Η Acura, το αγωνιστικό παρακλάδι της Honda USA, των Έλιο Κάστρο Νέβες, Κόλιν Μπράουν και Τομ Μπλόμκβιστ, ήταν η μεγάλη νικήτρια των 10 ωρών του Ρόουντ Ατλάντα, τελικού γύρου του βορειοαμερικανικού πρωταθλήματος GT Πρωτοτύπων, IMSA, ενός αγώνα που χαρακτηρίστηκε από… “σφαγή” (“carnage”) από τα πάμπολλα αγωνιστικά που βρέθηκαν μαζί στην πίστα και υποχρέωσαν σε αλλεπάλληλα χαοτικά προσπεράσματα.
του Σπύρου Πέττα
Κατάφερε να νικήσει έπειτα από μια επαφή που είχαν ενώ προηγούνταν, η έτερη Acura, του Πορτογάλου Φιλίπ Αλμπουκέρκ, με την Cadillac του Βραζιλιάνου Πίπο Ντεράνι. Ο μεν Αλμπουκέρκ μετά την εν λόγω επαφή βγήκε έξω και εγκατέλειψε, ο δε Ντεράνι (με ομοστάβλους τον Αλεξάντερ Σιμς και, για την περίσταση, τον Τζακ Άιτκεν) έπεσε μεν στην έκτη θέση, αλλά κατέκτησε έτσι τον τίτλο της κορυφαίας κατηγορίας του πρωταθλήματος, GTP.
Ο Νικ Τάντι, που διεκδικούσε τον τίτλο με την εργοστασιακή Porsche 963 της Penske Motorsport, ενεπλάκη χωρίς να φταίει σε μια καραμπόλα στις αρχικές φάσεις του αγώνα και έτσι έχασε πολύ έδαφος, ενώ η έτερη εργοστασιακή 963 των Ματ Κάμπελ και Φελίπε Νασρ, δεν πέτυχε κάτι το ιδιαίτερο.
Σημειωτέον, ότι στην κλάση GTD Pro, νίκησε η Mercedes, και στην κλάση GTD η Lamborghini με τη Huracan GT3…