Μετά από τέσσερα χρόνια η Αγωνιστική Ομάδα Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Ελληνικής Αστυνομίας, “HELLENIC POLICE RACING BY VTP” ρίχνεται ξανά στη μάχη των εγχώριων αγώνων Ράλλυ.
Με προηγούμενη αναφορά το Ράλι Κένταυρος, περίσσιο ενθουσιασμό και όρεξη για χιλιόμετρα ο Γιάννης Πλάγος και ο συνοδηγός του, Άλκης Ρέντης πήραν πανηγυρική εκκίνηση στο 41ο Ράλλυ Φθιώτιδος 2024, το οποίο διεξήχθη μέχρι τις 30 Ιουνίου με 60 συμμετοχές και έναρξη από την καρδιά της Λαμίας. Ο αγώνας αποτελεί τον τέταρτο γύρο του Tour European Rally (TER) και του αντίστοιχου TER Historic και τον δεύτερο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Παράλληλα, προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), στο Κύπελλο αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και στο Κύπελλο Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Οι φετινές συμμετοχές χαρακτηρίζονται από την ποιότητά τους, με τους πρωταγωνιστές του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου να δίνουν το παρών με στόχο να συλλέξουν βαθμούς στη μάχη που δίνουν πολλοί εξ ’αυτών, για την κατάκτηση του τίτλου στο TER. Η αύξηση των αγωνιστικών χιλιομέτρων του αγώνα σε σχέση με τα τελευταία χρόνια αποτέλεσε κίνητρο για αρκετά πληρώματα να δηλώσουν συμμετοχή στο 41ο Ράλλυ Φθιώτιδος. Ο οδηγός Ανθυπαστυνόμος Γιάννης Πλάγος και ο συνοδηγός του Αλκιβιάδης Ρέντης με το «γαλανόλευκο περιπολικό», Peugeot 208 Rally4 της C5, ρίχθηκαν στη μάχη της κατηγορίας F2,
Η «Μάχη» ξεκίνησε
Τα πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα του Tour European Rally θα αγωνίστηκαν συνολικά σε οκτώ (8) ειδικές διαδρομές, τέσσερις (4) επαναλαμβανόμενες. Η «μάχη» θα ξεκίνησε χθές, Σάββατο 29 Ιουνίου, με τα πληρώματα να αναχωρούν από τον χώρο του Service Park στις 09:00, με κατεύθυνση στην Ειδική Διαδρομή «Μοσχοκαρυά» (14,79 χλμ.), στις 09:33 ακολουθούμενη από την Ειδική Διαδρομή «Υπάτη» (13,07 χλμ.) με ώρα έναρξης 10:36. Εν συνεχεία, τα πληρώματα επέστρεψαν στη Λαμία για το ενδιάμεσο Service προτού επαναλάβουν τις Ειδικές Διαδρομές «Μοσχοκαρυά» (12:59) και «Υπάτη» (14:02), οι οποίες να σημειωθεί πως χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά σε αγώνα ράλλυ. Το πρώτο αυτοκίνητο τερμάτισε την πρώτη ημέρα του αγώνα στις 15:02 στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.
Το πρωί της Κυριακής 30 Ιουνίου στις 09:00 και έπειτα από ένα 10λεπτο Service, τα πληρώματα εκκίνησαν το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του αγώνα από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας με τις ειδικές διαδρομές της ημέρας να είναι γνωστές από το Ράλλυ Φθιώτιδος του 2023.
Πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας και 5η του αγώνα, ήταν η μαραθώνια “Μπράλος-Παύλιανη”, (μήκος 30,35 χλμ.) που ήταν και η μεγαλύτερη του ράλλυ. Ακολούθησε η ειδική διαδρομή “Καλοσκοπή”, μήκους 10,92 χλμ με τα αγωνιστικά να επιστρέφουν στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Σε εκείνο το σημείο, ολοκληρώθηκε ο αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Έπειτα, λοιπόν, από το ημίωρο Service στη Λαμία, θα πραγματοποιήθηκε το δεύτερο πέρασμα από τις Ειδικές Διαδρομές “Μπράλος-Παύλιανη ΙΙ” (12:34) και “Καλοσκοπή II” (13:32), προκειμένου να ολοκληρωθούν τα 138.26 αγωνιστικά χιλιόμετρα, επί συνόλου 428.32 συνολικών χιλιομέτρων του διεθνούς αγώνα και τα πληρώματα τερμάτισαν στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας λίγο μετά τις 14:30. Το συνολικό μήκους του αγώνα που προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου ανήλθε σε 97 αγωνιστικά χιλιόμετρα, με το συνολικό μήκος να είναι 322,17 χλμ.
Από το 3ωρο shakedown στην περιοχή των Θερμοπύλων και στη διαδρομή μήκους 5,06 χλμ. μέχρι το κυρίως αγωνιστικό μενού αυτό που διακατέχει το πλήρωμα της Ελληνικής Αστυνομίας είναι η αδημονία για την αγωνιστική δράση. «Έχουμε τέσσερις (4) ειδικές το Σάββατο και ισάριθμες την Κυριακή όμορφες οι διαδρομές, όμορφα τα τοπία της Φθιώτιδας και της Φωκίδας. Ανυπομονούμε να πατήσουμε γκάζι συγκρατημένα και συγκροτημένα» δήλωσε γεμάτος ενθουσιασμό ο πολύπειρος οδηγός αγώνων ευχόμενος «Καλό δρόμο και σε όλα τα πληρώματα. Θα θέλαμε περισσότερους ξένους συνδυασμούς στην Ελλάδα. Θέλουμε τους θεατές να έρθουν στο βουνό να απολαύσουν όλα τα περάσματα.»
Λίγο πριν την εκκίνηση της πρώτης Ειδικής ο Γιάννης Πλάγος δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους συνοδοιπόρους του σε αυτό το ταξίδι με πρώτο τον επί σειρά ετών συνοδηγό του Άλκη Ρέντη, την Ανθυπαστυνόμο Υπεύθυνη Επικοινωνίας Χριστίνα Μαρασίδη, την ομάδα “Hellenic Police Racing By Vtp” και τον Μάνατζερ της ομάδας Στέλιο Φάκαλη.
Μεταφέροντας το μήνυμα “Safety First”
Αξίζει να σημειωθεί πως φέτος η ομάδα της ΕΛ.ΑΣ. υπηρετεί κι έναν άλλο σκοπό εξωαγωνιστικό αλλά πολύ σημαντικό, μεταφέροντας το μήνυμα για ασφαλή οδήγηση στους δρόμους, συμμετέχοντας ενεργά στο project Safety First. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας και ιδιαίτερα τον υφυπουργό μας, Ανδρέα Νικολακόπουλο, καθώς επίσης τον φίλο μου και βουλευτή Μεσσηνίας, Περικλή Μαντά που αγκαλιάζουν την προσπάθειά μας. Ένα πάρα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην επικεφαλής του project Safety First Ναταλί Συγγελίδη και τον Γιάννη Συγγελίδη, που είναι δίπλα μας και μας αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή, όπως επίσης την εταιρεία Varelas Home Design. Η υποστήριξή τους παίζει σημαντικό ρόλο στην όλη προσπάθεια που κάνουμε” ανέφερε μεταξύ άλλων ο οδηγός Ανθυπαστυνόμος Γιάννης Πλάγος για να επισημάνει “Το αγωνιστικό κομμάτι είναι σε άμεση συνάφεια με τις βιωματικές δράσεις που κάνουμε μεταλαμπαδεύοντας στη νέα γενιά τις εμπειρίες που αποκτούμε εντός αγωνιστικών πιστών».
Όλες οι ειδήσεις
Πρώτες εντυπώσεις Cupra Leon & Formentor: Ενδιαφέροντα όπως πάντα!
Hyundai Inster: Μικρό σε διαστάσεις, μεγάλο σε προσωπικότητα!
Τι κατασκεύαζαν γνωστές εταιρείες πριν καταπιαστούν με τα αυτοκίνητα;