H Triumph έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες, video και νέες πληροφορίες σχετικά με την ολοκλήρωση της φάσης 3 του Project Triumph TE-1 του οχήματος που δημιουργήθηκε για την διερεύνηση και εξέλιξη πρωτοποριακών τεχνολογιών σχετικών με την μηχανική των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.
Για την εξέλιξη και την κατασκευή του project η Triumph Motorcycles συνεργάζεται με ορισμένες από τις κορυφαίες εταιρίες στον τομέα και πανεπιστήμια όπως, η Williams Advanced Engineering, η Integral Powertrain Ltd και το WMG Πανεπιστήμιο του Warwick.
Η φάση 3 του project TE-1, που ξεκίνησε σχεδόν πριν ένα χρόνο, ολοκληρώθηκε με την κατασκευή του πρωτοτύπου επίδειξης που ενσωματώνει όλες καινοτομίες από τις ομάδες εργασίας των συνεργαζόμενων εταίρων και είναι έτοιμο για δοκιμές.
Το πρωτότυπο επίδειξης διαθέτει το τελικό πλαίσιο, που έχει εξελίξει η Triumph, μαζί με το υποπλαίσιο, τον πίνακα οργάνων, τους τροχούς, το σύστημα τελικής μετάδοσης κίνησης με κιβώτιο ταχυτήτων και ιμάντα κίνησης της Gates Carbon, τα ηλεκτρονικά, το πιρούνι και το πρωτότυπο πίσω αμορτισέρ της Öhlins, τις μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 και το λογισμικό ελέγχου.
Το πακέτο μπαταριών είναι της Williams Advanced Engineering (WAE) και ενσωματώνει αποκλειστική συσκευασία κυψελών για βέλτιστο κέντρο βάρους, της ίδιας εταιρίας είναι επίσης η μονάδα ελέγχου του οχήματος και ο μετατροπέας DCDC με ενσωματωμένη ψύξη.
Το πρωτότυπο σύστημα κίνησης της Integral Powertrain έχει ενσωματωμένο μετατροπέα μετάδοσης και συνδυασμένο κινητήρα με ενσωματωμένη ψύξη.
Τέλος το πανεπιστήμιο WMG, University of Warwick έκανε την τελική προσομοίωση πριν από τη ζωντανή δοκιμή, με τα αποτελέσματα να δείχνουν ότι το project είναι έτοιμο για τις δοκιμές.
Με την ολοκλήρωση του πρωτοτύπου επίδειξης, μπορεί πλέον να ξεκινήσει η φάση 4 που περιλαμβάνει δοκιμές στην πίστα της TE-1.
Τους επόμενους 6 μήνες το πρωτότυπο θα ολοκληρώσει ένα πρόγραμμα δοκιμών στις εγκαταστάσεις της Triumph το οποίο, ανάμεσα σε άλλα, θα περιλαμβάνει την χαρτογράφηση απόδοσης της μονάδας παροχής ισχύος, τα επίπεδα ισχύος και ροπής και την αξιολόγηση της αυτονομίας.
Επίσης θα αξιολογηθούν οι παράμετροι που έχουν να κάνουν με την επιτάχυνση, τη στρατηγική πέδησης και αναγέννησης ενέργειας και τον έλεγχο πρόσφυσης.
Με την ολοκλήρωση της φάσης των δοκιμών, το καλοκαίρι του 2022, η πρωτότυπη TE-1 θα πάρει την τελική μορφή και θα προετοιμαστεί για επίδειξη στην πίστα και προβολή στα μέσα ενημέρωσης.