Το SH 150 είναι ένα από τα πιο δημοφιλή scooter της Ευρωπαϊκής αγοράς χάρη στο κομψό χαρακτηριστικό στυλ, τις επιδόσεις που προσφέρει ο σύγχρονος (Euro5) τετραβάλβιδος κινητήρας eSP+, την ευχρηστία με την επίπεδη σχεδίαση πατώματος τον αποθηκευτικό χώρο 28L κάτω από τη σέλα, τη θύρα φόρτισης USB και τη λειτουργία Smart Key.
Ο πλούσιος εξοπλισμός του περιλαμβάνει το Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης Honda Selectable Torque Control (HSTC), σύστημα Idling Stop, οθόνη οργάνων LCD, φωτισμό full LED και στάνταρ ABS.
Το νέο Honda SH150i διατίθενται πέντε εκδόσεις: Την στάνταρ έκδοση χωρίς πρόσθετα αξεσουάρ, την έκδοση με Smart top box, την έκδοση με Smart top box, χούφτες και ζελατίνα, την έκδοση με στάνταρ top box και τέλος την έκδοση με στάνταρ top box, χούφτες και ζελατίνα.
Τα δύο εντελώς νέα χρώματα Mat Pearl Cool White “Sporty” και Mat Rock Gray “Sporty” περιλαμβάνουν μοναδικά κόκκινα λογότυπα και μαύρες ζάντες, επίσης είναι διαθέσιμο και στα χρώματα Pearl Nightstar Black, Timeless Gray Metallic και Pearl Splendor Red.
Μέλος της δημοφιλούς οικογένειας SH, ιδρυτής της οποίας είναι το SH50 που κυκλοφόρησε το 1984, το τετράχρονο SH150 έφτασε για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2001. Έκτοτε έχει καταφέρει, αθόρυβα αλλά σταθερά, να εξελιχθεί σε ένα από τα αγαπημένα scooter της γηραιάς ηπείρου.
Ο υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας 157cc eSP+ (‘enhanced Smart Power’) προδιαγραφών EURO5 του SH150i παράγει μέγιστη ισχύ 16,9 PS (12.4kW) στις 8.500 σαλ. ενώ η μέγιστη ροπή των 14.9Nm αποδίδεται στις 6.500 σαλ. και η κατανάλωση καυσίμου (χωρίς ενεργοποιημένο Idling Stop) είναι 44,7km/l (WMTC mode).
Το μεταξόνιο είναι στα 1.350mm με τη γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού στα 26°/85,2mm. Το ύψος της σέλας είναι 799mm και το βάρος πλήρες υγρών δεν υπερβαίνει τα 134,1kg. Το ρεζερβουάρ καυσίμου 7L είναι στο πάτωμα, κάτω από τα πόδια του αναβάτη, μία διάταξη που απελευθερώνει πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο.
Οι ελαφριοί τροχοί των 16 ιντσών από χυτό αλουμίνιο συνδυάζονται με tubeless ελαστικά Michelin City Grip διαστάσεων 100/80-16 μπροστά και 120/80-16 πίσω. Τα πίσω αμορτισέρ έχουν δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου σε 5 θέσεις και το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός έχει διαδρομή 89mm. Το ABS είναι στάνταρ και τα εμπρός/πίσω φρένα αποτελούνται από δίσκους διαμέτρου 240mm, με 2-πίστονη δαγκάνα μπροστά και απλή στον πίσω τροχό.