Η CFMOTO παρουσίασε μια νέα οικογένεια μοντέλων τη σειρά 700CL–X. Η σειρά περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις την Heritage που είναι άμεσα διαθέσιμη, και τις Sport και Adventure που αναμένονται στο επόμενο διάστημα.
Κάθε μια από τις τρεις εκδόσεις της 700CL-X αποτελεί και μια διαφορετική πρόταση με στόχο να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες – επιθυμίες κάθε αναβάτη. Η Heritage είναι προσανατολισμένη σε χρήση δρόμου κατά 80% και 20% εκτός δρόμου, με την Adventure να είναι προσανατολισμένη σε μεγαλύτερο ποσοστό στην Off road οδήγηση και με την Sport να είναι 100% ασφάλτινη.
Η 700CL-X Heritage, που είναι ήδη διαθέσιμη, είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα με ολοκαίνουργιο κινητήρα και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, όπως θα δούμε στην παρακάτω αναλυτική παρουσίαση του μοντέλου.
Την εμφάνιση της 700CL–X τονίζουν ιδιαίτερα τα premium στοιχεία όπως ο νέο-ρετρό εμπρός στρογγυλός LED προβολέας, τα αλουμινένια πλευρικά πάνελ, η δερμάτινη σέλα, οι πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου και τα ελαστικά της Pirelli. Τα σύγχρονα στοιχεία της 700CL-X συνδικάζονται αρμονικά με τις κλασικές γραμμές κάτι που εγγυάται την διαχρονική ομορφιάς της.
Ο κινητήρας της 700CL–X είναι ένας εντελώς νέος υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά, με κυβισμό 693cc , και με απόδοση 74 ίππων ( 55kW) και 68 Nm ροπής. Εντυπωσιακά στοιχείο είναι τα σφυρήλατα (forged) ελαφριά έμβολα, το σύστημα ride by wire που ελέγχει την μονάδα ψεκασμού της BOSCH, και το 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με Συμπλέκτη Ολίσθησης.
Το πλαίσιο της 700CL–X είναι, διαιρούμενο, κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδενιούχο χάλυβα υψηλής αντοχής και είναι εξαιρετικά ελαφρύ ζυγίζοντας μόλις 16,5 κιλά. Το, χυτό αλουμινένιο ψαλίδι, είναι μόλις 6,7 κιλά, συγκρατώντας το συνολικό βάρος στα 196 κιλά (γεμάτη). Οι διαστάσεις της ΜxΠxΥ είναι 2.100 × 860 × 1.150 χιλ, το μεταξόνιο είναι στα 1.435χιλ, και το ύψος σέλας στα 800 χιλ.
Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της 700CL–X είναι της Ιαπωνικής KYB, εμπρός με ανεστραμμένο (USD) τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 150 χιλ. εμπρός και πίσω με μονό αμορτισέρ, έκκεντρα τοποθετημένο, με μοχλικό με διαδρομή επίσης 150 χιλ. Οι τροχοί είναι αλουμινίου με διαστάσεις, 110/80 R18 εμπρός και 180/55-R17 πίσω και τα ελαστικά διπλής χρήσης είναι τα MT60RS της Ιταλικής Pirelli που εγγυώνται εξαιρετικό κράτημα στον δρόμο και την βασική χρήση εκτός δρόμου.
Τα φρένα είναι της J.JUAN (θυγατρική της Brembo) εμπρός με δίσκο διαμέτρου 320χιλ με ακτινική 4 -πίστονη δαγκάνα και πίσω με δίσκο 260χιλ με διπίστονη δαγκάνα και τα δυο ελεγχόμενα από ABS της Continental.
Τα LED εμπρός φώτα του 700CL–X Heritage είναι εφοδιασμένα με ένα αυτόματο σύστημα που ενεργοποιεί και απενεργοποιεί τα φώτα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, LED είναι και τα φλας, που σβήνουν επίσης αυτόματα.
Το στρογγυλό όργανο των 75mm με οθόνη LCD προβάλει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης: Ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ολικό & μερικό χιλιομετρητή, αλλά και τις ενδείξεις των Προγραμμάτων λειτουργίας του κινητήρα. Τα δύο προγράμματα (Economic & Sport), που επιλέγονται με το απλό πάτημα ενός κουμπιού ακόμα και εν κινήσει, προσφέρουν διαφορετικό τρόπο απόδοσης και συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας ανάλογα με τις συνθήκες. Επιπλέον η 700CL–X Heritage έχει στον βασικό εξοπλισμό και cruise control.
Η 700CL–X Heritage είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελίες στο δίκτυο της CFMOTO, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του Σεπτεμβρίου και για τα δύο χρώματα Twilight Blue και Coal Grey .
Η τιμή της 700CL–X Heritage, ειδικά για την περίοδο του λανσαρίσματος, είναι μόλις 5.990€