Η νέα Scram 411 της Ινδικής Royal Enfield είναι μια προσιτή scrambler για χρήση στο δρόμο που που έχει σαν βάση μια μοτοσυκλέτα adventure.
Ο κινητήρας LS-410 της Royal Enfield και το πλαίσιο, που έχει εξελιχθεί από την Harris Performance, προέρχονται από την δοκιμασμένη adventure Himalayan με ορισμένες αλλαγές στη γεωμετρία και στη θέσης οδήγησης.
Η Scram 411 είναι ένα ακόμα βήμα στην προσπάθεια της Royal Enfield να δημιουργήσει μαι πλήρη γκάμα που θα προσφέρει σε κάθε αναβάτη την πιο κατάλληλη μοτοσυκλέτα για τις δικές του ανάγκες και περιπέτειες με την Scram 411 να είναι προσανατολισμένη στη χρήση σε αστικό περιβάλλον και στην Scrambler αισθητική.
Μιλώντας για την πηγή έμπνευσης και τη ανάγκη δημιουργίας της Scram 411, ο Executive Director της Royal Enfield, B Govindarajan, δήλωσε:
“Η παγκόσμια αποδοχή που είχε η Himalayan λόγω της πολυχρηστικότητας της και της ανταγωνιστικότητας της, μας ενέπνευσε να δημιουργήσουμε μια πιο νεανική μοτοσυκλέτα, πιο μοντέρνα, καθημερινή και πιο ταιριαστή στο αστικό περιβάλλον . Η Scram 411 είναι η τέλεια λύση για τους εξερευνητές των πόλεων, για αυτούς που απολαμβάνουν κάθε στιγμή και είναι έτοιμοι για όλα. Εξακολουθεί να δείχνει γεροδεμένη αλλά παράλληλα πολύ πιο μοντέρνα και ζωντανή. Με την διαφοροποιημένη γεωμετρία της ταιριάζει και στην καθημερινότητα με τους πολύβουους δρόμους της πόλης, αλλά και στις εξορμήσεις στα λασπωμένα μονοπάτια. Όπως όλες μας οι μοτοσυκλέτες, έτσι και η Scram 411 έχει κατασκευαστεί με κορυφαίες προδιαγραφές ποιότητας και αξιοπιστίας χρησιμοποιώντας τις πιο προηγμένες μεθόδους παραγωγής. Το μοναδικό στυλ της Scram τονίζεται ακόμα περισσότερο με μια σειρά αξεσουάρ που έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για αυτήν, και δίνουν την δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να προσθέσει την προσωπική του σφραγίδα, και να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη τους είτε αυτή είναι έκφρασης είτε πρακτικότητας. Η Scram 411 είναι μια εκπληκτική νένα μοτοσυκλέτα με μοναδικό στυλ, και είμαστε σίγουροι ότι οι νέοι αναβάτες από όλο τον κόσμο θα λατρέψουν!”
Ο κινητήρας της Scram 411 είναι ο γνωστός αερόψυκτος μονοκύλινδρος 4-χρονος LS-410 με 411 κ.εκ. με έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής. Αποδίδει 24.3bhp στις 6500σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 32Nm ήδη στις 4000-4500 σ.α.λ. Η ροπή που είναι διαθέσιμη από τις χαμηλές στροφές περιορίζει την ανάγκη για συχνές αλλαγές ταχυτήτων και κάνει την οδήγηση της Scram 411 ευχάριστη και ξεκούραστη μέσα στην πόλη άλλα και στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Η ανάρτηση εμπρός είναι με τηλεσκοπικό σύστημα διαμέτρου 41mm και διαδρομή 190mm, και πίσω με μονό αμορτισέρ με 180mm διαδρομή και δείχνουν επαρκέστατες για την κίνηση με ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Τα φρένα είναι δισκόφρενα εμπρός και πίσω με δικάναλο ABS.
Μία από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις της Scram 411, είναι η χρήση εμπρός τροχού 19” (από 21 στην Himalayan) που προσφέρει αυξημένη ευελιξία ενώ τα ελαστικά διπλής χρήσης διατηρούν σε μεγάλο ποσοστό την ικανότητα κίνησης στο χώμα.
Ο νέος πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις. Η αναλογική (σε κλασικό στυλ) ένδειξη του ταχυμέτρου επιτρέπει τον έλεγχο της ταχύτητας ακόμα και μόνο με την περιφερειακή όραση, ενώ οι ψηφιακές ενδείξεις προσφέρουν πλήρη πληροφόρηση για κάθε λειτουργία. Επιπλέον, στον βασικό εξοπλισμό της Scram 411 συμπεριλαμβάνεται και η δεύτερη έγχρωμη οθόνη για το Royal Enfield Tripper Navigation, που προσφέρει εύκολη πλοήγηση και σύνδεση με την εφαρμογή της Royal Enfield στο κινητό τηλέφωνο του οδηγού.
Η βασική έκδοση της Scram 411 είναι διαθέσιμη στους συνδυασμούς Graphite Yellow, Graphite Red και Graphite Blue – όλοι τους με ρεζερβουάρ σε χρώμα ‘Gun Grey’ και η Premium έκδοση είναι διαθέσιμη σε δύο συνδυασμούς, White Flame και Silver Spirit ο καθένας με δίχρωμο ρεζερβουάρ και μοναδικά ξεχωριστά γραφικά.
Η Scram 411 αναμένεται στην Ευρώπη τον Μάιο, οι παραγγελίες για την Ελληνική αγορά έχουν ήδη ανοίξει με τις τιμές να διαμορφώνονται στις 5.490 € για τις βασικές εκδόσεις και στις 5.590€ για τις εκδόσεις Premium.