H νέα Lancia Ypsilon Rally4 HF είναι το αυτοκίνητο με το οποίο η εταιρεία του Βινσένζο Λάντσια θα επιστρέψει στους αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού του χρόνου.
Η συνέχεια σε μια από τις πιο ένδοξες αγωνιστικές παρουσίες που έχουν γραφτεί ποτέ στο WRC, έχει όνομα «Ypsilon». Stratos, 037, S4 (Group B) και –φυσικά- Deltla HF Integrale. Η Lancia έχει γράψει ένα τεράστιο κεφάλαιο στους αγώνες Rally, με μοντέλα που άφησαν εποχή, με δεκάδες νίκες, με επικά πρωταθλήματα και έπαθλα.
Την πολύ βαριά αυτά κληρονομία, ανέλαβε να την συνεχίσει ένα μοντέλο Ypsilon, το πρώτο καθαρόαιμο αγωνιστικό της Lancia, μετά από πάρα πολύ καιρό. Ο λόγος για την Lancia Ypsilon HF Rally4, η οποία –ευτυχώς- δεν θα φέρει κάποιος είδος υβριδικής ηλεκτρικής υποβοήθησης αλλά θα είναι αμιγώς θερμική.
The Renaissance of Lancia: elegance on the road, power on the rally stage. The new Ypsilon leads urban style, while the #YpsilonRally4HF, with support from @SparcoOfficial, gears up for the 2025 Italian Rally Championship. Follow us on this thrilling journey.#HFIsBack pic.twitter.com/thimpKQolQ
— Lancia (@lancia_official) October 30, 2024
Κάτω από το καπό της, βρίσκεται ένας τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.2 Puretech, στον οποίον αν εξαιρέσει κανείς εξάτμιση, ανάφλεξη και turbo, τα οποία έχουν «πειραχτεί», είναι καθ΄όλα standard. To αγωνιστικό, θα διατίθεται σε τιμή 74.500 ευρώ για τους ιδιώτες και τις ομάδες που θα συμμετάσχουν με αυτό στους αγώνες.
Η Rally4 HF τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 212 ίππων, έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς και μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων με διαφορικό.
Ο Μίκι Μπιάζιον, ο οποίος κέρδισε δύο παγκόσμια πρωταθλήματα ράλι με τη Delta, συνέβαλε επίσης στην τελειοποίηση του set-up και των μηχανικών στοιχείων.
#LanciaIsBack in rally! The Ypsilon Rally4 HF packs 212 HP of racing power, developed with Stellantis Motorsport and tuned by the legend Miki Biasion, is built to shape the future of rally driving and support young drivers as they pursue their dreams on the stage. Are you ready? pic.twitter.com/tyQCHg4inV
— Lancia (@lancia_official) December 18, 2024
Όλες οι ειδήσεις
Γιατί τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι μεγαλύτερα και πιο βαριά σε σχέση με αυτά του παρελθόντος;
Kevin Magnussen: η ιστορία του οδηγού της F1 που κάποτε δεν είχε να πληρώσει ούτε τα ναύλα του