Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai πήρε τον τίτλο, με τον βασικό του αντίπαλο, Οτ Τάνακ να εγκαταλείπει στο ράλι της Ιαπωνίας
Ένα μεγάλο ποσοστό του άγχους και της πίεσης που είχε ο Τιερί Νεβίλ εν όψει του αγώνα στην Ιαπωνία, έφυγε, όταν ο έτερος διεκδικητής του τίτλου και πρώτος στη γενική κατατάξη, Οτ Τάνακ, είχε από νωρίς μια έξοδο, με αποτέλεσμα μια τρομακτική πτώση από μεγάλο ύψος και διάλυση του αυτοκινήτου του, χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν τραυρματισμοί για το πλήρωμα.
Με τον «δρόμο ανοικτό»και χωρίς πίεση πλέον, αφού το γεγονός αυτό έδωσε ουσιαστικά τον τίτλο του WRC στον Νεβίλ, ο Βέλγος οδήγησε σταθερά κάνωντας έναν ωραίο αγώνα στον οποίο αρκούσε μόνο να τερματίσει.
«Δεν ξέρω πραγματικά τι να πω… Αλλά νομίζω ότι το αξίζουμε. Η σεζόν ήταν πολύ περίπλοκη, είχαμε μεγάλη πίεση, ειδικά αυτό το Σαββατοκύριακο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι και ανακουφισμένοι», σχολίασε ο Βέλγος «πιλότος» της Hyundai.
Στα 36 χρόνια του, ο κορυφαίος οδηγός έφθασε στην κατάκτηση του τίτλου, ενώ τα τελευταία χρόνια βρισκόταν στην «σκιά» του Γάλλου, Σεμπαστιάν Οζιέ, ο οποίος κυριαρχούσε στην παγκόσμια σκηνή, αλλά και του νεαρού Φινλανδού, Κάλε Ροβάνπερα, που κατέκτησε τον τίτλο το 2022 και το 2023.
고생 많았습니다. 특히 마지막은… 드디어 챔피언! 앞으로도 쭉~ 우승하기를… 타낙은 너무 아쉬움. #WRC #neuville pic.twitter.com/GTlzg1ZnK6
— 武海団 (@sisysmsh) November 24, 2024
Ωστόσο εφέτος, κανένας από τους δύο δεν συμμετείχε και στους 13 αγώνες της σεζόν, ανοίγοντας το δρόμο για τον Νεβίλ, ο οποίος απέκτησε το πάθος του για το ράλι από τον πατέρα του, συνοδεύοντας τον σε αγώνες αυτοκινήτου στο Βέλγιο όταν ήταν παιδί.
Μάλιστα πέρυσι, ο Νεβίλ είχε δηλώσει ότι γνώριζε από την ηλικία των τεσσάρων ετών πως ήθελε ν’ ασχοληθεί με το ράλι, κυρίως λόγω του εξαιρετικά θεαματικού αθλήματος. Σε ηλικία 19 ετών πήρε μέρος στο πρώτο του ράλι στο Λουξεμβούργο και τερμάτισε στην δεύτερη θέση, ενώ στην συνέχεια ανακάλυψε το WRC το 2009, οδηγώντας ένα Citroën.
Θεωρούμενος μία από τις μεγάλες ελπίδες της νέας γενιάς οδηγών ράλι, ο Νεβίλ αγωνίσθηκε στην πρώτη του πλήρη σεζόν στο WRC το 2012, με την γαλλική εταιρεία. Μετακόμισε στην Ford την επόμενη χρονιά και ανέβηκε στο πρώτο του βάθρο, κατά την διάρκεια του Ράλι του Μεξικού, τερματίζοντας πίσω από τον Οζιέ.
Το 2014 εντάχθηκε στην Hyundai, στην οποία παραμένει πιστός από τότε. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η νοτιοκορεάτικη εταιρεία κατέκτησε τον τίτλο των οδηγών, αφού κέρδισε τον τίτλο των κατασκευαστών δύο φορές το 2019 και το 2020.
Ο Νεβίλ μετρά πλέον 21 νίκες στο WRC, συμπεριλαμβανομένων των δύο εφετινών. Χαρακτηρίζεται για την ικανότητα διαχείρισης του αυτοκινήτου ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, ενώ σπανίως εμφανίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου ξεχωρίζουν φωτογραφίες του WRC, καθώς και της συντρόφου του, Ντέμπορα και των δύο παιδιών τους, με τα οποία ζουν στο Μονακό.
Εξίσουν δραματική ήταν και η διεκδίκηση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με την Toyota GAZOO Racing να παίρνει τον τίτλο στο νήμα, από την Hyundai.
#WRC #ManufacturersChampions #Toyota #GazooRacing https://t.co/sx5M22rsIC
— Shafy Kamrul (@ShafyKamrul) November 24, 2024
Όλες οι ειδήσεις
H Jaguar, η «woke» καμπάνια και η τέχνη του να δημιουργείς… χαμό
Hyundai Inster: Ξεκίνησαν οι πρoπαραγγελίες, ποιες είναι οι πρώτες ενδείξεις για την τιμή του