Αύξηση κυβισμού για τη ναυαρχίδα των SH της Honda συνεπάγεται μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και βελτιωμένη επιτάχυνση.
Ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές EURO5. Η βελτιωμένη σχεδίαση του πλαισίου εξοικονομεί βάρος, ενώ το νέο σώμα του σκούτερ εξελίσσεται στιλιστικά και περιλαμβάνει προβολέα LED, πίσω φανάρι, φλας και όργανα LCD. Κάτω από τη σέλα φέρει θύρα USB Type-C.
Δύο είναι τα γράμματα που κυριαρχούν τους δρόμους πολλών ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων: SH. Πάνω από ένα εκατομμύριο SH σκούτερ έχουν πουληθεί στην Ευρώπη τα τελευταία 36 χρόνια, χαρίζοντας στα αρχικά SH το κύρος ενός εξαιρετικού προϊόντος, υπό τη σκέπη της διάσημης ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας Honda.
Το SH300i με συμπαγή, step-through επίπεδη σχεδίαση πατώματος και εμπρός/πίσω τροχούς 16 ιντσών διέθετε όλα τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά SH και κάτι επιπλέον – έναν ισχυρό κινητήρα με μέγιστη απόκριση για χρήση στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο.
Ήταν το πρώτο Honda που πληρούσε τις προδιαγραφές EURO4 το 2015. Παράλληλα, τα μέτρα βελτίωσης του κινητήρα απέφεραν αύξηση ροπής και μείωση της κατανάλωσης. Και εμφανισιακά, όμως, απέκτησε μεγαλύτερο ‘μυϊκό όγκο’, ενώ με την αναβάθμιση του πλαισίου απελευθερώθηκε πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος διατηρώντας ατόφια την ‘ξυραφένια’ οδική συμπεριφορά του. Το 2019, απέκτησε Honda Selectable Torque Control (HSTC).
Για το 2021 η ιστορία συνεχίζεται: το νέο SH350i αποκτά μεγαλύτερο κυβισμό, και κατά συνέπεια αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή αλλά και πιο εκλεπτυσμένο στυλ, εδραιώνοντας τη θέση του ως το τέλειο σκούτερ για κάθε χρήση.
Τα επιπλέον 50 κυβικά εκατοστά αυξάνουν την ισχύ κατά 16%, στα 21.5kW (29,2PS), και ο νέος κινητήρας eSP+ του SH350i είναι αισθητά ισχυρότερος σε όλο το εύρος στροφών, προσφέροντας καλύτερη επιτάχυνση και αυξημένη τελική ταχύτητα. Επίσης συμμορφώνεται με τα πρότυπα EURO5.
Το πλαίσιο έχει αναθεωρηθεί με σκοπό την εξοικονόμηση βάρους ενώ στιλιστικά έχει πλήρως ανανεωθεί, εξελίσσοντας τη συνταγή SH: συμπαγείς διαστάσεις και πρακτικότητα – τόσο εν κινήσει όσο και εν στάσει. Μία θύρα φόρτισης USB κάτω από τη σέλα αντικαθιστά το φορτιστή ACC, ενώ υπάρχει και νέος πίνακας οργάνων LCD.
Το νέο SH350i διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησής του ξεκινάει από 5.650€.