MOTORSPORT

Τα σχέδια της Ferrari για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (Wec) του 2024

ta-schedia-tis-ferrari-gia-to-pagkosmio-protathlima-antochis-wec-tou-2024-691463

Η ιστορική αυτή σεζόν που σήμανε την επιστροφή της Ferrari στην κορυφαία κατηγορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (Wec), έπειτα από 50 ολόκληρα χρόνια, έκλεισε πολύ θετικά για τη Scuderia καθώς κατέλαβε τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, τα πληρώματα της κατετάγησαν στις θέσεις 3 και 4, ενώ κατέκτησε έπειτα από 58 χρόνια τη νίκη στη γενική στο Λε Μαν (φωτό).

του Σπύρου Πέττα

Τώρα στη Ferrari Competizioni GT ετοιμάζουν το 2024 και όπως άφησαν να εννοηθεί οι πρώτες αναβαθμίσεις στη νικηφόρο στο Λε Μαν, Ferrari 499 p, θα έλθουν μετά τους πρώτους αγώνες της νέας σεζόν, αφού “ζυγίσουν” ποιοι ακριβώς τομείς χρειάζονται βελτίωση και πώς έτσι θα έχουν το μεγαλύτερο όφελος σε αξιοπιστία και επίδοση.

Σίγουρα, ένας από αυτούς είναι οι αναρτήσεις και η αξιοποίηση των ελαστικών και στον τελευταίο αγώνα στο Μπαχρέιν η Ferrari επέδειξε μεγάλες βελτιώσεις στον τομέα αυτόν. Όπως έχει φανεί, η αεροδυναμική απόδοση της 499 p ταιριάζει περισσότερο σε ανοικτές πίστες όπως το Λε Μαν και το Σπα.

Παράλληλα ανοικτά είναι και τα σχέδια για να τρέξουν το 2024 και μια τρίτη ιδιωτική 499 p, για την οποία ενδέχεται να οδηγήσουν ο ταχύτατος Ρόμπερτ Σβάρτσμαν και η τρομερή Λιλού Γουαντού, που “έσκισαν” στο τιμόνι του κόκκινου πρωτοτύπου στο ρούκι τεστ του Μπαχρέιν. Προς το παρόν μια συμμετοχή στην Imsa στην Αμερική αποκλείεται.

Οι συνθέσεις, μάλιστα, των δύο κύριων 499 p αναμένεται να παραμείνουν ίδιες, καθώς ο επικεφαλής Αντονέλο Κολέτα δηλώνει πολύ ευχαριστημένος από τα πληρώματα του, και μάλιστα με το τελείωμα της σεζόν η Ferrari σύναψε πολυετές συμβόλαιο με τον ταχύτατο Δανό Νίκλας Νίλσεν.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο