Οι οδηγοί ενώθηκαν, με σύνθημα το «ή θα μιλάμε όπως θέλουμε, ή δεν θα μιλάμε καθόλου»
Τον Φεβρουάριο, μετά την τελευταία ειδική στο ράλι της Σουηδίας, ο Γάλλος οδηγός της Hyundai, Adrien Fourmaux, σε δηλώσεις του στο Rally TV, θέλοντας να περιγράψει την προηγούμενη κακή ημέρα που είχε στον αγώνα, χρησιμοποίησε τη γλαφυρή έκφραση «we fucked up yesterday». Σε ελεύθερη ελληνική απόδοση, είναι σαν να λέει κάποιος: «εχθές, τα κάναμε πουτ@ν@».
Μετά από αυτό το περιστατικό, που προστέθηκε σε μια σειρά άλλων, όπου είχαν ειπωθεί «γαλλικά» σε ζωντανές συνδέσεις από εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η FIA έπαθε «πολιτική ορθότητα» και έχωσε μια καμπάνα 30.000 ευρώ στον Γάλλο οδηγό.
Παράλληλα, έβγαλε φιρμάνι, ότι σε περίπτωση που κάποιος οδηγός μπινελικώσει στο μέλλον, θα τρώει πρόστιμο 10.000 ευρώ, το οποίο θα διπλασιάζεται σε περίπτωση υποτροπής και αν… τριτώσει το κακό, η καμπάνα θα ανεβαίνει στα 30.000 ευρώ, με παράλληλο αποκλεισμό από τους αγώνες για ένα μήνα και αφαίρεση βαθμών.
Οι οδηγοί του WRC, δεν είναι σαν τους άλλους όμως. Ίσως οφείλεται στο ότι πάνε τάπα πάνω σε χώματα, πέτρες και χιόνια, με γκρέμια, βράχους και δέντρα να καραδοκούν, σε απόσταση αναπνοής. Θέλει πολλά κιλά από τους γεννητικούς αδένες του αρσενικού φύλου αυτό. Δεν το γράφουμε όπως πρέπει, μην μας χώσει κάνα πρόστιμο η FIA…
Στο άκουσμα των νέων κανονισμών λοιπόν, είναι πολύ πιθανόν οι οδηγοί να είπαν «@$^#$^# την FIA και @#%@!#% το @#$%@$#^ και το ΅$^&%&@#$ που σας πέταγε». Ωστόσο σκεφτόμενοι πιο ψύχραιμα, αποφάσισαν να μην συγκρουστούν μετωπικά αλλά να το παίξουν «Λυσιστράτη» φάση.
Στην κωμωδία του Αριστοφάνη, οι γυναίκες της Αθήνας και της Σπάρτης κηρύσσουν αποχή από το σεξ, ώστε να σταματήσουν οι άντρες τους τον Πελοποννησιακό Πόλεμο. Οι οδηγοί του WRC, ενώθηκαν, ιδρύοντας έναν συνασπισμό υπό το όνομα WoRDA (World Rally Drivers Alliance) και απλά κύρυξαν… μούγκα.
Στο Safari Rally της Κένυα, αρνήθηκαν να κάνουν δηλώσεις στους δημοσιογράφους και τα ελάχιστα αναγκαία που έπρεπε να πουν, ήταν στις μητρικές τους γλώσσες και όχι στα Αγγλικά. Η FIA κατάλαβε άμεσα ότι αυτό ζημιώνει σε μεγάλο βαθμό το προϊόν της, έτσι έσπευσε άρον – άρον να διορθώσει τα πράγματα προτείνοντας μια μέση, συμβιβαστική λύση.
Θα υπάρχουν λοιπόν δύο «ζώνες δηλώσεων». Η poltically correct και κατάλληλη για ακροατές όλων των ηλικιών, όπου θα απαγορεύονται τα μπινελίκια και θα ισχύουν τα πρόστιμα, θα περιλαμβάνει συνεντεύξεις τύπου και γενικά συνθήκες όπου οι οδηγοί θα έχουν ηρεμήσει από την ένταση των ειδικών και του αγώνα.
Η ελεύθερη ζώνη, όπου το μπινελίκι θα είναι ελεύθερο ή έν πάση περιπτώσει ανεκτό, θα είναι οι συνεντεύξεις αμέσως μετά το τέλος των ειδικών και οι ασύρματες επικοινωνίες κατά τη διάρκεια του αγώνα. Εκεί μάλλον θα πέφτει «μπιπ» ή σήμα «ακατάλληλο προς ανηλίκους».
Όλες οι ειδήσεις
Fehmarnbelt tunnel: Αυτό είναι το «τούνελ των ρεκόρ» που ενώνει Γερμανία & Δανία (Video)
Ο περίεργος λόγος που ορισμένα αυτοκίνητα έχουν ένα «φτεράκι» στο φρύδι του πίσω τροχού