Με βάση μια δημοσίευση του Ιαπωνικού περιοδικού Young Machine η Honda ετοιμάζει μια νέα μοτοσυκλέτα που θα αντικαταστήσει τα μοντέλα VFR 800 και VFR800X Crossrunner.
Τις φήμες για το νέο μοντέλο επιβεβαιώνει, έμμεσα, η απόφαση της Honda να μην εξελίξει εκδόσεις Euro5 των VFR 800 και VFR800X Crossrunne άλλα και οι πληροφορίες από τα στοιχεία που έχει καταθέσει η Honda για την έκδοση ευρωπαϊκής έγκρισης τύπου του νέου μοντέλου .
Η νέα NT 1100 θα είναι εφοδιασμένη με τον παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα της Africa 1100 και θα είναι διαθέσιμη σε δυο, NT1100A και NT1100D, εκδόσεις.
Τόσο η NT1100A όσο και η NT1100D θα χρησιμοποιούν το παράλληλο δικύλινδρο 1084 κ.εκ. κινητήρα της Africa Twin με απόδοση 101 ίππων. Αυτή η απόδοση είναι στο ίδιο επίπεδο με του V4 800 κ. εκ. του VFR αλλά σε σχεδόν 3.000 σαλ χαμηλότερα με πρόσθετο πλεονέκτημα την μεγαλύτερη και καλύτερη καμπύλη ροπής.
Η NT1100A θα είναι το βασικό μοντέλο, με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και διαστάσεις παρόμοιες με το Crossrunner. Οι διαστάσεις, μεταξόνιο 1535mm, μήκος 2240mm, πλάτος 865mm και ύψος 1360mm είναι σχεδόν ίδιες με αυτές του Crossrunner. Το βάρος στα 238 κιλά είναι 4 κιλά μικρότερο από αυτό των Crossrunner και VFR800.
Η NT1100D με το ημιαυτόματο κιβώτιο DCT της Honda έχει μια μικρή διαφορά στο ύψος (40 χιλ.), προφανώς θα έχει ψηλότερη ζελατίνα φέρινγκ και είναι 10 κιλά βαρύτερη λόγω του ημιαυτόματου κιβωτίου.
Όσον αφορά το στυλ, οι φήμες μιλάνε για μια μοτοσυκλέτα που τουλάχιστον στο εμπρός μέρος θα θυμίζει το X-ADV adventure-scooter.
Παρά την εντελώς διαφορετική εμφάνιση, τα διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, και τις διαστάσεις που είναι ανάμεσα στο VFR800 και πιο κοντά στο VFR800X Crossrunner η νέα NT 1100 πιστεύουμε ότι θα καλύψει άριστα το κενό που θα αφήσουν τα επερχόμενα μοντέλα.
Μέχρι τώρα η Honda δεν έχει επιβεβαιώσει τις φήμες αλλά με δεδομένο το τέλος διάθεσης, στην ευρωπαϊκή αγορά, των VFR 800 και Crosstourer πιστεύουμε ότι η παρουσίαση της νέας NT1100 θα γίνει αργότερα φέτος και θα είναι διαθέσιμη στην αγορά την άνοιξη του 2022.