Τα δημοφιλή μοντέλα Honda CB500F, CBR500R και CB500X, που όλα είναι κατάλληλα για οδήγηση και από αναβάτες με δίπλωμα Α2, θα δεχθούν μια σειρά αναβαθμίσεων, στον κινητήρα, τις αναρτήσεις και τα φρένα, για το 2022. Οι αλλαγές στοχεύουν στη διευκόλυνση της οδήγησης τόσο από τους νέους όσο και από τους έμπειρους αναβάτες.
Ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 500 κ.εκ. που κινεί και τα τρία μοντέλα, παράγει μέγιστη ισχύ 47,6 hp (35 kW) ώστε να είναι κατάλληλος για κατόχους διπλώματος Α2, αλλά για το 2022 περιλαμβάνει νέες ρυθμίσεις στη μονάδα διαχείρισης PGM-FI για βελτιωμένη καμπύλη ροπής και καλύτερο συνολικό χαρακτήρα απόδοσης.
Όλες οι εκδόσεις φοράνε το νέο ανεστραμμένο (USD) πιρούνι Showa SFF-BP 41χλστ. ίδιο με αυτό των CB650R & CBR650R, που χάρη στο νέο σετάρισμα προσφέρει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Η adventure CB500X έχει λίγο μεγαλύτερη διαδρομή στην μπροστινή ανάρτηση.
Οι εκδόσεις δρόμου CB500F και CBR500R είναι τώρα εξοπλισμένες με ελαφρύτερους αλουμινένιους τροχούς με μπράτσα Y, ενώ η διπλής χρήσης CB500X φοράει μεγαλύτερο μπροστινό τροχό διαμέτρου 19 ιντσών.
Και οι τρεις μοτοσυκλέτες θα έχουν ένα νέο, ελαφρύτερο ψαλίδι, με μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και μειωμένη πλευρική ακαμψία, με στόχο την βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και τον καλύτερο έλεγχο στις στροφές. Επίσης και τα φρένα είναι κοινά, στις τρεις εκδόσεις, με νέα διπλά δισκόφρενα τύπου ‘μαργαρίτα’ διαμέτρου 296χλστ. και ακτινικές δαγκάνες Nissin.
Για το 2022 η ‘γυμνή’ CB500F θα είναι διαθέσιμη σε 3 νέους ζωηρούς χρωματισμούς: Pearl Smoky Gray, Mat Axis Gray Metallic και Pearl Dusk Yellow, ενώ η σπορ CBR500R θα διατίθεται με νέο Mat Gunpowder Black Metallic, και εντυπωσιακά νέα γραφικά που τονίζουν την ‘αγωνιστική’ κληρονομιά της. Η adventure CB500X αποκτά 2 νέους χρωματισμούς για το 2022: Mat Gunpowder Black Metallic και Pearl Organic Green. Και οι τρεις μοτοσυκλέτες θα διατίθενται με τον κλασικό χρωματικό συνδυασμό Grand Prix Red της Honda.
Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 106.000 μονάδες CB και CBR σε όλη την Ευρώπη από τότε που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 2013. Κάθε μία έχει τη δική της ξεχωριστή θέση στην πολυπληθή οικογένεια μοτοσυκλετών της Honda. Η CB500F ‘roadster’ συγκεντρώνει σχεδόν τις μισές πωλήσεις, η ‘αγωνιστική εκπρόσωπος’ CBR500R το 18%, και η ‘adventure’ CB500X, το 35% του συνόλου.