Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η Ferrari F1-75, το μονοθέσιο του 2022, στην αρχή της χρονιάς διέθετε ένα πολύ καλά “ζυγισμένο” σασί που έβγαζε το καλύτερο από τα ελαστικά του σε κάθε δεδομένη θερμοκρασία αέρα και οδοστρώματος.
του Σπύρου Πέττα
Αυτή η αρετή από το Βέλγιο και μετά δείχνει να έχει χαθεί καθώς η F1-75 “τρώει” πολύ τα ελαστικά της και συνεπεία αυτού χάνει πολύ χρόνο και έδαφος. Οι ίδιοι οι τεχνικοί της Ferrari παραδέχονται πώς πλέον το μονοθέσιό τους διαθέτει ένα πολύ στενό ωφέλιμο φάσμα (ή “δέλτα”) καλής λειτουργίας των ελαστικών.
Φάνηκε και στο Σπα, φάνηκε και στο Ζάντβοορτ της Ολλανδίας, φάνηκε και τώρα στη Μόντσα, όπου η F1-75 “έτρωγε” πολύ τα πίσω ελαστικά της και ιδιαίτερα τα πίσω, τα κινητήρια, συνεπεία και μιας πολύ “ελαφριάς” πίσω αεροτομής.
Στη Ferrari ορκίζονται ότι με δύο μεγάλες βελτιώσεις έως το τέλος της χρονιάς θα λύσουν το πρόβλημα και πάνε τώρα στη Σιγκαπούρη ως φαβορί καθώς το σιρκουί πόλης της Άπω Ανατολής ταιριάζει πολύ με τις αρετές του κόκκινου μονοθεσίου (υψηλή μηχανική πρόσφυση, καλή επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών)…