Ο εναρκτήριος γύρος του WEC αυτής της σεζόν θα διεξαχθεί στο Κατάρ, με την επίσημη περίοδο των πρώτων δοκιμών ρυθμίσεων και εξέλιξης της χρονιάς να έχει προγραμματιστεί για τις 24-25 Φεβρουαρίου 2024.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) 2024 της FIA θα ξεκινήσει στις 24-25 Φεβρουαρίου με τον επίσημο «Πρόλογο» (πρώτες επίσης δοκιμές ρυθμίσεων και εξέλιξης των αυτοκινήτων σε συνθήκες πίστας) στο Κατάρ, και η Team Peugeot TotalEnergies ξεκίνησε τις τελευταίες προετοιμασίες για τη νέα αγωνιστική περίοδο, αποφασισμένη να συνεχίσει να βελτιώνεται αυτή τη σεζόν.
Από τότε που προσχώρησε στην Team Peugeot TotalEnergies ο Stoffel Vandoorne πέρυσι, η ομάδα είχε την ευκαιρία να αναθεωρήσει το ρόστερ των οδηγών στα δύο αυτοκίνητα PEUGEOT 9X8 με τα οποία συμμετέχει στο WEC. Η ομάδα είναι επίσης αποφασισμένη να βρει βελτιώσεις ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια, προκειμένου να διακριθεί σε ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Η λίστα των οδηγών της Team Peugeot TotalEnergies ολοκληρώνεται από την παρουσία του 20χρονου Malthe Jakobsen, ο οποίος θα είναι ο εφεδρικός οδηγός της ομάδας. Ο Δανός ήταν πέρυσι Official Junior Driver, και τώρα θα συνεχίσει την εξέλιξή του με την ομάδα το 2024.
Μετά τον «Πρόλογο», οι οδηγοί της ομάδας θα συμμετάσχουν στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στις 2 Μαρτίου, επίσης στο Κατάρ, στον πρώτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA 2024.
Ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός διευθυντής της Peugeot Sport, ανέφερε: «Τα δεδομένα στο πρωτάθλημα WEC είναι τέτοια που δεν υπάρχει η πολυτέλεια να παραμελήσουμε οποιαδήποτε παράμετρο και έτσι έχουμε εργαστεί αρκετά κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονικής περιόδου, από την λήξη του πρωταθλήματος μέχρι και σήμερα, προσπαθώντας να βελτιωθούμε όπου μπορούμε. Η ανανέωση των πληρωμάτων είναι επίσης ένα σημαντικό κομμάτι του παζλ και έχοντας μελετήσει τα δεδομένα των αγώνων και των δοκιμών, ήμασταν πεπεισμένοι ότι μπορούσαμε να βελτιστοποιήσουμε την λίστα των οδηγών μας. Είμαστε τυχεροί που έχουμε έξι εξαιρετικά ταλαντούχους οδηγούς, γι’ αυτό αποφασίσαμε να κερδίσουμε ότι καλύτερο μπορούμε από κάθε αυτοκίνητο ομαδοποιώντας τους οδηγούς ως προς τις προτιμήσεις τους στο στήσιμο και τις ρυθμίσεις, με στόχο να προσφέρουμε βελτιωμένες επιδόσεις.»
Όλες οι ειδήσεις
Ράλι Ντακάρ: Θρίαμβος Σάινθ – 1η νίκη για ηλεκτρικό και 1η για την Audi!
Αυτά τα αυτοκίνητα οδηγεί η πιο γρήγορη… γιαγιά του κόσμου!
Έρευνα: Οι καλύτερες χώρες για οδικά ταξίδια – η θέση της Ελλάδας