Το 2020 η Honda παρουσίασε μια εντελώς ανανεωμένη CBR1000RR-R με απόδοση 214 ίππων (160 kW) στις 14.500 σαλ. που ήταν ξεκάθαρα προσανατολισμένη στη χρήση στην πίστα.
Για το 2022 με την ευκαιρία του εορτασμού των 30 ετών της σειράς μοντέλων Fireblade η Honda παρουσίασε τη νέα 2022 CBR1000RR-R Fireblade.
Η μέγιστη ιπποδύναμη παραμένει στα ίδια επίπεδα, αλλά στην έκδοση του 2022 δόθηκε βαρύτητα στην βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα στη μεσαία περιοχή των στροφών, με αλλαγές στους αυλούς εισαγωγής, το φιλτροκούτι, τις εισαγωγές και την εξάτμιση, για καλύτερη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής.Αλλαγές έχει και η τελική μετάδοση που τώρα είναι κοντύτερη, πίσω γρανάζι 43 δόντια από 40, κάτι που επίσης βοηθάει την επιτάχυνση.
Η λειτουργία του συστήματος Honda Selectable Torque Control (HSTC) είναι επίσης αναβαθμισμένη με βάση τα δεδομένα από τους αναβάτες του HRC και στόχο την καλύτερη διαχείριση της πρόσφυσης του πίσω τροχού.
Βελτιωμένες είναι επίσης και οι δαγκάνες της Nissin στα μπροστινά φρένα με στόχο την βελτίωση της σταθερότητας απόδοσης σε συνθήκες αγώνα. Το πλαίσιο οι αναρτήσεις τα ηλεκτρονικά και η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα πρακτικά δεν έχουν δεχθεί αλλαγές.
Η Honda παρουσίασε επίσης την εκδοσή SP της νέας CBR1000RR-R που θα είναι διαθέσιμη και σε μια επετειακή έκδοση, περιορισμένης παραγωγής, σε ένα χρωματικό συνδυασμό σχεδιασμένο από τον Hiroaki Tsukui, δημιουργό της πρώτης Fireblate 30 χρόνια πριν.
H έκδοση SP έχει πρόσθετο εξοπλισμό που περιλαμβάνει αναρτήσεις της Ohlins, φρένα της Brembo και ένα πιο μαλακό ελατήριο επαναφοράς στο δεξί γκριπ για ταχύτερο άνοιγμα γκαζιού, επίσης θα είναι βαμμένη σε διαφορετικό χρωματικό συνδυασμό SP με χρυσές ζάντες.