Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από το θάνατο του Κρεγκ Μπριν, ακριβώς τέτοια εποχή, μέσα Απρίλη, όταν σκοτώθηκε στις δοκιμές του Ραλλύ Κροατίας. Το ρίσκο είναι μέρος του σπορ. Μερικές φορές με ακραία αποτελέσματα. Όμως είναι μέρος, επίσης, της ελευθερίας αυτοδιάθεσης. Και αυτό, έχω την αίσθηση, πως είναι το σημαντικότερο όλων.
Στα νομικά υπάρχει μια ενδιαφέρουσα έννοια. Είναι η λεγόμενη «εκούσια διακινδύνευση». Πρακτικά είναι το σύνορο εκείνο που διαχωρίζει έναν, ας πούμε, μποξέρ σε ένα οργανωμένο αγώνα, από μια χειροδικία στο δρόμο.
Στη δεύτερη περίπτωση, ως γνωστόν, αν ο άλλος τραυματιστεί, έχεις ένα ωραιότατο κατηγορητήριο και μια προοπτική για φυλακή λόγω πρόκλησης σωματικής βλάβης.
Όμως, στην πρώτη περίπωση, έχετε όλο το ελεύθερο να ρίξετε αλύπητα και χωρίς έλεος το ξύλο της ζωής σας. Απομένει ένας διαιτητής με ρόλο την προστασία της αρτιμέλειας ή και της ζωής ενός πιο αδύναμου αντιπάλου.
Εξ ου και πριν ανέβεις στο ρινγκ, υπογράφεις σε ένα χαρτί την εκούσια διακινδύνευσή σου. Λυπάμαι που ίσως στεναχωρήσω τις πιο «ευαίσθητες» φωνές, αλλά το ίδιο ισχύει και στο motorsport. Οι αγώνες αυτοκινήτου είναι επικίνδυνοι. Νόμος. Δεν είναι ούτε τένις ούτε γκολφ ούτε βόλεϊ ούτε κάποιο από τα δεκάδες σπορ όπου δεν υπάρχει σωματική επαφή.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Η Ford γιορτάζει τα 60 χρόνια της εμβληματικής Mustang