Το 2021 ήταν η τελευταία χρονιά παραγωγής του Yamaha SR 400 για την Ιαπωνική αγορά, που ήταν και η μοναδική αγορά που το SR συνέχιζε να είναι διαθέσιμο, αλλά ήταν και η χρονιά που ανέβηκε στην 1η θέση των πωλήσεων μοτοσυκλετών της Ιαπωνικής αγοράς με 6.996 πωλήσεις από 2.450 την προηγούμενη χρονιά ξεπερνώντας το Kawasaki Z900 RS που είχε την 1η θέση το 2020.
Το SR 400 (SR 500 για την Ευρωπαϊκή αγορά) παρουσιάστηκε το 1978 και παρέμεινε από τότε σε παραγωγή ουσιαστικά με τον ίδιο κινητήρα και εμφάνιση, μάλιστα πριν λίγα χρόνια η Yamaha το παρουσίασε ξανά στη Ευρωπαϊκή αγορά σε μια έκδοση με 400 κ.εκ.
Το ότι το 2021 ήταν η τελευταία χρονιά παραγωγής και διάθεσης του στην Ιαπωνική αγορά και η επετειακή έκδοση Final Edition Limited σίγουρα έπαιξαν ρόλο στις σημαντικά αυξημένες πωλήσεις του SR, άλλα δυστυχώς τα σχεδόν 7.000 αυτά τεμάχια, δεν μπόρεσαν να δικαιολογήσουν το κόστος της εξέλιξης για να καλύψει τις νέες προδιαγραφές και να παραμείνει στην παραγωγή.