Η Citroën Racing, σε συνεργασία με την Team DG Sport Compétition, ξεκίνησε την σεζόν του 2024 με τον πρώτο γύρο WRC στο Ράλι Μόντε Κάρλο.
Πλήθη σε αριθμό ρεκόρ επευφημούσαν τα θεαματικά περάσματα των αγωνιζομένων από τις άκρες των δρόμων των Alpes de Haute-Provence και Hautes-Alpes, καθώς και τα πληρώματα της Citroen Racing που εντυπωσίαζαν με τις επιδόσεις και την αξιοπιστία του C3 Rally2. Τερματίζοντας πρώτος και δεύτερος στον ίδιο αγώνα το 2023, οι Rossel και Gryazin δεσμεύτηκαν να επαναλάβουν τις επιτυχίες τους και να πρωταγωνιστήσουν στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία του WRC2, η οποία καλωσόρισε φέτος έναν νέο κατασκευαστή.
Οι επίσημοι οδηγοί της Citroën Racing διατήρησαν το σασπένς σε κορυφαίο βαθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, κάνοντας χρόνους στην πρώτη τριάδα της κατηγορίας WRC2, διεκδικώντας παράλληλα με τη σειρά τους και θέσεις στη γενική κατάταξη.
Η τεχνογνωσία των ομάδων Citroën Racing και DG Sport Compétition τους επέτρεψε να αξιοποιήσουν όλα τα πλεονεκτήματα του C3 Rally2 τους στις θρυλικές αλλά δύσκολες Ειδικές Διαδρομές του Rallye Monte Carlo, όπως το Bayons / Bréziers, με το διάσημο πέρασμα από το Tourniquets και τα πυροτεχνήματα του, και Esparron / Oze σε ηπιότερες όμως από τις συνηθισμένες καιρικές συνθήκες. Τα σχεδόν τέλεια περάσματά τους μέσα από τα χώματα στο κέντρο των στροφών, τα μερικώς λασπωμένα τμήματα και το περιστασιακό κομμάτι παγετού στους δρόμους τους επέτρεψε να σημειώσουν επτά ταχύτερους χρόνους στην κατηγορία τους, έξι για τον Rossel και έναν για τον Gryazin.
Η διαρκής επίθεση τους εναντίον του Skoda του Pepe Lopez για τη νίκη στην κατηγορία WRC2, διατηρήθηκε μέχρι και την τελευταία Ειδική Διαδρομή, το Col de Turini, προσφέροντας σε εαυτούς και θεατές έναν υπέροχο αγώνα!
Τα κορυφαία πληρώματα της Citroën Racing είχαν το κίνητρο και σε όλη την διάρκεια του ράλι επέδειξαν σθένος, εμπειρία, προσοχή, αλλά και μέτρο στα ρίσκα που χρειάστηκε να πάρουν ώστε να παραμείνουν στην πρώτη τριάδα της WRC2.
Και φτάνουμε στην τελευταία μέρα του Rallye Monte-Carlo όταν οι Rossel και Dunand έκαναν μια λαμπρή επίδοση και σημείωσαν τους τρεις κορυφαίους χρόνους της ημέρας, έχοντας ξεκινήσει το πρωί 15 δευτερόλεπτα πίσω από τους Gryazin και Aleksandrov. Μόλις ένα ένατο του δευτερολέπτου πίσω από τον επικεφαλής της WRC2, μέχρι την στιγμή που μπήκαν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή Power Stage, ο Rossel και ο Dunand έκαναν μία τέλεια, μεστή και αλάθητη οδήγηση.
Και ολοκληρώνοντας την Power Stage κέρδισαν την κατηγορία τους στο Rallye Monte-Carlo με διαφορά 4 δευτερολέπτων από το δεύτερο αυτοκίνητο. Οι Gryazin και Aleksandrov, που έδειξαν τις ικανότητές τους σε όλο τον αγώνα, τερμάτισαν τρίτοι. Έτσι, το μόνο που μπορούμε να περιμένουμε δεν είναι τίποτα λιγότερο από μια συναρπαστική σεζόν από την DG Sport Compétition.
Τι δήλωσαν…
Yohan Rossel, Επίσημος οδηγός Citroën Racing, Νικητής Rallye Monte-Carlo WRC2:
«Η νίκη στο Rallye Monte-Carlo με αυτόν τον τρόπο είναι ένα απίστευτο ξεκίνημα για τη σεζόν του 2024. Μάλιστα το ότι ήρθε στην κορυφή του Col de Turini στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, μου δημιουργεί ένα ιδιαίτερο συναίσθημα. Η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά, όπως και τα gravel crews. Είχαμε δουλέψει πολύ για τον αγώνα, ήμασταν έτοιμοι για τον σκληρό ανταγωνισμό και αποζημιωθήκαμε! Στη μάχη για τη νίκη, δεν τα παρατήσαμε ποτέ και είμαστε ενθουσιασμένοι γι’ αυτό. Χαιρετίζω την απόδοση και την αποφασιστικότητα των ομόσταυλών μας Nikolay και Konstantin, που ήταν επικεφαλής του αγώνα για μεγάλο διάστημα. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε στην συνέχεια πως αυτό θα αποτελέσει ένα διαρκές κίνητρο και το πόσο το να προκαλεί ο ένας τον άλλον φέτος θα μας βελτιώσει από κοινού.»
Nikolay Gryazin, Επίσημος οδηγός Citroën Racing, τρίτος στο Rallye Monte-Carlo WRC2:
«Πρώτον, θα ήθελα να συγχαρώ τους ομόσταυλούς μου Yohan και Arnaud! Είχαν μια απίστευτη τελευταία μέρα, και ειλικρινά τους βγάζω το καπέλο! Είμαι χαρούμενος που έχω τον Yohan στην ίδια ομάδα, καθώς μπορώ να μάθω πολλά από αυτόν. Για μένα κάτι έλειπε την τελευταία ημέρα και πρέπει να αναλύσω τα δεδομένα για να καταλάβω τι ακριβώς συνέβη, καθώς αισθάνομαι σίγουρος ότι το αυτοκίνητο δούλευε τέλεια. Τα ράλι είναι μια εμπειρία δια βίου μάθησης, και σε κάθε αγώνα υπάρχει κάτι που βρίσκουμε να βελτιώσουμε για το μέλλον.
Συνολικά, είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα καθώς είμαι μέλος της οικογένειας Citroën Racing που ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Το να συνεργάζεσαι με τους ανθρώπους που έκαναν τη Citroën μεγάλη κατά τη διάρκεια των ετών είναι μια εκπληκτική εμπειρία. Η DG Sport έκανε δε άψογη δουλειά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα! Θα ήθελα να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και να ευχαριστήσω κάθε μέλος της ομάδας που φρόντισε πολύ εμάς όσο και το αυτοκίνητο. Είμαι ήδη ενθουσιασμένος που θα είμαι πίσω από το τιμόνι του C3 Rally2 την επόμενη εβδομάδα στην Αρκτική και θα ‘’χορέψω’’ με αυτό στο χιόνι στη Σουηδία».
Όλες οι ειδήσεις
The World Offroad: Περού – Βολιβία – Συνεχίζουμε στις Άνδεις
Φόρμουλα 1: Η Ferrari ετοιμάζει «βόμβα» για το 2025 με τον Λιούις Χάμιλτον
Τέλη κυκλοφορίας 2024: Τι αλλάζει στις πληρωμές – Πότε εκπνέει η προθεσμία