MOTOTYPOS

Πρώτη εμφάνιση της Ducati MotoE, της πρωτότυπης ηλεκτρικής αγωνιστικής μοτοσυκλέτας

proti-emfanisi-tis-ducati-motoe-tis-prototypis-ilektrikis-agonistikis-motosykletas-629204

Το πρωτότυπο της Ducati για την κατηγορία FIM Enel MotoE World Cup, η οποία το 2023 θα χρησιμοποιεί μοτοσυκλέτες του εργοστασίου από το Borgo Panigale, έκανε τους πρώτους γύρους στην πίστα Marco Simoncelli στο Misano με αναβάτη τον Michele Pirro της Ducati.

Η συμφωνία της Dorna Sports με την Ducati που ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο και θα ξεκινήσει από την αρχή της σεζόν του 2023  προβλέπει ότι: H Ducati θα είναι ο μοναδικός προμηθευτής αγωνιστικών μοτοσυκλετών στο FIM Enel MotoE™ World Cup, την κατηγορία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP.

Η νέα αυτή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με κωδική ονομασία  “V21L” είναι το αποτέλεσμα της συνδυασμένης προσπάθειας του Ducati Corse team και του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της Ducati υπό την ηγεσία του Roberto Canè, διευθυντής του τμήματος eMobility της Ducati.

Αναβάτης, στην πρώτη αυτή δοκιμή ήταν ο Michele Pirro, που από το 2013 εργάζεται σαν αναβάτης δοκιμών για την Ducati και κατά τη διάρκειά της έκανε μια πρώτη αξιολόγηση των τεχνικών χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της Ducati.

Roberto Canè, Ducati eMobility Director: “Βιώνουμε μια πραγματικά μοναδική στιγμή. Η πρώτη ηλεκτρική Ducati στην πίστα έχει ανταγωνιστικές επιδόσεις παρά τον πολύ σύντομο χρόνο εξέλιξης. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο, η δουλειά της ομάδας που έχει αναλάβει το έργο είναι εκπληκτική και το σημερινό αποτέλεσμα επιβραβεύει τις προσπάθειες που έγιναν τους τελευταίους μήνες. Σίγουρα έχουμε ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουμε, αλλά το πρώτο και σημαντικό βήμα έχει ήδη γίνει.Michele Pirro, Ducati test rider: “Η δοκιμή της πρωτότυπης MotoE στην πίστα ήταν σημαντική γιατί σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου σημαντικού κεφαλαίου στην ιστορία της Ducati. Η μοτοσυκλέτα είναι ελαφριά και καλά  ζυγισμένη. Επιπλέον, η αντίδραση του στο άνοιγμα του γκαζιού και η εργονομία μοιάζουν πολύ με αυτά μιας μοτοσυκλέτας MotoGP. Αν δεν ήταν αθόρυβη και δεν είχαμε περιορίσει την ισχύ εξόδου στο 70% της απόδοσης, εύκολα θα μπορούσα να πιστέψω ότι οδηγούσα τη μοτοσυκλέτα μου.

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο