MOTORSPORT

Τέλος το υβριδικό σύστημα στη κατηγορία Rally1 του WRC

telos-to-yvridiko-systima-sti-katigoria-rally1-tou-wrc-705109

Η FIA το ανακοίνωσε εχθές το απόγευμα στο Παγκόσμιο Συμβούλιο τους νέους κανονισμούς σχετικά με το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι(WRC).

Μετά από μια εις βάθος ανάλυση για να σκιαγραφήσει τη μελλοντική πορεία των ράλι και υπό το φως του μικρότερου αριθμού εγγραφών για το πρωτάθλημα και της αρνητικής γνώμης επαγγελματιών και φιλάθλων, αποφασίστηκε να εξαλειφθεί το υβριδικό σύστημα από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.

ράλι

Rally1

Η κορυφαία κατηγορία του WRC – Rally1 – βρέθηκε στο επίκεντρο μιας έντονης συζήτησης και αυτή θα παραμείνει η βασική κατηγορία, με την εισαγωγή ενός νέου συνόλου κανονισμών από το 2026. Η πλήρης εγκατάλειψη της υβριδικής μονάδας είναι η πιο συγκλονιστική, σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες, αλλά θα υπάρχουν και περιορισμοί στην αεροδυναμική και στον περιοριστή turbo, όλα αυτά με σκοπό να γίνει η κατηγορία λιγότερο ακριβή απ’ ότι σήμερα.

ράλι

Με στόχο τη μείωση του κόστους

Ανάμεσα στα νέα χαρακτηριστικά για το 2026 υπάρχει κάτι που αφορά και την ασφάλεια. Τα νέα αυτοκίνητα Rally1 θα πρέπει να έχουν ένα κοινό στοιχείο ασφαλείας, για να μειώσουν το κόστος και την πολυπλοκότητα, ώστε να επιτρέψουν στους κατασκευαστές να αναπτύξουν το αυτοκίνητο με βάση μοντέλα της σειράς, συμπεριλαμβανομένων και των κόμπακτ SUV ή concept αυτοκινήτων. Για την ώρα οι πληροφορίες που έχουμε είναι λίγες, μιας και τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους θα γνωρίζουμε όλες τις λεπτομέρειες, όμως είμαστε ήδη γνωρίζουμε πως η ισχύς θα είναι 330 ίπποι και ο κινητήρας και τα κιβώτια θα είναι περιορισμένα σε κόστος και τεχνολογία.

Όλες οι ειδήσεις

Οδηγούμε τη νέα BMW X2 M35i στους δρόμους της Πορτογαλίας

Αυτό είναι το νέο υβριδικό MG3

Επίσημο: Η BYD στην Έλλάδα μέσω του ομίλου Σφακιανάκη

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο