Σε μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη μεταξύ της Porsche 963 και των Toyota GR010 εξελίχθησαν οι έξι ώρες του Φούτζι, με τα Toyota τελικά να επιβάλουν το ρυθμό τους. Στο 4-5 οι Ferrari 499 p, με την 488 GT3 να κάνει το 1-3 στην κλάση LM GTE AM.
του Σπύρου Πέττα
Η εργοστασιακή Porsche 963 των Βαντούρ-Έστρε-Λότερερ πρροηγήθηκε για τις πρώτες τέσσερις ώρες στο σιρκουί στους πρόποδες του ηφαιστείου Φουτζιγιάμα, αλλά τελικά υπέκυψε στον ανώτερο ρυθμό των Toyota GR010, και τερμάτισε τρίτη, μια μεγάλη επιτυχία ούτως ή άλλως.
Νικητές, όπως και στον προηγούμενο γύρο στη Μόντσα, οι Κομπαγιάσι-Κόνγουεϊ-Λόπεζ και δεύτεροι, και επικεφαλής της βαθμολογίας με 15 βαθμούς διαφορά, οι Μπουεμί-Χάρτλεϊ-Χιρακάουα, με τον τίτλο των Οδηγών να κρίνεται μεταξύ των δύο παραπάνω πληρωμάτων, στον τελικό γύρο στο Μπαχρέιν, στις 4 Νοεμβρίου. Ο τίτλος των Κατασκευαστών να σημειώσουμε ότι εξασφαλίστηκε ήδη στο Φούτζι από την Toyota.
ΣΤΟ 4-5 Η FERRARI
Η Ferrari με τις 499 p, περιορίστηκε στις θέσεις 4-5, καθώς ο θεσμός Balance of Performance είναι πολύ αυστηρός μαζί της, επιτρέποντάς της πολύ λίγη ηλεκτρική και θερμική ισχύ, επίσης η πίστα δεν της ταίριαζε αρκετά, ενώ επανήλθαν και τα προβλήματα υπερβολικής φθοράς ελαστικών που είχαν ταλαιπωρήσει αρκετά τη Scuderia και στα πρωτότυπα, στο ξεκίνημα της σεζόν.
ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΩΣΤΟΣΟ ΣΤΑ GT
Στην κλάση LM GTE AM, ωστόσο, η Ferrari έκανε το 1-3, με νικητές τους Φλορ-Καστελάτσι-Ριγκόν, ενώ τη δεύτερη θέση, έπειτα και από κάποιες επαφές, απέσπασε η, πρωταθλήτρια ήδη από τη Μόντσα, Chevrolet Corvette των Κίτινγκ-Βαρόνε-Κάτσμπουργκ.