας από την αρχή, το «ZDM» είναι ο παγκόσμιος κωδικός αναγνώρισης της Ducati. Περνώντας κατευθείαν στο τέταρτο ψηφίο του κωδικού, το «H» σημαίνει «Ducati Superbike street bike». Άλλοι κωδικοί υποδηλώνουν άλλες κατηγορίες όπως το «Α» για Multistrada, το «Β» για Hypermotard, «D» για τα Panigale.

Το «Η» παρά του ότι είναι δηλωμένο ως Superbike, δεν υπάρχει κάποια γνωστή κατηγορία εκτός του Panigale V2. Επομένως φαίνεται πως το νέο μοντέλο θα είναι ο άμεσος αντικαταστάτης του όσον αφορά τους κωδικούς πλαισίου. Περνώντας μετά στο έκτο ψηφίο, βλέπουμε το γράμμα «U» που σημαίνει «unreleased» και υποδηλώνει μοτοσυκλέτα η οποία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη. Το έκτο ψηφίο (8) έχει να κάνει με τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας που στην προκειμένη περίπτωση δεν έχει δηλωθεί. Τέλος, ίσως το πιο σημαντικό είναι το όγδοο ψηφίο που υποδηλώνει την ιπποδύναμη της μοτοσυκλέτας.

Το «Τ» εδώ σημαίνει κάποιος κινητήρας του οποίου η ισχύς κυμαίνεται από τους 111 ίππους έως τους 122. Άρα το συμπέρασμα είναι πως μάλλον μιλάμε για τον υπάρχων 937cc Testastretta, ή άλλη έκδοση του που εξοπλίζει μοτοσυκλέτες σαν το Monster και το Desert X. Οι υπόλοιποι κωδικοί έχουν να κάνουν με τη χρονιά παραγωγής και την τοποθεσία παραγωγής. Το νέο μοντέλο φαίνεται πως θα παράγεται στην Ιταλία αλλά και στην Ταϋλάνδη. (Εικόνα 4) Τι σημαίνει αυτό για τη γκάμα της Ducati; Υπήρχαν ήδη φήμες για αντικατάσταση του Panigale V2 και του SuperSport 950 με ένα μοντέλο και φαίνεται πως τα πρώτα στοιχεία επιβεβαιώνουν τις φήμες.

Το νέο μοντέλο φαίνεται πως θα έχει χαμηλότερη απόδοση, αλλά θα είναι και φθηνότερο από το Panigale V2, με πιο επιθετικό σχεδιασμό από το SuperSport 950. Με το Panigale V2 να αναχωρεί, θα υπάρξει αισθητό κενό στη γκάμα, το οποίο ίσως να μπορέσει να καλυφθεί με διαφορετικές εκδόσεις της νέας μοτοσυκλέτας. Όπως κάθε χρονιά, η Ducati ανακοινώνει νέα μοντέλα προς το τέλος κάθε χρονιάς, άρα είμαστε σε αναμονή για κάτι επίσημο και από τη Ducati.

Όλες οι ειδήσεις

Δοκιμή BMW X2 sDrive20i: Η θεωρία της εξέλιξης

Βίντεο-Δοκιμή Mini Countryman JCW: Hot & Large

Νέο Toyota MR2: Έχουμε ένα καλό και δύο άσχημα νέα

 

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο