Ο Νάσερ Αλ Ατίγια συνεπικουρούμενος από τον συνοδηγό του Ματιέ Μπομέλ στο τιμόνι ενός Toyota Hilux T1+ ήταν οι μεγάλοι νικητές του 45ου Ράλλυ Ντακάρ που διεξήχθη στις αφιλόξενες ερήμους της Σαουδικής Αραβίας σε 14 ειδικές διαδρομές προσμετρώντας συνολικά 4.609 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Ο Αλ Ατίγια πήρε το προβάδισμα νωρίς στον αγώνα και οδήγησε σταθερά και χωρίς λάθη με το προβάδισμά του να μην κινδυνεύει ουσιαστικά σχεδόν ποτέ. Το αποτέλεσμα ήταν ο Άραβας να κατακτήσει την πέμπτη συνολικά νίκη του στο Ντακάρ και δεύτερη συνεχόμενη, και τώρα καταδιώκει τον Στεφάν Πετερανσέλ των οκτώ νικών στο θρυλικό αγώνα.
Στη δεύτερη θέση έπειτα από μανιώδη ανάκαμψη τερμάτισε ο πολυπρωταθλητής του WRC Σεμπαστιάν Λεμπ, συνεπικουρούμενος από τον Φαμπιάν Λουρκέν στο τιμόνι ενός Hunter T1+. Ο Λεμπ έπειτα από αρκετά αρχικά προβλήματα είχε πέσει πολύ πίσω, εκτός της πρώτης πενηντάδας, αλλά κερδίζοντας αλλεπάλληλες ειδικές, επτά συνολικά και έξι συνεχόμενες (που συνιστά και νέο σχετικό ρεκόρ του Ντακάρ) κατάφερε να αναρριχηθεί έως τη δεύτερη θέση.
Το θρίαμβο της Toyota ολοκλήρωσαν οι Λούκας Μοράλες-Τίμο Γκότσαλκ, καθώς τερμάτισαν σταθερά τρίτοι με το Hilux T1+.
ΑΤΥΧΗ Η AUDI
Το Audi RS Q E-tron εντυπωσίασε με την ταχύτητά του στις πρώτες ειδικές αλλά έλλειψε η αξιοπιστία και έτσι κανένα από αυτά δεν τερμάτισε στην πρώτη δεκάδα. Ο πολυπρωταθλητής του DTM, Ματίας Έκστρεμ με το συνοδηγό του Εμίλ Μπέργκβιστ τερμάτισαν στο τιμόνι ενός από αυτά στη 13η θέση. Οι Σάινθ (ο πατέρας του ομώνυμου οδηγού της Ferrari και δύο φορές πρωταθλητής στο WRC το 1990 και το 1992)-Κρουζ και οι Πετερανσέλ-Μπουλανζέ τέθηκαν εκτός αγώνα σχεδόν από το ξεκίνημα.
ΘΡΙΛΕΡ ΣΤΙΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ
Εκεί ο αγώνας κρίθηκε μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή με τον Κέβιν Μπεναβίντ να υποσκελίζει τον ομόσταυλό του στην ΚΤΜ, Τόμπυ Πράις για 43 μόλις δλ.
1-2-3 ΤΗΣ IVECO ΣΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ
Στις εντυπωσιακές αυτές κατασκευές, η Iveco έκανε το 1-2-3 με πρώτους τους Φαν Κάστερεν-Ρόντεβαλντ-Σνάιντερς.