Μετά από σχεδόν 30 χρόνια και αφού πρώτα παρουσίασε τα νέα Monkey και Super Cub η Honda αποφάσισε να επαναφέρει στη γκάμα της και το ST ή Dax όπως είναι γνωστό στους περισσότερους.
Το νέο Dax φοράει κινητήρα 125 κ. εκ. και δανείζεται μηχανικά στοιχεία από τα νέα Monkey και Grom κρατώντας το κύριο χαρακτηριστικό του αρχικού μοντέλου που ήταν το πρεσαριστό πλαίσιο σε σχήμα T και φυσικά το χαρακτηριστικό στυλ του πρώτου Dax που παρουσιάστηκε το 1969.
Ο κινητήρας του νέου Dax είναι 124 κ.εκ αερόψυκτος με απόδοση 9.25 ίππων στις 7,000 σαλ. και ροπή 10,8nm στις 5,000 σαλ. και το κιβώτιο είναι ημιαυτόματο 4 ταχυτήτων.
Η τελική ταχύτητα, κατά τη Honda, φθάνει τα 90 χιλιόμετρα, η κατανάλωση παραμένει εξαιρετικά χαμηλή στα 63.7 χιλ./λίτρο και η αυτονομία φτάνει τα 240 χιλιόμετρα!
Οι αναρτήσεις είναι εμπρός με USD τηλεσκοπικό διαμέτρου 31 χιλ και διαδρομή 100 χιλιοστά και τα δυο πίσω αμορτισέρ δίνουν διαδρομή τροχού 120 χιλ. οι τροχοί είναι διαμέτρου 12” και τα φρένα δισκόφρενα εμπρός και πίσω διαμέτρου 220 και 190 χιλ. αντίστοιχα, με το μπροστινό φρένο να έχει ABS.
Η εμφάνιση μπορεί να είναι ρετρό άλλα το νέο Dax έχει σύγχρονο εξοπλισμό που περιλαμβάνει φώτα LED, οθόνη οργάνων LCD και μονοκάναλο ABS.
Το ύψος της σέλας είναι στα μόλις 770 χιλιοστά και το βάρος στα 105 κιλά.