Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021, Fabio Quartararo, τελείωσε τις δοκιμές της Παρασκευής «ανησυχώντας» για το πώς η χαμηλή πρόσφυση στο Circuit de Catalunya-Barcelona θα επηρέαζε την Yamaha του.
Αλλά δεν έδειξε τέτοια σημάδια την Κυριακή, καθώς οδήγησε τον αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος, παίρνοντας την δεύτερη νίκη του φέτος και επεκτείνοντας το προβάδισμά του στην βαθμολογία.
Ο Quartararo ξεκίνησε δυναμικά και έστριψε πρώτος, μπροστά από τον Bagnaia που δεν έκανε ιδιαίτερα καλή εκκίνηση και τον κάτοχο της pole position, Aleix Espargaro.
https://youtu.be/wNL5dDaWYJg
Ο αγώνας του Bagnaia θα διαρκούσε λίγα ακόμη μέτρα καθώς ο Takaaki Nakagami έπεσε πίσω του, χτυπώντας με το σώμα του την μοτοσυκλέτα του Bagnaia, ενώ η RC213V του χτύπησε την Suzuki του Alex Rins, με αποτέλεσμα και οι τρεις αναβάτες να βρεθούν στην αμμοπαγίδα.
Το περιστατικό τέθηκε υπό διερεύνηση, αλλά κρίθηκε ότι δεν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες, με τον Nakagami να μεταφέρεται στο ιατρικό κέντρο για προληπτικούς ελέγχους.
Ο Bagnaia ανέβηκε ξανά στην μοτοσυκλέτα του, αλλά μπήκε στα pits στο τέλος του δεύτερου γύρου.
https://youtu.be/tpth9Gi1EHE
Η μέρα της Ducati χειροτέρεψε οκτώ γύρους αργότερα, όταν ο Enea Bastianini έπεσε για δεύτερο διαδοχικό αγώνα, με τις φιλοδοξίες του αναβάτη της Gresini για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος να δέχονται ένα πολύ σοβαρό πλήγμα.
Μπροστά ο Quartararo, σε καθαρό πεδίο, άρχισε γρήγορα να αυξάνει την διαφορά ανάμεσα στον εαυτό του και την ομάδα πίσω του, καθώς ο Espargaro άρχισε να δέχεται την πίεση του Jorge Martin.
Ο Martin πέρασε τον Espargaro στην πρώτη στροφή του τρίτου γύρου, με τον Johann Zarco να βρίσκεται κοντά, στην τέταρτη θέση.
Αλλά ο Martin δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για να γεφυρώσει τη διαφορά με τον Quartararo, ο οποίος ήταν 1,5 δευτερόλεπτο μπροστά στην αρχή του τέταρτου γύρου και την αύξησε στα δύο δευτερόλεπτα μέχρι το τέλος του έκτου γύρου.
Ο Espargaro πέρασε τον Martin για την δεύτερη θέση στην πρώτη στροφή του 10ου γύρου, ενώ ο Quartararo άνοιξε το προβάδισμά του σε τέσσερα δευτερόλεπτα τέσσερις γύρους αργότερα.
Σε αυτό το στάδιο του αγώνα, το μεσαίο μπροστινό ελαστικό του Espargaro άρχισε να έχει αρκετή φθορά, αρκετή ώστε ο Martin να τον φτάσει ξανά, με τον αναβάτη της Pramac να καταλαμβάνει και πάλι την δεύτερη θέση στην πρώτη στροφή του 16ου γύρου.
https://youtu.be/SYxqrpKzXnA
Αλλά αυτή η θέση θα άλλαζε ξανά χέρια, καθώς, με τέσσερις γύρους να απομένουν, ο Espargaro έκανε την κίνησή του στην πρώτη στροφή.
Ο Espargaro άνοιξε μια μικρή διαφορά από τον Martin, αλλά ο ρυθμός του Quartararo δεν μειώθηκε ποτέ καθώς πέρασε την καρό σημαία με διαφορά έξι δευτερολέπτων.
Η μέρα του Quartararo έγινε ακόμα καλύτερη μετά από ένα εντυπωσιακό λάθος του Espargaro, καθώς ο αναβάτης της Aprilia πανηγύρισε για την δεύτερη θέση που κατέλαβε έναν γύρο νωρίτερα, πιστεύοντας ότι ο αγώνας είχε τελειώσει στο τέλος του 23ου γύρου.
Ο Espargaro κατάλαβε το λάθος του καθώς χαιρετούσε το κοινό στις πρώτες στροφές, όταν οι Martin, Zarco και Mir τον πέρασαν και πέρασε γρήγορα τον Luca Marini στην πέμπτη στροφή, όταν βρέθηκαν δίπλα δίπλα – αλλά τελικά πήρε την πέμπτη θέση, έχοντας χάσει 8 δευτερόλεπτα στον τελευταίο γύρο.
Ως αποτέλεσμα, ο Martin τερμάτισε δεύτερος – το πρώτο του βάθρο μετά την Αργεντινή – ενώ ο Zarco τρίτος.
Ο Joan Mir επωφελήθηκε επίσης από το λάθος του Espargaro και, ξεκινώντας από την 17η θέση, κατάφερε να τερματίσει τέταρτος.
Διαβάστε περισσότερα στο mgp.gr