H Suzuki παρουσίασε τη νέα GSX-S1000GT. Η νέα sport touring μοτοσυκλέτα της Suzuki έχει σαν βάση την πρόσφατα ανανεωμένη street fighter GSX-S1000 και φοράει μια, εναρμονισμένη με την ευρωπαϊκή οδηγία Euro5, έκδοση του τετρακύλινδρου κινητήρα της GSX-R του 2005 με απόδοση 152 ίππων.
Στην νέα αυτή Gran Turismo μοτοσυκλέτα, που αντικαθιστά την GSX-S1000F, έχει δοθεί έμφαση στην άνεση του αναβάτη με την προσθήκη πλήρους φέρινγκ και ζελατίνας που προστατεύουν από τον αέρα, μεγαλύτερο τιμόνι για πιο όρθια θέση οδήγησης και μια νέα σέλα που έχει σχεδιαστή με στόχο την άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη στις μεγάλες διαδρομές.
Στην άνεση συμβάλει επίσης και ο μονόδρομος συμπλέκτης που με τη βοήθεια του Suzuki Clutch Assist System (SCAS) και του Quick Change – σύστημα αλλαγής ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη – προσφέρει ευκολία στην οδήγηση σε ορεινές διαδρομές ή στην πόλη που οι αλλαγές ταχυτήτων είναι συχνές.
Το υποπλαίσιο είναι επίσης νέο μεγαλύτερης αντοχής με πρόβλεψη για τις βαλίτσες που είναι στον έξτρα εξοπλισμό και τα μαρσπιέ αναβάτη – συνεπιβάτη έχουν λαστιχένιες βάσεις.
Πρόσθετα στοιχεία του μοντέλου είναι η νέα έγχρωμη οθόνη TFT LCD 6,5 ιντσών που μπορεί να συνδεθεί με smartphone και συνεργάζεται με την εφαρμογή SUZUKI mySPIN που επιτρέπει εύκολη πρόσβαση σε επαφές, χάρτες, μουσική, λειτουργίες τηλεφώνου και στο ημερολόγιο.
Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός έχει σαν βάση το Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.), μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που διαχειρίζεται τα διάφορα συστήματα. Το γκάζι είναι ηλεκτρονικό και αλληλεπιδρά με το Suzuki Drive Mode Selector (SDMS), που έχει τρία προγράμματα οδήγησης. Το Suzuki Traction Control System έχει 5 επιλογές, ανάμεσά τους η απενεργοποίηση και η λειτουργία του cruise control. Στο S.I.R.S. Περιλαμβάνονται επίσης το σύστημα “Quick Change” και οι πρακτικές συσκευές Suzuki Easy Start και Low RPM Assist, που απλοποιούν την εκκίνηση και την εκκίνηση.
Οι έξτρα πλαϊνές βαλίτσες, στο ίδιο χρώμα με την μοτοσυκλέτα, ανοίγουν με το κλειδί της μοτοσυκλέτας και ταιριάζουν απόλυτα χάρη στην ειδική σχεδίαση του πίσω τμήματος.
Η νέα GT θα είναι διαθέσιμη τέλη 2021 με αρχές 2022 σε σε τρία χρώματα Metallic Triton Blue (YSF), Metallic Reflective Blue (QT8) και Glass Sparkle Black (YVB).
Η τιμή στην Ελλάδα δεν έχει ανακοινωθεί αλλά με βάση την τιμή της Ιταλικής αγοράς, που είναι 15.890€ και υπολογίζοντας τις διαφορές στην φορολογία πιστεύουμε ότι η τιμή στην Ελλάδα θα είναι περίπου στα 17.000€
Τεχνικά στοιχεία
Μήκος x πλάτος x ύψος (χιλ.) | 2,140 x 825 x 1,215 |
Μεταξόνιο | 1,460 mm |
Ύψος σέλας | 810 mm |
Βάρος (πλήρης) | 226 kg |
Τύπος κινητήρα | 4-χρονος, 4-κύλινδρος, υγρόψυκτος με 2 Ε.Ε.Κ. (DOHC) |
Κυβισμός | 999 cm3 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6-σχέσεων |
Αναρτήσεις Εμπρός – Πίσω | Τηλεσκοπικό πιρούνι (USD) – μονό αμορτισέρ με μοχλικό. |
Φρένα Εμπρός – Πίσω | Δυο δισκόφρενα – Μονό δισκόφρενο |
Ελαστικά Εμπρός – Πίσω | 120/70ZR17M/C (58W) – 190/50ZR17M/C (73W) |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 19.0 λίτρα |