MOTOTYPOS

Aprilia RS 457: Η πύλη εισόδου στον κόσμο των σπορ μοτοσυκλετών!

aprilia-rs-457-i-pyli-eisodou-ston-kosmo-ton-spor-motosykleton-718693

Το πνεύμα και η φιλοσοφία των αγώνων σε ένα προσιτό και δυναμικό μοντέλο που οδηγείται με δίπλωμα A2 κατηγορίας

Η RS 457 επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των –πραγματικών- entry level sport μοτοσυκλετών, μια κατηγορία στην οποία η Aprilia έχει διαπρέψει στο παρελθόν. Όπως όλα τα RS (Road Sports), τo «457» έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την κορυφαία συμπεριφορά στη δυναμική οδήγηση, αντλώντας τεχνογνωσία από την μακρόχρονη και επιτυχημένη θητεία της Aprilia στα κορυφαία παγκόσμια πρωταθλήματα MotoGP και SBK.

Η Aprilia RS 457 είναι εφοδιασμένη με έναν υγρόψυκτο, δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, οποίος φέρει δυο εκκεντροφόρους στην κεφαλή, που οδηγούν συνολικά οκτώ βαλβίδες. Με απόδοση 46,9 ίππους, τη μέγιστη δηλαδή επιτρεπόμενη ισχύ για μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με άδεια Α2 και πλήρες βάρος 175 κιλών, το μοντέλο επιτυγχάνει μια εξαιρετική αναλογία ισχύος προς βάρος.

Το γεγονός αυτό συμβάλει στις επιδόσεις αλλά και στον χειρισμό, στοιχεία τα οποία θεωρούνται ως τα πλέον σημαντικά για μια μοτοσυκλέτα sport φιλοσοφίας. Βασικό δομικό στοιχείο του μοντέλου είναι το άκαμπτο πλαίσιο αλουμινίου, μοναδικό στην κατηγορία, η γεωμετρία του οποίου δημιουργήθηκε  βάση της σχεδιαστικής εμπειρίας που έχει αποκτήσει η Aprilia, μετά από δεκαετίες νικηφόρων αποτελεσμάτων σε όλες τις πίστες του κόσμου.

Aξιοσημείωτο στοιχείο είναι ότι το κάρτερ αποτελεί φέρον στοιχείο του πλαισίου και αυτό αποτελεί μια λύση που προέρχεται από το ομόσταυλο και μεγαλύτερο, RS 660. Σε ότι αφορά στα περιφερειακά, το πιρούνι των 41 χιλιοστών έχει διαδρομή 120 χιλιοστών και διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, ενώ την ίδια ρύθμιση έχει και το μονό πίσω αμορτισέρ, το οποίο εδράζεται σε ατσάλινο ψαλίδι και η διαδρομή του φτάνει στα 130 χιλιοστά.

Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει μπροστινό δίσκο 320 χιλ. με ακτινική δαγκάνα ByBre 4 εμβόλων. Στον πίσω τροχό έχει προσαρμοστεί δαγκάνα ByBre, η οποία  συνεργάζεται με δίσκο 220 χιλ. Σημαντική υποβοήθηση στο φρενάρισμα προσφέρει ένα 2-κάναλο σύστημα ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης πίσω τροχό.

Μιλώντας για τροχούς, η διάμετρος τους είναι 17 ίντσες και φέρουν ελαστικά 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω. Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό της Aprilia RS 457 περιλαμβάνεται  σύστημα Ride by Wire, κάτι που πρώτη η Aprilia είχε τοποθετήσει σε μοτοσυκλέτα MotoGP με την φουτουριστική RS Cube, ενώ διαθέσιμα είναι και τρία Riding Modes που μεταβάλουν τον τρόπο απόδοσης του κινητήρα, αναλόγως του οδηγικού πεδίου. Διαθέσιμο, στον προαιρετικό εξοπλισμό, είναι επίσης και quickshifter, προσφέροντας άμεσε και γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, χωρίς την χρήση συμπλέκτη

Η Aprilia RS 457 προσφέρεται στους χρωματισμούς Racing Stripes, Prismatic Dark και Opalescent Light, στην ενδεικτική λιανική τιμή των 7.199 ευρώ με τη 2ετή επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης να περιλαμβάνεται στην τιμή, ενώ υπάρχει και δυνατότητα απόκτησης με το αποκλειστικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα DreamRide Moto.

Όλες οι ειδήσεις

Η νέα BMW X3: Δυναμική σχεδίαση και sport χαρακτήρας

Πως λειτουργεί ο δείκτης καυσίμου στα αυτοκίνητα;

Alfa Romeo 1900 Sport Spider (1954): Αγάπη Παντοτινή!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο