MOTOTYPOS

BMW Motorrad Days 2022 – Το μέλλον της μότο-μετακίνησης  

bmw-motorrad-days-2022-to-mellon-tis-moto-metakinisis-637009

Το Σαββατοκύριακο 4 και 5 Ιουνίου παρευρεθήκαμε, προσκεκλημένοι από την BMW Motorrad, στην ετήσια εκδήλωση BMW Motorrad Days που διοργανώνει το BMW Riders Club Hellas με την υποστήριξη της BMW Motorrad Hellas στο Galini Wellness Spa & Resort  στα Καμένα Βούρλα.

Το πρόγραμμα της πρώτης ημέρας περιλάμβανε ομιλία από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του  BMW GROUP HELLAS, Andreas Sieben και στη συνέχεια την παρουσίαση του νέου Ηλεκτρικού Scooter BMW CE 04 από τον Γιάννη Δουλγερίδη (BMW Motorrad Manager). Επίσης το Σάββατο είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την παρουσίαση του ταξιδιού του Κωνσταντίνου Μητσάκη στη Σαουδική Αραβία με μια BMW F 850 GS.

Την Κυριακή το πρωί μετά από το καλωσόρισμα από τον Πρόεδρο της Λέσχης Γιώργο Μπενάρδο είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την παρουσίαση της νέας K 1600 GT από τον κύριο Γιάννη Δουλγερίδη άλλα και να την δούμε από κοντά και να ακούσουμε τον εντυπωσιακά απαλό ήχο του 6κυλινδρου κινητήρα.

Το νέο ηλεκτρικό Scooter BMW CE 04 το γνωρίζουμε αφού το έχουμε ήδη οδηγήσει στις αρχές του 2022 κατά τη διάρκεια της  επίσημης παρουσίασης στη Μάλαγα της Ισπανίας άλλα με την ευκαιρία της έναρξης της διάθεσής του στην Ελληνική αγορά στην πολύ καλή (για την κατηγορία mega scooters) τιμή των 12.180€ συζητήσαμε με τους ανθρώπους της BMW σχετικά με τις ουσιαστικές δυνατότητες του CE 04 και τις θεωρητικές του αδυναμίες. Αυτό που καταλήξαμε είναι ότι το CE 04 συγκρινόμενο με τα αντίστοιχα θερμικά scooter καλύπτει το 99% των πρακτικών αναγκών αστικής και περιαστικής μετακίνησης με όφελος το σημαντικά μικρότερο κόστος κίνησης, την ευχρηστία και τις μηδαμινές ανάγκες συντήρησης (πέρα από τα αναλώσιμα, τακάκια  - ελαστικά) με μοναδικό περιορισμό την αυτονομία, που με την ραγδαία ανάπτυξη των σημείων ταχυφόρτισης (το CE 04 φορτίζεται και στα σημεία φόρτισης αυτοκινήτων) θα λυθεί σε σημαντικότατο ποσοστό.

Από την άλλη πλευρά η νέα εντυπωσιακή K 1600 με τον "μεταξένιο σε λειτουργία" εν σειρά εξακύλινδρο ανήκει στη νέα γενιά των θερμικών μοτοσυκλετών που καταφέρνουν να συνδυάζουν τη σύγχρονη τεχνολογία, για σημαντικά αυξημένη ασφάλεια και εξαιρετικά χαμηλούς ρύπους, με τις επιδόσεις, τον ήχο και την αίσθηση των μοτοσυκλετών όπως τις γνωρίζουμε. Το δυνατό χαρτί της σειράς είναι ο σύγχρονος εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας με απόδοση 160 ίππων στις μόλις 6,750 σαλ., (1,000 στροφές χαμηλότερα από την προηγούμενη έκδοση) και την απίστευτη ροπή των 180Nm στις 5.250 σαλ. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει, πέρα από τα στάνταρ ABS και έλεγχο πρόσφυσης, σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα (MSR), δυναμική ηλεκτρονική ανάρτηση ESA “ Next Generation ” με πλήρως αυτόματη αντιστάθμιση φορτίου και φώτα LED με νέο προσαρμοζόμενο προβολέα full LED που έχει δυνατότητα περιστροφής ±2° για να ακολουθεί την κλίση της μοτοσυκλέτας στο φρενάρισμα και την επιτάχυνση. Νέα είναι και η οθόνη  TFT 10.25” με ενσωματωμένο χάρτη πλοήγησης,  εύχρηστο προγραμματισμό διαδρομής και ολοκληρωμένη συνδεσιμότητα.

Αυτό που κρατήσαμε, από αυτά που ακούσαμε, είναι ότι: H BMW πιστεύει ότι αντίθετα με τα αυτοκίνητα, που η ηλεκτροκίνηση θα είναι η μοναδική επιλογή σε λίγα χρόνια από τώρα, οι μοτοσυκλέτες θα ακολουθήσουν 2 δρόμους τα μοντέλα για αστική η περιαστική μετακίνηση θα είναι προφανώς ηλεκτρικά αλλά παράλληλα θα υπάρχει διαθέσιμη και μια σειρά "παραδοσιακών" θερμικών μοντέλων!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο