Η CFMoto μπαίνει δυναμικά στην αναβίωση των μικρών τετρακύλινδρων αποκαλύπτοντας το νέο-ρετρό 500SR Voom.
του Μάρκου Πυλαρινού
Η θέση των μικρών τετρακύλινδρων στην αγορά
Η τσιρίδα των εν σειρά τετρακύλινδρων τείνει πλέον να συνδέεται με μια δόση ρομαντισμού από το παρελθόν. Μικρές τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες όπως το Kawasaki ZXR400, το CBR400R και το Yamaha FZR400 μύησαν πολύ κόσμο στις σπορ μοτοσυκλέτες. Πλέον, εκτός από τις μεγάλες ναυαρχίδες που συμπεριλαμβάνουν το BMW S1000RR, το Kawasaki ZX10R και το Honda CBR1000RR, μόνο η Kawasaki προσφέρει ένα «σωστό» μικρό τετρακύλινδρο με το ZX-4R.
Η αποκάλυψη του 500SR Voom
Τώρα όμως έχουμε ανταγωνισμό στην κατηγορία από τη CFMoto με το 500SR Voom το οποίο απόκαλυψε η CFΜοτο σε βίντεο teaser. Ύστερα από νέα πιθανής τετρακύλινδρης μοτοσυκλέτας της CFMoto νωρίτερα στη χρονιά, η μάρκα το επιβεβαιώνει και επίσημα.
Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα με εμφανέστατες ρετρό πινελιές, αλλά και με γερή δόση σύγχρονου design. Οι φωτογραφίες που ανέβηκαν από τη CFMoto Αυστραλίας είναι αρκετά εντυπωσιακές, με το 500SR να έχει μια πολύ δική του ταυτότητα. Αν κλείσουμε και λίγο τα μάτια, ίσως δούμε και λίγο Yamaha XSR900 GP ύστερα από μια «cyberpunk» ανακαίνιση.
Σχεδιασμός και εξοπλισμός
Η μοτοσυκλέτα φέρει ένα αρκετά λακωνικό και σχεδόν «μισό» fairing, με διπλά φανάρια εμπρός που φαίνεται να τελούν και χρέη εισαγωγής κρίνοντας από το scoop που φαίνεται πίσω από το ρύγχος. Η ουρά είναι πολύ παρόμοια με το XSR900 GP, με θέση συνοδηγού (αν και θα πρέπει να έχει μέγεθος τσέπης για να χωρέσει).
Βλέπουμε πιθανότατα 310 χιλιοστά μπροστινούς δίσκους με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και διπίστονη δαγκάνα πίσω. Βλέπουμε ακτινική τρόμπα για το μπροστινό φρένο και bar end καθρέφτες. Από αναρτήσεις, βλέπουμε ανάποδο πιρούνι με πιθανή ρύθμιση επαναφοράς και ίσως όχι πολλά παραπάνω. Παραδόξως βλέπουμε σταμπιλιζατέρ τιμονιού ήδη πάνω, αν και άγνωστο αν είναι βασικός εξοπλισμός. Απ’ότι φαίνεται, το 500SR είναι εξοπλισμένο και με quickshifter στις φωτογραφίες.
Διαθεσιμότητα
Το 500SR Voom θα είναι πρώτα διαθέσιμο στην Κίνα, χωρίς κάποια επίσημη ημερομηνία για την παγκόσμια αγορά. Απορίας άξιο πως η CFMoto δεν το φέρνει και στις Ευρωπαϊκές αγορές από τώρα μιας και φαίνεται πως θα είναι ένα μοντέλο που θα κάνει θραύση.
Προσωπικά μου έχει εξάψει την περιέργεια μιας και είμαι οπαδός τέτοιων μοτοσυκλετών. Ας ελπίζουμε πως η CFMoto μας επιφυλάσσει καλά νέα για την Ευρώπη, συντομότερα παρά αργότερα…
Όλες οι ειδήσεις
Στην Ελλάδα το ισχυρότερο Honda Civic Type R όλων των εποχών