Η CFMoto έχει ήδη εδραιωθεί στο χώρο της μοτοσυκλέτας ως ίσως η πιο δημοφιλής κινεζική μάρκα. Μοντέλα σαν το 450MT έχουν ήδη κάνει θραύση λόγω τιμής αλλά και απόδοσης. Τώρα η CFMoto βάζει στόχο τα superbikes-ναυαρχίδες με παρουσίαση νέου V4 κινητήρα και superbike concept στην διεθνή έκθεση EICMA.
Του Μάρκου Πυλαρινού
V.04
Αυτό είναι το όνομα του νέου V4 κινητήρα που παρουσίασε η CFMoto στην έκθεση EICMA. Παρά τη λακωνική ονομασία του, ο V4 της CFMoto στα χαρτιά φαίνεται εντυπωσιακός. 209 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. 114Nm ροπής στις 12.500 σ.α.λ. Οι αριθμοί ακούγονται σαν να βγήκαν από κολοσσούς της Ευρωπαϊκής αγοράς όπως το Ducati Panigale V4 και το BMW S1000RR.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες είναι και οι φήμες πως ο κινητήρας θα ζυγίζει περί τα 61,5 κιλά στεγνός. Μόλις 7 κιλά βαρύτερος από τον νέο ελαφρύ V2 κινητήρα της Ducati παρά το ότι έχει 2 παραπάνω κυλίνδρους και αισθητά μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Άλλη μία ιδιαιτερότητα του νέου κινητήρα είναι πως θα έχει αντίρροπα περιστρεφόμενο στρόφαλο, τεχνολογία που προέρχεται από το χώρο του MotoGP. Η συγκεκριμένη διάταξη στροφάλου μειώνει το γυροσκοπικό φαινόμενο μεταξύ στροφάλου και τροχών, βελτιώνοντας στην αλλαγή κατεύθυνσης της μοτοσυκλέτας. Η CFMoto δήλωσε πως ο κινητήρας είναι σχεδιάστηκε με αγωνιστική χρήση κατά νου, που ίσως είναι και νύξη για πιθανή συμμετοχή στο World Superbike δεδομένων τον προδιαγραφών του κινητήρα…
Και μιλώντας για MotoGP, η CFMoto άφησε φέτος το στίγμα της στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού κατακτώντας το πρωτάθλημα Moto3 με την ομάδα Aspar στα χέρια του David Alonso.
CFMoto V.04 Master of Speed
Ο νέος κινητήρας παρουσιάστηκε παρέα με ένα ιδιαίτερα ακραίο superbike concept και την εξίσου ακραία ονομασία «V.04 Master of Speed». Η μοτοσυκλέτα έχει επιθετικές γραμμές με τεράστιες αεροδυναμικές πτέρυγες και βοηθήματα. Το μοντέλο προφανώς ήταν καθαρά άσκηση σχεδιασμού μιας και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο κάτω μέρος του fairing θα έβρισκαν στο δρόμο σε μεγάλη κλίση. Το πραγματικό μοντέλο παραγωγής αναμένεται πιο συντηρητικό. Όμως η μοτοσυκλέτα μας δίνει κάποια στοιχεία όπως το γεγονός πως η Akrapovic εμφανίζεται πάνω στις εξατμίσεις που μας προϊδεάζει για συνεργασία με τον σλοβενικό οίκο εξατμίσεων.
Μαζί με την ανακοίνωση του CFMoto 675SR-R, φαίνεται πως η CFMoto θέλει να απλωθεί σε όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλέτας, από entry-level adventure μέχρι supersport και superbikes. Δεδομένων των τιμών και τις απόδοσης των μοντέλων της ως τώρα, η CFMoto μάλλον θα αποτελέσει πρόβλημα για τους τιτάνες της Ευρώπης και της Ιαπωνίας στο μέλλον…
Όλες οι ειδήσεις
Φόρμουλα 1: Πόσο κοστίζουν οι ομάδες; – Καμία κάτω από ένα δισ δολάρια!
Κάνε παράβαση αν μπορείς! Με χίλιες ακόμα κάμερες θα εποπτεύει η τροχαία τους δρόμους
Θυμάστε το SsangYong Korando; Επιστρέφει στην Ελλάδα ως KGM