Ήταν έναν αγώνα πριν, και συγκεκριμένα στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, όταν οι τεχνικοί διευθυντές της αρχής του Σπορ Fia, Νικόλας Τομπάζης και Τιμ Γκος (αμφότεροι με αξιόλογη προϋπηρεσία στη McLaren) εξήγγειλαν σε ισχύ την τεχνική ντιρεκτίβα TD018.
του Σπύρου Πέττα
Αυτή προβλέπει πιο άκαμπτες αεροτομές, καθώς οι τεχνικοί της Fia είχαν διαπιστώσει ότι χάρη σε ειδικά ελαστικά πρόσθετα στις βάσεις των αεροτομών, κάποιες ομάδες με πρωτοστάτιδα τη Red Bull Racing Honda περνούσαν μεν του ελέγχους υπό στατικά φορτία, αλλά υπό αεροδυναμικά φορτία στην πίστα, οι αεροτομές τους λύγιζαν περισσότερο στις ευθείες με κέρδος τη μείωση σε οπισθέλκουσα και την επακόλουθη αύξηση σε ταχύτητα.
Στη Σιγκαπούρη η νομότυπη Ferrari ουσιαστικά κυριάρχησε και η Red Bull κανταποντίσθηκε και πολλοί υπέθεσαν ότι την επηρέασε και μάλιστα πολύ, η TD018.
Αυτό όμως που αγνοούσαν ήταν ότι η Σιγκαπούρη ήταν η χειρότερη πίστα στο πρόγραμμα για την εν λόγω ομάδα, και ότι εν μέρει περίμεναν να μην κυριαρχήσουν πάλι.
Στη συνέχεια στη Σουζούκα, ο Φερστάπεν νίκησε με άνεση και αποκαταστάθηκε το στάτους κβο σχεδόν όλης της σεζόν.