Η CBR 500, η “μικρή” σπορ μοτοσυκλέτα της Honda που πρωτοεμφανίστηκε το 2013, ανανεώθηκε το 2016 και το 2019 βελτιώνεται σημαντικά για το 2022.
Οι πιο αξιοσημείωτες αλλαγές είναι το νέο Big Piston USD (ανεστραμμένο) μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι με ξεχωριστές λειτουργίες (Separate Function Fork) διαμέτρου 41 χλστ, της Showa τα διπλά εμπρός δισκόφρενα και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Το κέντρο βάρους έχει μια μικρή μετακίνηση προς τα εμπρός για να βελτιώσει την πρόσφυση του εμπρός τροχού και το νέο ελαφρύτερο με μικρότερη πλευρική ακαμψία ψαλίδι βοηθάει στην βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού. Το αμορτισέρ έχει νέες ρυθμίσεις για καλύτερη συνεργασία με το νέο μπροστινό σύστημα. Οι επανασχεδιασμένοι τροχοί με 5 μπράτσα και το νέο ελαφρύτερο ψυγείο εξοικονομούν βάρος, ενώ οι νέες ρυθμίσεις στη χαρτογράφηση του ψεκασμού βελτιώνουν τον τρόπο απόδοσης του κινητήρα.
H CBR500 με απόδοση 47,6 ίππων (35 Kw) μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2 ανήκει στη δημοφιλή κατηγορία μοτοσυκλετών σε αναβάτες που ανέβουν από την κατηγορία A1. Επίσης η ομαλή απόδοση του κινητήρα βοηθάει τους λιγότερο έμπειρους αναβάτες. Στην ευχρηστία βοηθάει και το χαμηλό ύψος σέλας στα 785χλστ και το πλήρες βάρος που είναι στα 192 κιλά.
Στις αλλαγές περιλαμβάνονται και ορισμένες σχεδιαστικές αναβαθμίσεις όπως το νέο εμπρός φτερό που προέρχεται από την CBR650R, ενώ τα σπορ μαρσπιέ αλουμινίου ανήκουν τώρα στο στάνταρ εξοπλισμό. Τα όργανα LCD περιλαμβάνουν ενδείξεις Shift Up & Gear Position και όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED. Ο νέος προβολέας, τον οποίο έχει επίσης κληρονομήσει από την CBR650R έχει ευρύτερη.
Η νέα Honda CBR500R MY22 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά στην τιμή των 7.800€ σε δυο χρωματικές επιλογές, Grand Prix Red και Matt Gunpower Black Metallic.