Η CFMoto αποκάλυψε πρόσφατα φωτογραφίες από την ανερχόμενη σπορ μοτοσυκλέτα της, την 750SR-R. Με έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, καλείται να γεφυρώσει το κενό μεταξύ του νέου 1000cc V4 της κινέζικης εταιρείας και του ήδη υπάρχοντος 650SR-R
Του Ελευθέριου Γριμπάπη
Αυτό που ξεχωρίζει όμως είναι ο ιμάντας που βρίσκεται μπροστά από τη σέλα του συνεπιβάτη. Η CFMoto δεν έχει αναφέρει επίσημα ποιος είναι ο ρόλος του. Εκ πρώτης όψεως, δείχνει ιδιαίτερα μεγάλος για να είναι λαβή κρατήματος για τον συνεπιβάτη. Εξάλλου, δε θα ήταν ιδιαίτερα χρηστικό ως λαβή συνεπιβάτη σε μία σπορ μοτοσυκλέτα.
Από την άλλη, δεν είναι λογικό να υπάρχει οτιδήποτε που μπορεί να περιορίσει τις κινήσεις του σώματος ενός αναβάτη. Ιδιαίτερα σε μία σπορ μοτοσυκλέτα όπου ο αναβάτης αλλάζει συχνά τη θέση της λεκάνης του. Συν ότι φαντάζει ιδιαίτερα τρομακτικό το να βρεθείς εγκλωβισμένος κάτω από τη μοτοσυκλέτα σε μία πιθανή πτώση.
Τη προηγούμενη χρονιά, είχαν διαρρεύσει φωτογραφίες μιας πατέντας της CFMoto σχετικά με ένα σύστημα πρόσδεσης του αναβάτη με τη μοτοσυκλέτα. Συγκεκριμένα προοριζόταν για το τουριστικό 1250 TR-G, χωρίς να αναφέρεται η ακριβής λειτουργία αυτού του συστήματος. Ενδεχομένως να λειτουργεί με κάποιον τρόπο που θα συγκρατεί τον αναβάτη μόνο όταν αυτό θα είναι ασφαλές.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση σχετικά με το μοντέλο της CFMoto στο οποίο θα εφαρμοστεί η πατέντα αυτή. Εάν οι συγκεκριμένες φωτογραφίες αντιπροσωπεύσουν την πραγματικότητα, ίσως το 750SR-R να είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της της κινέζικης εταιρείας με ζώνη ασφαλείας.
Άραγε, θα καταφέρει η CFMoto να προσθέσει το λιθαράκι της στον τομέα της ασφάλειας; Έστω με αυτόν τον ανορθόδοξο για τα δεδομένα των μοτοσυκλετών τρόπο.
Όλες οι ειδήσεις
Αυτός είναι ο λόγος που το καινούργιο σας ελαστικό έχει… «μπιμπίκια»
Volkswagen ID.Every1: Ο άνθρωπος που το σχεδίασε, είναι από την Συρία
Jaguar: «Δεν μας ενδιαφέρει αν χάσουμε την πελατειακή μας βάση»