MOTOTYPOS

Έρχεται τον Οκτώβριο η νέα Honda CB500X 

erchetai-ton-oktovrio-i-nea-honda-cb500x-624132

Η mini-adventurer μοτοσυκλέτα της Honda έχει δεχθεί ορισμένες σημαντικές αλλαγές για το 2022  με στόχο την βελτίωση της ευχρηστίας, της ασφάλειας και των επιδόσεων.

Από τις πιο αξιοσημείωτες βελτιώσεις είναι το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41 χλστ., τα διπλά εμπρός δισκόφρενα με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες και η νέα χαρτογράφηση της PGM-FI.

Η CB500X – που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 – είναι η crossover adventure πρόταση της Honda στην μεσαία κατηγορία και ανήκει στην οικογένεια των δικύλινδρων μοτοσυκλετών της σειράς CB500.

Με στόχο την αναβάθμιση της οδικής συμπεριφοράς και των συνολικών επιδόσεων, το τηλεσκοπικό έχει αντικατασταθεί από το ανεστραμμένο (USD) πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) 41χλστ. με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, η διαδρομή του νέου μπροστινού είναι 150χλστ. Με το διαχωρισμό των λειτουργιών στα δυο καλάμια  – αμορτισέρ Big Piston στο ένα και  το ελατήριο στο άλλα – οι αντιδράσεις και η ποιότητα κύλισης έχουν επίσης βελτιωθεί.

Σε ότι αφορά τα φρένα ο μονός δίσκος (μαργαρίτα) 310χλστ. και η διπίστονη δαγκάνα των εμπρός φρένων του προηγούμενου μοντέλου έχει αντικατασταθεί από δύο δίσκους (μαργαρίτα) 296χλστ. με ακτινικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες Nissin. Η τοποθέτηση 2 δίσκων μικρότερης διαμέτρου μειώνει την απαιτούμενη δύναμη στη μανέτα κατά το φρενάρισμα.

Ο ανασχεδιασμένος ελαφρύτερος εμπρός τροχός 19” από χυτό αλουμίνιο μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος, προσφέροντας βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Τα ελαστικά τύπου trail έχουν διάσταση 110/80-R19 μπροστά και 160/60-R17 πίσω. Το βάρος είναι 199 κιλά. Το μεταξόνιο παραμένει στα 1.445χλστ. με τη γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού στα 27,5°/108χλστ.

Ο οκταβάλβιδος, υγρόψυκτους, παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 471κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 47,6 Ps (35kW) στις 8.600 σαλ. και ροπή 43Nm στις 6.500σαλ. Για το 2022 η νέα χαρτογράφηση της PGM-FI βελτιώνει την καμπύλη ροπής και το χαρακτήρα του κινητήρα, χωρίς να επηρεάζει τις επιδόσεις. Το εξαιρετικό εξάρι κιβώτιο συμπληρώνει ο μονόδρομος συμπλέκτης (assist/slipper).

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,5 λίτρα μαζί με τη ρεζέρβα και με δεδομένη την εξαιρετική κατανάλωση των 3,6 λίτρα/100 χλμ. (27,8 χλμ./λίτρο) (WMTC mode) προσφέρει αυτονομία 485χλμ.

Η Honda έχει δημιουργήσει μια σειρά Γνήσιων Αξεσουάρ για την CB500X που περιλαμβάνει: Κεντρικό σταντ, θερμαινόμενα γκριπ, top box 35L, πίσω σχάρα, πλαϊνές μπαγκαζιέρες, προστατευτικά κάγκελα, φώτα ομίχλης και πολλά άλλα.

Η 22YM CB500X θα διατίθεται σε 3 χρωματικές επιλογές:  Grand Prix Red, Matt Gunpowder Black Metallic και Pearl Organic Green (ΝΕΟ για το 2022).

Η νέα CB500X αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο 2021 και η λιανική τιμή πώλησής της είναι 7.670€.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο