Ολοένα και περισσότερες αναφορές ιδιοκτητών του πολυσυζητημένου 450 MT της CF Moto κάνουν το γύρο του διαδικτύου για κατασκευαστικό λάθος στο μπροστινό υποπλαίσιο της μοτοσυκλέτας που επιτρέπει την εισροή και συγκέντρωση νερού στο εσωτερικό του.
Του Ελευθέριου Γριμπάπη
Το συγκεκριμένο υποπλαίσιο αποτελείται από δύο ξεχωριστά τμήματα εκατέρωθεν της μοτοσυκλέτας και κύρια λειτουργία του είναι η στερέωση της προστατευτικής ποδιάς του κινητήρα. Οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες του 450 MT διαπίστωσαν ότι κατόπιν αποσυναρμολόγησης των συγκεκριμένων τμημάτων, ένα “αναποδογύρισμα” έκρυβε μέσα του μία υδάτινη έκπληξη, συνήθως σε καφέ απόχρωση.
Η λύση που εφαρμόζουν τόσο οι ιδιώτες όσο και οι ίδιες οι αντιπροσωπείες είναι μία ή δύο μικρές τρύπες στο κάτω μέρος του “σωλήνα” ώστε το νερό να έχει διέξοδο διαφυγής, με την ίδια την CF Moto να υιοθετεί το μέτρο με “προ-τρυπημένα” υποπλαίσια απευθείας από το εργοστάσιο. Μία πιο ολοκληρωμένη λύση θα ήταν η στεγανοποίησή του ώστε να μην μπαίνει νερό εξ’ αρχής αλλά για λόγους που μόνο η CF Moto γνωρίζει, κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο, τουλάχιστον με τα μέχρι στιγμής δεδομένα.
Όσον αφορά τη λύση της τρύπας αποστράγγισης, κάτι επιπρόσθετο που μπορεί να υλοποιηθεί είναι η εσωτερική μόνωση του υποπλαισίου με σπρέι τεφλόν για αποφυγή της διάβρωσης από το νερό και η προσθήκη κάποιου είδους τάπας στις τρύπες αποστράγγισης ώστε να μην εισέρχονται χώματα και βρωμιές.
Εάν είναι αυτό το μοναδικό πρόβλημα που παρουσιάζει η εν λόγω μοτοσυκλέτα, τότε μιλάμε για πταίσμα καθώς το συγκεκριμένο τμήμα δεν αποτελεί καίριο κομμάτι της και δεν επηρεάζει την οδηγική της συμπεριφορά με κανένα τρόπο. Άλλωστε, μην ξεχνάμε πως ο κινητήρας που εξοπλίζεται η εν λόγω μοτοσυκλέτα, δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται. Εδώ και αρκετά πλέον χρόνια ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι η “καρδιά” του CFMoto 450 NK, καθώς και του CFMoto 450 SR/SRS.
Επίσης, εάν εν τέλη χρειαστεί η αντικατάστασή του υποπλαισίου λόγω εσωτερικής διάβρωσης, το κόστος θα είναι χαμηλό, κρίνοντας από το χαμηλό κόστος του συνόλου της μοτοσυκλέτας. Ίσως αυτό που θα απασχολήσει περισσότερο να είναι η διαθεσιμότητα και η αναμονή για το ανταλλακτικό παρά η τιμή του.
Το 450 MT έχει καταφέρει να συγκεντρώσει εξαιρετικές κριτικές με ιδιαίτερη έμφαση στις εκτός δρόμου επιδόσεις του, οι οποίες, προς τιμήν της CF Moto, έρχονται πολύ κοντά σε εκείνες ενός “καθαρόαιμου” με μοναδικό “περιορισμό” την απόσταση του χαμηλότερου σημείου του από το έδαφος, το οποίο βρίσκεται στα 220 χιλιοστά, με το μοχλικό ρυθμισμένο στην υψηλή θέση.
Για την ώρα κατέχει μια από τις υψηλότερες θέσεις στις ελληνικές ταξινομήσεις σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, γεγονός που αντικατοπτρίζει το κερδισμένο έδαφος της Κίνας όσον αφορά την εμπιστοσύνη του Έλληνα μοτοσυκλετιστή.
Όλες οι ειδήσεις
«Προσοχή Λάδια»: Έτσι αποφεύγουν τα Αλκοτέστ στην Κρήτη
RatioZero CVT: Το άγιο δισκοπότηρο στα κιβώτια ταχυτήτων
To νέο Tesla Model Υ είναι εδώ και το «κράξιμο» στον Έλον πάει σύννεφο