MOTORSPORT

Μόντσα: Η θρυλικότερη πίστα της Ιταλίας επιστρέφει

montsa-i-thrylikoteri-pista-tis-italias-epistrefei-725906

Η πίστα της Μόντσα ανοίγει ξανά μετά τις εργασίες που ξεκίνησαν τον περασμένο Φεβρουάριο, οι οποίες διήρκεσαν περισσότερο από το αναμενόμενο (και οδήγησαν στην ακύρωση της διοργάνωσης του MiMo το 2024).

Οι εργασίες στη παλαιότερη πίστα της ηπειρωτικής Ευρώπης που κατασκευάστηκε το 1922 κόστισαν 21 εκατ. ευρώ και αφορούσαν την “επαναφορά” της ασφάλτου, της υπόγειας διάβασης στην είσοδο του Βεντάνο αλ Λάμπρο, του δήμου στην Επαρχία της Μόντσα όπου βρίσκεται το αυτοκινητοδρόμιο και εκείνης στο που βρίσκονται στον δρόμο όπου γίνεται η είσοδος στην πίστα, καθώς και την επισκευή των υφιστάμενων. Το επόμενο ραντεβού της Μόντσα είναι με το ιταλικό γκραν πρι της Φόρμουλα 1, το οποίο έχει προγραμματιστεί από την Παρασκευή 30 Αυγούστου έως την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου.

Μόντσα

Η άσφαλτος ανακατασκευάστηκε με διαδικασία πέντε στρώσεων, τρεις από τις οποίες περιλαμβάνουν ασφαλτικό συσσωμάτωμα υψηλής απόδοσης. Τις τελευταίες ημέρες, το νέο οδόστρωμα εγκρίθηκε από τη FIA, τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, της οποίας ο σημαντικότερος ρόλος της είναι η αδειοδότηση και η διαιτησία της Φόρμουλα 1 (F1) και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC). Από την ολοκλήρωση του έργου λείπουν ακόμη κάποιες εργασίες, όπως η επαναφορά της επιφάνειας των κερκίδων.

Μόντσα

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Ιταλίας Ματέο Σαλβίνι ήταν παρών στα εγκαίνια της επαναλειτουργίας, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο της Λέσχη Αυτοκινήτου της Ιταλίας, Angelo Sticchi Damiani, τον δήμαρχο της Μόντσα Πάολο Πιλόττο και τον πρόεδρο του περιφερειακού πάρκου Valle del Lambro, Marco Ciceri. “Πολλοί πίστευαν ότι δεν θα τα καταφέρναμε”, τονίζει ο Σαλβίνι. “Αντιθέτως, τηρήσαμε τις υποσχέσεις μας: τώρα υπάρχει μια έκταση νέας, τέλειας, υψηλής απόδοσης ασφάλτου, από τις καλύτερες στον κόσμο”. “Θέλουμε αυτή η πίστα να συμβαδίζει με την εποχή, να είναι σύγχρονη και να μην υπάρχει μόνο μία εβδομάδα το χρόνο, χρησιμοποιώντας τεράστιους χώρους και όγκους που ήδη έχουμε και που πρέπει να επανεξεταστούν”, προσθέτει ο Angelo Sticchi Damiani.

Όλες οι ειδήσεις

Κράνος μοτοσυκλέτας: Οδηγίες για πλύσιμο και αποθήκευση το καλοκαίρι

Βρήκαμε το πιο άχρηστο αξεσουάρ αυτοκινήτου!

Δοκιμή Hyundai BAYON F/L 1.0 100ps 7DCT 48V: Κρυφό ταλέντο!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο